حمله بی امان حزب‌الله به شهرک‌های صهیونیستی

 با ادامه حملات موشکی به مناطق مختلف شمال فلسطین اشغالی، آژیر‌های خطر در این مناطق به صدا درآمد.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی از شلیک ده‌ها موشک از لبنان به عکا و شمال حیفا و به صدا درآمدن آژیر‌های خطر در عکا خبر دادند.

این رسانه‌ها، حملات به عکا را شدید توصیف کرده و افزود که پس از این حمله شدید به عکا، شهرک‌های واقع در الجلیل علیا و بلندی‌های جولان اشغالی به حالت آماده‌باش درآمدند.

به گفته رسانه‌های صهیونیستی، ۳۰ موشک به عکا و بندر حیفا اصابت کرده و جبهه داخلی رژیم صهیونیستی نیز از ساکنان مناطق شمالی خواسته است تا در مکان‌های امن و حفاظت شده باقی بمانند.

برخی رسانه‌های صهیونیستی نیز از شلیک ۴۵ موشک به منطقه الجلیل علیا خبر می‌دهند.

در همین ارتباط شهردار شهر اشغالی «صفد» نیز از شلیک ۲۰۰ موشک به این شهر طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد و گفت که نیمی از ساکنان این شهر پناهگاه ندارند.

ارتش رژیم صهیونیستی صبح دوشنبه (۲ مهرماه) حملات گسترده به مناطق مختلف جنوب لبنان را آغاز کرد و تا این لحظه نیز همچنان ادامه دارد.

حزب‌الله لبنان نیز در مقابل حملات به غیرنظامیان در این کشور سکوت نکرده و عملیات‌های خود علیه مواضع و شهرک‌های صهیونیست نشین در شمال فلسطین اشغالی را در دستور کار قرار داد و طی ساعت گذشته با پرتاب ده‌ها موشک مواضع رژیم صهیونیستی را موشک باران کرد.

حملات حزب‌الله منجر به ترس و وحشت صهیونیست‌ها شده است؛ به طوری که تمامی فعالیت‌های آموزشی در شهر اشغالی حیفا، تعطیل و همچنین از شهرک نشینان خواسته شد که به پناهگاه‌ها بروند.