شب آرام ایران در حمله اسرائیل به تهران، ایلام و خوزستان/ موفقیت پدافند هوایی در رهگیری

ساعاتی بعد از نیمه شب صدای شبیه به انفجار در اطراف شهر تهران به گوش رسید. هنوز منشأ صدا مشخص نیست اما به گفته خبرنگاران این صداها در جنوب و غرب تهران شنیده شده است.

صدایی از شلیک موشک یا پرواز هواپیما در آسمان تهران گزارش نشده است.وضعیت در فرودگاه‌های امام خمینی (ره) و مهرآباد تهران نیز عادی است و اتفاقی در این فرودگاه‌ها رخ نداده است.در پالایشگاه تهران نیز خبری از آتش سوزی یا انفجار نیست‌.

تصاویر منتشر شده از غرب تهران نیز از آرامش کامل در این منطقه حکایت دارند.منابع امنیتی گزارش دادند که برخی از صداهای اطراف تهران به دلیل فعالیت پدافند هوایی بوده است.بر اساس گزارش‌ها، وضعیت فرودگاه امام ساعت ۰۲:۵۰ نیز عادی گزارش شده است.

منابع امدادی تهران هیچ حادثه‌ای در پایتخت و اطراف آنکه نیاز به امدادرسانی داشته باشد تا ساعت ۳ و ۲۲ دقیقه بامداد شنبه اعلام نشده است.به گزارش رسانه‌های صهیونیستی سطح حمله امشب باعث تمسخر اسرائیل توسط کاربران شده است.

اولین فیلم از عملکرد درخشان پدافند ایران در دفع حملات اسرائیل

عملکرد به موقع پدافند پایتخت حوالی ۵ صبح را در این گزارش مشاهده کنید. این عملیات علیه اهداف پرتابی دشمن در مناطق شرقی تهران به وضوح مشخص است.

شهادت ۲ رزمنده ارتش در حملات شب گذشته اسرائیل

ارتش جمهوری اسلامی ایران در اطلاعیه‌ای از شهادت دو تن از رزمندگان خود در حملات شب گذشته خبر داد.

آمریکا: در حمله اسرائیل علیه ایران مشارکت نداشتیم!

مقامات آمریکا گفتند که در جریان حمله رژیم اسرائیل در ایران قرار گرفته‌اند ولی واشنگتن هیچ‌گونه مشارکتی در این حمله نداشته است!

حمله به ۲۰ نقطه غیرواقعی و عملیات روانی است

یک منبع مطلع گفت اخباری که می‌گوید ۱۰۰ هواپیمای نظامی اسرائیل در این حمله نقش داشتند، نیز کاملاً دروغ است و اسرائیل به‌دنبال بزرگ‌نمایی حمله ضعیف خود است.

تکذیب حمله رژیم صهیونیستی به ‌پالایشگاه تهران

سخنگوی پالایشگاه تهران ضمن تکذیب هدف قرارگرفتن پالایشگاه تهران در حمله بامداد رژیم صهیونیستی به اهدافی در کشور گفت: هم‌اکنون پالایشگاه تهران طبق روال عادی در حال فعالیت است.

پمپ‌بنزین‌ها شب آرامی داشتند

سخنگوی صنف جایگاهداران گفت: شب گذشته و بامداد امروز، ساعاتی عادی و به‌دور از شلوغی را در پمپ‌بنزین‌ها شاهد بودیم و رفتاری که در گذشته ناشی از مراجعات هیجانی در موارد این‌چنینی رخ می‌داد، تکرار نشد.

تکذیب اصابت موشک به مراکز نظامی سپاه در غرب تهران

تکذیب اصابت موشک به مراکز نظامی سپاه در غرب و جنوب‌غرب تهران منابع مطلع به تسنیم خبر دادند: تا لحظه انتشار این خبر اصابت موشک یا ضربه به مراکز نظامی سپاه در غرب و جنوب‌غرب تهران اتفاق نیفتاده است.

اطلاعیه پدافند هوایی درباره صداهای انفجار در تهران

روابط عمومی پدافند هوایی استان تهران در اطلاعیه‌ای اعلام کرد صدای انفجار شنیده‌شده در اطراف تهران مربوط به واکنش پدافند هوایی استان به تلاش رژیم صهیونیستی برای حمله به سه نقطه در خارج از تهران بوده است و ابعاد موضوع در دست بررسی است.

تمسخر کاربران و کارشناسان اسرائیلی به اقدام علیه ایران

اقدام تجاوزکاران روز شنبه رژیم صهیونیستی علیه ایران به رغم تمام تبلیغات رسانه‌ای این رژیم حتی افکار عمومی اسرائیل را هم قانع نکرد.