واکنش مسی به خداحافظی از فوتبال

لیونل مسی بامداد امروز (چهارشنبه) نشان داد که تمام شدنی نیست و با هت‌تریک، ستاره تیم ملی آرژانتین در پیروزی ۶ بر صفر برابر بولیوی در انتخابی جام‌جهانی ۲۰۲۶ بود.

مسی پس از این مسابقه، احساسش را با هواداران آرژانتینی در میان گذاشت و گفت: بازی در اینجا با احساس محبت هواداران آرژانتین بسیار خوب است. شنیدن اینکه چگونه نام من را فریاد می‌زنند، من را احساساتی می‌کند. همه ما، از این ارتباط با هواداران لذت می‌بریم و عاشق بازی در خانه هستیم.

وقتی از مسی در مورد آینده‌اش و اینکه آیا او به آرژانتین کمک می‌کند تا از عنوان قهرمانی خود در جام جهانی ۲۰۲۶ دفاع کند یا خیر، سؤال شد، مسی با احتیاط و صادقانه پاسخ داد.

کاپیتان تیم ملی آرژانتین تصریح کرد: من هیچ تاریخ یا ضرب‌الاجلی در مورد آینده تعیین نکردم. بیشتر از همیشه احساساتی هستم و تمام عشق را از مردم می‌گیرم، زیرا می‌دانم که این آخرین بازی‌های من است.تا زمانی که این احساس را حفظ کنم و بتوانم به تیم کمک کنم، قصد دارم اینجا باشم و از [تیم ملی] لذت ببرم.

لیونل اسکالونی، سرمربی آرژانتین، هم پس از بازی با بولیوی از تماشای فوق ستاره تیمش لذت برد و در پاسخ به سوالی درباره اینکه مسی تا چه زمانی به بازی در تیم ملی ادامه خواهد داد، گفت: تنها چیزی که از او می‌خواهم این است که تا زمانی که می‌تواند به بازی ادامه دهد. تماشای او در زمین فوتبال مایه خوشحالی است. او هرگز از شگفت‌زده کردن ما دست بر نمی‌دارد.