در روزهای آینده تمدید قرارداد برانکو را نهایی می کنیم

گرشاسبى درباره جلسه امروز گفت: جلسه هماهنگى خوبى بود که تاج و کفاشیان در جلساتى که براى بحث رفت و برگشت بازى ها در لیگ قهرمانان آسیا بود امروز برگزار شد و گزارشى هم ارائه شد تا ٤ باشگاه شرکت کننده در این رقابت ها بیشتر در جریان مسائل قرار گیرند.

AFC جوانمردی را سرلوحه کارش قرار بدهد

او ادامه داد: اکنون هم انتظار داریم که کنفدراسیون فوتبال آسیا همان منشور المپیک و  فیفا که بحث جوانمردى و عدالت محورى است را در سرلوحه کارش قرار دهد و آنچه که حق قانونى ماست به شکل رفت و برگشت برگزار شود. هواداران ما دوست دارند در کشور خودشان میزبان باشند و از نزدیک بازى را تماشا کنند و تیمشان از امتیازات میزبانى بهره لازم را بدست آورد. امیدوارم  بتوانیم امسال به راحتى به فینال جام باشگاه هاى آسیا برسیم.

گرشاسبى ادامه داد: این موارد جزو خواسته هاى اولیه است که باید از سوی AFC رعایت شود. تعریف لیگ هم مشخص است یعنى رفت و برگشت. با وجود این اگر کشورى بخواهد بهانه بیاورد به نظر من قانونى نیست و باید بگویم کشور ما امن ترین کشور است.در تمام دنیا اتفاقات شدید و ناگوار رخ مى دهد اما خداروشکر در کشور ما چنین مسائلى وجود ندارد که آنها بخواهند بهانه بگیرند.

بازی ها لیگ قهرمانان امسال به صورت رفت و برگشت انجام می شود

سرپرست باشگاه پرسپولیس در واکنش به این موضوع که گویا دبیرکل کنفدراسیون آسیا با عربستانی‌ها لابی کرده است گفت:کمیته مسابقات AFC با اکثریت آرا رای داده است که بازی‌ها رفت و برگشت باشد. کمیته اجرایی AFC هم که مصوبات کمیته مسابقات را بررسى کند آنها هم همین برنامه را در دستور کار خود قرار داند و اکنون مطمئن هستیم امسال بازى به صورت رفت و برگشت انجام مى شود.

از باشگا امتیازی کسر نمی شود

 او در مورد پرداختى هاى بازیکنان خارجى پرسپولیس و پرونده هاى شکایتى آنها گفت: مشکل خاصى وجود ندارد و دفاع کردیم و مبلغى را هم براى دفاعیه پرداخت و پیگیر مسئله هستیم .مطمئنا از باشگا امتیازی کسر نمی شود.

در روزهای آینده تمدید قرارداد برانکو را نهایی می کنیم

 او درباره وضعیت برانکو در پرسپولیس گفت: صحبت هاى اولیه انجام شده و مشکلى وجود ندارد .این تمدید انجام شده است و هواداران نگران نباشند .ظرف یکى دو روز آینده وضعیت نهایى مى شود.

گرشاسبى در مورد صحبت هاى کى روش و درخواست آن مبنى در اختیار گرفتن بازیکنان گفت: در این مورد قبلا توضیحاتى را بیان کردم.ما چیزى به صورت مکتوب به دستمان نرسیده است. قطعا اگر فدراسیون این درخواست به دست ما برساند در این مورد نظر کادر فنى و برانکو را مى خواهیم و در نهایت تصمیم گیرى مى کنیم.

در مورد پرونده آنتونی گولچ اجازه نخواهیم داد منجر به کسر امتیاز شود

 او در مورد پرداختى ٢٠٠ هزار یورویى ترکاشوند به گولج گفت: همه این موارد شایعه است و کسى هم که این حرف ها را مى زند فقط گناه خود را افزایش مى دهد. تمام اسناد مشخص و روشن است. ترکاشوند هم فردى خستگى ناپذیز در پرسپولیس بود که بخش عمده افتخارات این تیم از دوندگى و هماهنگى هاى او بوده است.

سرپرست پرسپولیس در مورد میزبانى تیم هاى ایرانى گفت:ما همیشه امیدوار هستیم.