غرفه مجله آشپزی، مملو از آقایان علاقه مند!
سرویس سیاسی افکار نیوز

- روز ششم نمایشگاه مطبوعات هر چند با استقبال مردم همراه بود اما حضور مسئولین به نسبت روزهای قبل بسیار کمرنگ تر بود.


- یکی از سایتها با نصب یک کیوسک تلفن به بهانه جمع آوری نظر بازدید کنندگان به آنها هد ست هدیه می داد. این کیوسک که طی چند روز گذشته خالی از نظر دهنده بود با این ابتکار مملو از علاقه مندانی شد که برای دریافت هد ست مجانی می خواستند پیام صوتی بدهند!

- رضا گلپور نویسنده کتاب " شنود اشباح " از زمان آغاز نمایشگاه مطبوعات چندین روز حضور یافته است. با وجود اینکه وی در زمان حضورش برای مصاحبه با رسانه ها ابراز علاقه می کرد از طرف رسانه ها علاقه خاصی برای مصاحبه با وی وجود نداشت.

- غرفه یکی از مجلات آشپزی طی روزهای نمایشگاه با استقبال خوب بازدید کنندگان روبرو شد. به گزارش افکار نیوز، نکته جالب اینکه بازدید کنندگان بیشتر آقایان بودند! بعضی اوقات اطراف غرفه این مجله آشپزی صرفا مملو از آقایان علاقه مند بود!

- بازار هدایای مطبوعاتی داغ بود.اکثر غرفه ها اقلام تبلیغاتی همچون کیسه، خودکار، سی دی هدیه می دادند و مردم هم برای گرفتن این هدایا اشتیاقی خاصی نشان می دادند!

- فتح الله زاده مدیر عامل استقلال همراه با مدیر رسانه ای در نمایشگاه حضور یافت. در اقدامی جالب فتح الله زاده در غرفه های پرسپولیسی ها همچون روزنامه گل، پرسپولیس و پیروزی حضور یافت. حضور فتح الله زاده در این غرفه ها همراه با تشویق بازدید کنندگان همراه بود.

- علیرضا محجوب از اکثر غرفه سایتها بازدید کرد. وی هنگام عبور از کنار غرفه افکار نیوز با عوامل سایت احوال پرسی گرمی کرد.