بهترین وکیل کرج

شما در این مقاله با بهترین وکیل کرج آشنا می شوید و ما تصمیم داریم تمامی مطالبی که امروزه مورد نیاز است تا شما بتوانید با بهترین وکیل در ارتباط باشید به شما ارائه دهیم و پاسخگوی تمامی سوالات شما باشیم پس تا آخر همراه ما باشید .

بهترین وکیل کیست ؟

وکیل شخصی است که حقوق موکل خود را حفظ کرده و به بهترین نحو عدالت را اجرا می نماید . هنگامی که نیاز باشد وکیل در دادگاه ها و محکمه ها از موکل خود دفاع کرده و اجازه نمیدهد که حق شخص ضایع شود .

ممکن است شما در مورد مسئله شخصی و یا کاری به مشکل بربخورید پس بهتر است با کسی که در این زمینه تجربه دارد مشورت کرده و برای رفع مشکل خود بهترین تصمیم را بگیرید . در شهر کرج سعید اکبری وکیل پایه یک دادگستری در زمینه های مختلفی می تواند به شما کمک کرده و پس از اطلاع از مشکل شما بهترین راهکار را برای رفع آن مشکل به شما ارائه دهد .

شماره تماس هایی که می توانید با ما در ارتباط باشید : 09123673786 و 09126942637

آدرس ما جهت مشاوره حضوری و ارتباط بهتر با سعید اکبری : کرج – جهانشهر – رو به روی پارک نژاد فلاح – ساختمان کافه آریا – طبقه سوم – واحد چهار

وکلا یک سری وظایف و مسئولیت هایی در قبال پرونده ای که قبول می کنند دارند که عبارتند از :

  1. مشاوره حقوقی : در اختیار گذاشتن اطلاعات تکمیلی راجع به موضوعات مختلف حقوقی ، ارائه مشاوره حقوقی به موکل خود ، توضیحات کامل راجع به روند دادرسی و همچنین مسائل قانونی ، توضیحات کامل راجع به قوانین و مقررات مرتبط با پرونده .
  2. بررسی اسناد و تهیه مدارک و قراردادها : مورد بررسی قرار دادن مدارک و اسناد حقوقی در ارتباط با پرونده ، تهیه قرار دادهای مورد نیاز و تنظیم اسناد قانونی ، مطمئن بودن از تکمیل بودن و همچنین صحت مدارک ارائه شده توسط موکل .
  3. جمع آوری شواهد وتحقیقات : تحقیق درمورد جوانب مختلف پرونده ، جمع آوری تمام مدارکی که به نفع موکل است ، تحلیل تمامی شواهد و مستند سازی آن ها .
  4. دفاع از موکل خود در محکمه ها : حضور به موقع در تمامی جلسات دادگاه و دفاع از حق و حقوق موکل خود ، استدلال های حقوقی خود را در هنگام نیاز به دادگاه ارائه دهد ، ارائه مدارک و پرس و جو از شاهدان پرونده و همچنین ارائه مدارک به قاضی دادگاه .
  5. حل و فصل و همچین مذاکره : برای دستیابی به حل مسئله با طرفین مقابل مذاکره نماید ، رسیدن به توافق و یا کمتر کردن مجازات در پرونده های کیفری ، مصالحه و میانجیگری در دعاوی تجاری و همچنین مدنی .
  6. تهیه دادخواست ها و لایه ها : یادداشت درخواست های قانونی و لوایح دفاعیه ، درخواست تجدید نظر و همچنین ارائه دادخواست ها .

وکیل کرج

وکیل پایه یک دادگستری نقش پررنگی در جامعه به دلیل اجرای عدالت به نحو احسنت و همچنین حفظ حقوق مادی و معنوی موکل خود را دارد . بهترین وکیل کرج دارای مسئولیت ها و وظایف خاصی هستند که این وظایف مرتبط است با نوع پرونده ای که ایشان قبول کرده است .

از ویژگی های یک وکیل موفق می توان به موارد زیر اشاره نمود :

  1. مهارت های ارتباطی : بهترین وکیل آن کسی است که بتواند با موکلان ، شاهدان ، طرفین مقابل و نیز دادگاه ارتباطی عالی و موثر برقرار کند همچنین صحبت های خود را به طرز صحیح به افراد انتقال دهد .
  2. امانتداری و صادق بودن : یک وکیل خوب می بایست امانتدار موکل خود بوده مصلحت او را در تمامی شرایط در نظر بگیرد . وکیل امانتدار اطالاعاتی که موکل در اختیار ایشان قرار داده است را در نزد خود نگه می دارد .
  3. تخصص و دانش : وکیل می بایست علم خود را دائما بروز نگه داشته تا از قوانین و مقررات روز آگاه باشد و طبق آن ها تصمیم بگیرد .
  4. استدلال و تحلیل حقوقی : یک وکیل خوب در زمینه دفاع هنگامی می تواند بهترین دفاع را داشته باشد که بتواند در مسائل حقوقی بهترین تحلیل و استدلال را انجام دهد .

وکلا می توانند در زمینه و حوزه ها مختلفی فعالیت داشته باشند . سعید اکبری که جزو وکلای موسسه حقوقی عدالت است نیز در کرج می تواند در حوزه های مختلفی پرونده ها را برعهده بگیرد ، این حوزه ها عبارتند از :

  • حقوق کیفری : دفاع از متهمان در پرونده های جزایی و جنایی .
  • حقوق مدنی : دعواهای مرتبط با اجاره نامه ها ، مالکیت و مسائل ملکی .
  • حقوق خانواده : حقوقی از جمله حضانت فرزند ، طلاق ، ارث و میراث .
  • حقوق کار : بر طرف کردن اختلافات ایجاد شده میان کارفرمایان و کارگران .
  • حقوق مالی و تجاری : بر طرف نمودن مسائل مرتبط با قراردادهای تجاری ، شرکت ها و مالیات ها .

