قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها دست مذاکره کنندگان در وین را باز کرد/ رئیس جمهور فرافکنی می کند

سارا فلاحی در گفتگو با افکارنیوز با اشاره به اظهارات مسئولین دولتی در زمینه قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها از سوی مجلس گفت: معمولاً این مسئله یک مسئله شایعی است که وقتی مدیران و مسئولان به آن وعده هایی که داده اند، نمی رسند شروع به فرافکنی می‌کنند .

وی تاکید کرد: اتفاقا قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها دست دولت را در مذاکرات وین باز کرد یعنی ما این مسئله را به شهادت مطرح می کنیم چرا که آقای عراقچی این مسئله را یکبار در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اعتراف کرده است.

این نماینده مجلس بیان داشت: همچنین آقای عراقچی در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی اذعان داشتند که قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها به ما کمک کرده تا ما دست بالا را در مذاکرات داشته باشیم.

رئیس کمیته هسته ای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اظهار داشت : اینکه رئیس‌جمهور می‌آید و این حرف را می‌زند شاید از مواضع مذاکره‌کنندگان که بالاخره از سوی دولت برای مذاکرات اعزام شده اند، خبری ندارد چرا که حرف های رئیس جمهور با یک تناقض و پارادوکس همراه است لذا آنکه دارد به لحاظ فنی مذاکره می کند می گوید که این قانون دست ما را باز کرده است.

 عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اظهار داشت: متاسفانه اظهارات رئیس‌جمهور سیاسی و فرافکنانه است و خیلی به انصاف حرف نزده است البته ما در پایان دولت هستیم و رئیس‌جمهور می‌کوشد تقصیرات را بر گردن کسی بیندازد و هیچ دیواری کوتاهتر از مجلس هم پیدا نمی کند.