سعید دقیقی: همه چیز پول نیست

سعید دقیقی شامگاه سه‌شنبه در نشست خبری پیش از دیدار با تیم مس رفسنجان به عنوان سرمربی شمس آذر قزوین خاطرنشان کرد: فردا یک بازی سخت مقابل تیم مس رفسنجان داریم، تیمی که بازیکنان باکیفیت دارد و از لحاظ بودجه‌ای ۴-۵ برابر تیم ما را در این فصل هزینه کردند. تغییراتی که در حوزه فنی داشتند هم با تشکر از زحمات آقای الهامی که از مربیان خوب لیگ ما هستند، فردی را انتخاب کردند به نام آقای محرم نویدکیا که هم خوش نام و خوش اخلاق هستند و از لحاظ فنی دارای کیفیت بسیار بالایی هستند. بازیکنانی هم که دارند همه بازیکنانی هستند که خوش نام، اخلاق‌مدار و باکیفیت هستند. شرکتی هم مثل شرکت مس از این تیم حمایت می‌کند و در روزهایی که من در خدمت این باشگاه بودم، از لحاظ سخت‌افزاری در بهترین شرایط قرار دارند. فکر می‌کنم در نیم فصل شرایطشان بسیار بهتر خواهد شد و برای این تیم آرزوی موفقیت دارم. مربیشان را به شخصه دوست دارم و بازیکنانی که این چند روز خدمتشان بودم، بازیکنان اخلاق مدار و باکیفیتی هستند.

وی اضافه کرد: البته بعد از این بازی، قطعا تیم ما درست است مشکلات زیادی را سپری کرده ولی تیم ما هم با همین کمبودها تیم باکیفیتی است. چه در حوزه مدیریت و چه در حوزه فنی، تمام تلاشمان را کردیم. کادرفنی و بازیکنانمان در دو بازی قبلی واقعا شایسته نتیجه بهتری بودند و امیدوار هستیم فردا در نتیجه‌گیری هم خوب عمل کنیم تا با حمایت شما و اصحاب رسانه، حداکثر امتیاز را بگیریم. ان‌شاءالله مردم را دعوت کنید، هر چند هوا سرد است و کارمان را سخت می‌کند اما گرمای وجود تماشاگران، این سردی را برای بازیکنان ما کم خواهد کرد. تیم من از این دو بازی که نتیجه‌ نگرفت، بسیار ناراحت است و بازیکنان به دنبال این هستند تا جبران مافات این دو بازی را کنند. امیدوار هستم با بازی باکیفیتی که ارائه می‌دهند جبران مافات صورت گیرد تا دوباره خودمان را در سطح لیگ برتر کنیم. آن هم به عنوان تیمی که در شرایط بسیار سخت اما با صرف فعل خواستن و با توجه به هدف گذاری که داشتیم و همچنین تلاشی که مالکین و مدیر محترممان داشتند، قصد داریم دوباره بر سر زبان‌ها بیفتیم و نام قزوین را طنین‌انداز کنیم.

سعید دقیقی: همه چیز پول نیست

سرمربی تیم شمس آذر قزوین با بیان اینکه بایستی برای بقا و قرار گرفتن در جایگاه بالای جدول تیم باکیفیت و بلند پرواز باشیم، تاکید کرد: من به شخصه و همچنین مالکین محترم، بلند پرواز هستیم اما واقعیت فوتبال چیز دیگری است، من روزهای اول هم گفتم، تیم ما ابتدا به دلیل کسر امتیاز نتایج ضعیفی گرفته و در ادامه نتایج بهتر شد، به دلیل بلند پروازی من بود. نتایجی که شمس آذر تا اینجا گرفته بی‌بدیل بوده و کیفیتی که ارائه می‌دهند و فوتبالی که بازی می‌کنند، هر هفته از آن در برنامه فوتبال برتر صحبت می‌شود. فوتبال است و توپ گرد و این باعث می‌شود یک روز برای شما خوب بچرخد و یک روز هم نه!

سعید دقیقی همچنین تاکید داشت: می‌توانستیم حداقل امتیاز را در بازی اول بگیریم و در بازی با استقلال خوزستان هم بودید که یک بازی، یک گله را به نمایش گذاشتیم آن هم برابر تیمی که مسلح شده و بازیکنان باکیفیتی گرفته است. بازیکنانی که فکر کنم برای آنها ۶۰-۷۰ میلیارد هزینه کرده و بازیکنی هم از دست نداده است. در بازی هوادار هم اگر بررسی کرده باشید، اگر چه تیم حریف در خلق موقعیت موفق بود اما موقعیت‌های ما ۲ برابر آنها بود ولی در نتیجه گیری ناموفق بودیم. عیسی مرادی بازیکن باکیفیتی است و در خلق موقعیت بسیار خوب بوده اما در ضربه آخر باید دقتش را بیشتر کند. بازیکنان دیگر هم همینطور است.

سرمربی تیم شمس آذر قزوین اضافه کرد: تیم ما با توجه به اولین حضور خود در رقابت‌های لیگ برتر، کم‌تجربه است، اما گذشت زمان تیم و بازیکنان ما را آبدیده خواهد کرد و در فوتبال هم همه چیز پول نیست و این کیفیت بازیکنان است که نتایج را رقم می‌زند. همچنان اعتقاد دارم تیم ما تیم کم تجربه‌ای است. ما نشدنی را شدنی کردیم. ما به دنبال این هستیم تا در فوتبال ایران خودمان را نشان دهیم. یکی از مباحثی که با مس هم داشتیم این بود که بتوانند متمم بودجه بگیرند و بودجه‌ای که داشتند ۵ برابر بودجه تیم ما بود. همیشه گفتم همه چیز پول نیست و تلاش آدم‌هاست که نتیجه را مشخص می‌کند.

دقیقی با اشاره به اینکه عیسی مرادی بازیکن خوبی است، افزود: جعفرپور و مرادی چهار کارته هستند. دو بازیکن اثرگذار ما دیدار فردا در برابر مس رفسنجان را از دست داده‌اند و ما از بازیکنان جایگزین استفاده خواهیم کرد.