اسرائیل بین مرز امارات و عربستان پایگاه تأسیس کرده است

 «علی الهیل» محقق قطری در برنامه «قبل الغد» شبکه خبری العهد عراق فاش کرد، رژیم صهیونیستی پایگاهی را در حدفاصل مرزهای عربستان و امارات تاسیس کرده است.

وی همچنین با اشاره به اختلافات سعودی و اماراتی در جنوب یمن تصریح کرد: اختلافاتی میان عربستان و امارات بر سر عدن وجود دارد.

الهیل افزود: امارات نقش مشکوکی دارد و به دلیل عادی سازی روابط با اسرائیل به یک کشور منزوی تبدیل شده و به بیش از ۷۰۰۰ یهودی برای خرید املاک در مکه تابعیت داده است.

وی اضافه کرد: سفیر امارات در واشنگتن دوست صمیمی لابی صهیونیستی است. امارات میلیاردها دلار در اختیار لابی صهیونیستی قرار داده است.

قرارداد عادی سازی روابط امارات متحده عربی و بحرین با رژیم صهیونیستی ۲۵ شهریور پارسال به صورت رسمی در حضور دونالد ترامپ رییس جمهوری پیشین آمریکا امضا شد و این دو کشور کوچک عرب حاشیه خلیج فارس رابطه چندین ساله غیرعلنی خود را با صهیونیست ها آشکار و رسمی کردند.

عمده کشورهای عربی حوزه خلیج فارس سال هاست با رژیم صهیونیستی رابطه پنهانی داشته و دارند و اتفاقاً دولت های عربی در سال های اخیر نتوانسته اند این روابط را همچنان پنهان نگه دارد.

ناظرین امور منطقه می گویند ؛ امارات و بحرین سال هاست که به شکل غیر علنی روابط سیاسی و امنیتی با رژیم صهیونیستی دارند و نه تنها در مسائل مربوط به فلسطین و طرح های توسعه طلبانه اسرائیل در قبال ملت فلسطین با این رژیم همسو و هماهنگ هستند، حتی در مسائل منطقه نیز به تأمین کننده منافع این رژیم تبدیل شده اند.