محمد خاکپور، محمد رضا اخباری، روزبه چشمی، محمد دانشگر، علی عبدالله زاده، وحید حیدریه، مهدی ترابی، میلاد محمدی، علی کریمی، فرشید اسماعیلی، علیرضا نقی زاده و ارسلان مطهری بعنوان  11 مرد اصلی ایران را برای مقابله با سوری ها در اولین بازی مقدماتی المپیک اعلام کرد.

 

 بر این اساس محمد رضا اخباری درون دروازه می ایستد، گزینه ای که محتمل به نظر می رسید.

 

 روزبه چشمی و محمد دانشگر دو مدافع مرکزی امیدها در این بازی هستند، نیمکت نشینی کنعانی در این بازی کمی عجیب به نظر می رسید اما خاکپور ترجیح داد از این دو بازیکن برای اولین بازی تیم ملی استفاده کند، بازیکنانی که یکی از آنها در استقلال در پست دیگری، یعنی هافبک دفاعی بازی می کند.

 

 علی عبدالله زاده و وحید حیدریه نیز دو مدافع راست و چپ تیم ملی امید هستند، حضور عبداله زاده در این بازی محتمل به نظر می رسید اما در سمت چپ شاید خیلی ها تصور حضور میلاد محمدی را در این پست داشتند که کادرفنی تیم ملی استفاده از مدافع پرسپولیسی را در اولویت دانست و میلاد را یک خط جلوتر فرستاد.

 

علی کریمی تنها هافبک دفاعی تیم ملی امید در این بازی خواهد بود، همانطور که از قبل نیز قابل پیش بینی بود.

 

 

میلاد محمدی عجیب ترین انتخاب خاکپور بود چرا فوتبالی ها تصور حضور قل دیگر این بازیکن، مهرداد را در پست وینگر چپ داشتند اما در نهایت این انتخاب صورت گرفت.

 

مهدی ترابی که در ماه های اخیر یکی از اصلی ترین مهره های کی روش در تیم ملی بزرگسالان بود یکی از مهره های قابل حدس خاکپور در این بازی بود که در پست وینگر راست به بازی گرفته شد.

 

 فرشید اسماعیلی و علیرضا نقی زاده دو هافبک نفوذی تیم ملی در این بازی هستند که هرکدام از آنها قطعا وظایف خود را در این میدان خواهند داشت.

 

و ارسلان مطهری تنها مهاجم تیم ملی امید در این بازی خواهد بود، بازیکنی که حضور وی کاملا محتمل به نظر می رسید بازیکنی که به عنوان یکی از 15 بازیکن پرامید این بازی ها معرفی شده است.

 

بدین ترتیب محمدحسین کنعانی، مهرداد محمدی، میلاد کمندانی و شاهین ثاقبی را می توان مهمترین نیمکت نشینان تیم در اولین بازی اش دانست که با حضور موثر در بازی های تدارکاتی شانس حضور در ترکیب اصلی را داشتند.

 

بازی امیدهای ایران و سوریه به عنوان اولین بازی این دو تیم در مرحله مقدماتی المپیک ریو از ساعت 17 آغاز خواهد شد.