فال عشق امروز دوشنبه ۲۰ آذر ۱۴۰۲

بر سوال خود در مورد عشق یا سازگاری تمرکز کنید. بر هر آنچه که به دنبال پاسخ آن هستید تمرکز کنید و این فال جوابتان را خواهد داد.

فال تاروت روزانه عشق با سه کارت متفاوت شرایط زندگی عاشقانه شما را می‌سنجد.

فال عشق امروز دوشنبه ۲۰ آذر ۱۴۰۲

کارت اول: آیا روح‌ ما از قبل یکدیگر را می‌شناسند؟

کارت تاروت 2 سکه به شما یادآوری می‌کند که اگر می‌خواهید به بهترین شکل ممکن زندگی کنید راهی برای برنامه‌ریزی پیدا کنید. در این مرحله، فرقی نمی‌کند که روح‌های شما از قبل همدیگر را می‌شناسند یا نه.

اگر برای همدیگر وقت نگذارید کار بیشتری برای ادامه این رابطه نمی‌توان انجام داد. در گزینه‌های خود انعطاف‌پذیر بمانید زیرا عدد دو به این اشاره دارد که همه چیز در شرف تغییر است. 

فال عشق امروز دوشنبه ۲۰ آذر ۱۴۰۲

 

کارت دوم: آیا باید وقت خود را در این رابطه سرمایه گذاری کنم؟

هشت چوبدستی کارتی نشان دهنده حرکت و فعالیت است. با این حال انتظار تاخیر داشته باشید. شما نمی‌توانید برای نتایجی که می‌خواهید تنها متکی به زمان باشید. آن‌ها بلاخره اتفاق خواهند افتاد اما معمولاً در زمانی که شما انتظار دارید نیست.  

وقتی صحبت از این می‌شود که آیا این شخص ارزش وقت شما را دارد یا نه، این کارت مطلوب نیست. شما وسوسه خواهید شد تا به زور این فرد را دز زندگی خود نگه هدارید. با انجام این کار برای خودتان چالش‌های غیرضروری ایجاد خواهید کرد.

شما احتمال ورود فرد مناسب‌تری به زندگیتان را به تأخیر می‌اندازید یا نادیده می‌گیرید. همچنین ممکن است وسوسه شوید که به دنبال عاشق از فردی به فرد دیگر بپرید که ایده بدی است.

کارت سوم: آینده این رابطه چگونه به نظر می‌رسد؟

حتی وقتی وارونه است ستاره همچنان کارت خوشیمنی در فال تاروت است. نیاز است تجدید نظر کنید زیرا شک، انتقاد و احساس بی‌لیاقتی هیچ لطفی به شما نخواهد کرد.

ممکن است مجبور شوید برای از بین بردن این احساسات منفی تلاش کنید یا کمی صبر کنید تا ببینید آینده این رابطه چگونه پیش خواهد رفت.

همچنین باید به یاد داشته باشید تا زمانی که خود را باور نداشته باشید، هیچ کس دیگری نیز واقعاً شما را باور نخواهد کرد!

انتظار برای بهبود اوضاع احتمالاً منجر به ناامیدی خواهد شد. کارت ستاره شما را تشویق می‌کند همه چیز را همانطور که هستند ببینید و با آن‌ها کنار بیاید.