رضا قوچان نژاد که در حال حاضر جایگاه مناسبی در ترکیب اصلی چارلتون برای خود به دست آورده قراردادش با این تیم در پایان فصل جاری به اتمام می رسد به همین خاطر مسئولان این تیم مذاکرات خود با گوچی را برای تمدید قرارداد آغاز کرده اند تا به هر نحوی شده این بازیکن را در اردوی خود حفظ کنند.

 

قوچان نژاد که قرارداد سه ساله ای را با چارلتون امضا کرده بود در این سال ها وضعیت چندان خوبی نداشت و مدام به صورت بازیکن قرضی  راهی تیم های دیگر از جمله لیگ های عربی می شد در این فصل از رقابت ها و با حضور کارل فرایه مربی بلژیکی دوباره جایگاه ثابتی در ترکیب تیمش پیدا کرد و عملکرد خوبی هم نشان داد به همین خاطر باشگاه چارلتون پیشنهاد تمدید قرارداد دوساله ای به مهاجم ایرانی اش ارائه داد که گوچی در حال بررسی آن است.

 

قوچان نژاد با تایید این موضوع گفت:« چند هفته ای می شود باشگاه با مدیربرنامه های من وارد مذاکره شده تا قراردادم را تمدید کند. مالک باشگاه برنامه های زیادی برای تقویت تیم و حضور موفق برای بازگشت به لیگ برتر دارد و این همان چالشی است که به دنبالش هستم به همین خاطر اگر به این نتیجه برسم که ماندنم در چارلتون کمک می کند تا به آرزویم  یعنی بازی در لیگ برتر برسم قطعا با چارلتون تمدید خواهم کرد».

 

چارلتون در این فصل از رقابت های چمپیون شیب انگلیس اصلا حال و روز خوشی نداشت تا جایی که طرفداران چارلتون قبل از ورود کارل فرایه با بنرهایی وارد ورزشگاه می شدند که روی آنها نوشته شده بود مالک باشگاه باید از چارلتون برود. اما در چند هفته گذشته چارلتون با مربی جدید خود و درخشش بازیکنانی همچون قوچان نژاد تا حدودی از خشم طرفداران کاسته است.