بهترین وکیل کرج با مهارت و تخصصی که در حرفه خود دارد به موکل کمک کرده تا بهترین نتیجه را در تمامی زمینه ها به دست آورد . سعید اکبری با بهترین نحو مشاوره ، مذاکره با طرفین دعوا ، دفاع در محاکمه ، اجرای عدالت و همچنین حفظ حقوق مادی و معنوی موکل خود بهترین نتایج را تا به امروز کسب کرده است . شما می بایست به این نکته توجه داشته باشید که انتخاب بهترین وکیل تاثیر زیادی در هرچه بهتر پیشرفتن پرونده شما دارد .

شیوه های وکالت به دسته های مختلفی مرتبط می شوند که در ادامه ما می خواهیم آن ها را توضیح داده تا سوالات و ابهامات شما بر طرف شود . این نوع شیوه ها بر اساس شرایط خاص ، انواع پرونده و نیاز های موکل تفاوت داشته باشند . در زیر مهم ترین شیوه های وکالت را برای شما به طور مختصر توضیح داده ایم .

  1. وکالت قانونی : وکالت قانونی در زمینه هایی مانند پرونده های حقوقی و یا کیفری که پرونده های خاصی هستند و بر اساس قوانین خاصی انجام می شود . این نوع وکالت به به مجوز های خاصی نیازدارد که قبل از قبول پرونده تمامی مجوز های لازم را دریافت نمائید .
  2. وکالت حقوقی : این نوع وکالت نیازمند پیگیری های مستمر برای پرونده های پیچیده است که وکلا در وکالت حقوقی می بایست در تمام مراحل قانونی همراه موکل خود باشند .
  3. وکالت آنلاین و یا تلفنی : وکلا امروزه به دلیل پیشرفت علم می توانند به صورت مجازی با موکل خود در ارتباط باشند و مشاوره های حقوقی خود را بدین صورت در اختیار آنان بگذارند .
  4. وکالت توافقی : وکیل و موکل در بین خود توافقنامه را ثبت می نمایند که این توافقنامه می تواند شامل زمانبندی ، جزئیات مرتبط با پرونده و حق الزحمه باشد .
  5. وکالت قهری : در برخی از موارد شخصی نمی تواند از حقوق خود در دادگاه دفاع نماید بنابراین قاضی و یا مرجع قضایی وکیلی را برای ایشان در نظر می گیرند . وظیفه این وکیل آن است که از حقوق شخص حمایت و دفاع نماید .
  6. وکالت مشاوره ای : در وکالت مشاوره ای وکیل تنها مشاوره های حقوقی را به موکل خود می دهد و نیازی نیست که در دادگاه ها حضور داشته باشد . ایین نوع وکالت خدماتی از جمله بررسی مستندات ، تنظیم قرارداد و راهنمایی های حقوقی را شامل می شود .

بهترین وکیل کیفری کرج

وکیلی که تجربه و تخصص لازم را در زمینه حقوق کیفری داشته باشد وکیل کیفری می گویند که در دادگاه های کیفری برای دفاع از حق و حقوق متهمان حاضر می شود . وکیل کیفری به تمامی مقررات و قوانین کیفری آشنا بوده و در تمامی مراحل دادرسی به موکل خود کمک می نماید . وکیل کیفری در سیستم قضایی نقشی پررنگ و بسیار مهم را ایفا می نماید و مسئولیت ها و وظایف متعددی را برعهده دارد . در ادامه مطالب توضیحات جامعی را خدمت شما عرض می نمائیم .

بهترین وکیل کیفری کرج

وکیل کیفری یک سری وظایف دارد که در هنگام روند پرونده می بایست آنها را انجام دهد :

  • مشاوره حقوقی : وکیل کیفری موظف است که مشاوره حقوقی را به موکل خود ارائه دهد و موکل را از وظایف و حقوق خود آگاه نماید .مشاوره حقوقی شامل توضیحات کامل راجع به مرحله های دادرسی ، بررسی شواهد و مدارک و نیز ارائه تمامی راهکار های قانونی می باشد .
  • دفاع از متهم : وکیل کیفری می بایست از تمامی حقوق متهم در دادگاه به نحو احسنت دفاع کند . دفاع در دادگاه شامل ارائه مدارک و دلالیل به نفع متهم ، پرسش از شاهدان و نیز ارائه تمامی استدلال های حقوقی می شود .
  • تهیه و تنظیم اسناد حقوقی : یکی از وظایف وکیل کیفری آن است که اسناد و مدارک حقوقی مورد نیاز در این نوع وکالت را تهیه و تنظیم نماید . از مهم ترین این اسناد می اوان به لایحه های دفاعیه ، درخواست های تجدید نظر و دیگر مدارک قانونی باشد .
  • مذاکره با دادستان : وکیل کیفری در این زمینه با دادستان پرونده مذاکره می نماید تا توافقی در حل و فصل پرونده و یا کاهش مجازات صورن گیرد . از مهم ترین مزیت های این مذاکره می توان به کاهش هزینه ها و زمان دادرسی که به نفع موکل است اشاره نمود .
  • حضور در جلسات دادگاه : یکی از کارهایی که وکیل کیفری موظف است انجام دهد آن است که در تمامی جلساتی که در دادگاه برگذار می شود شرکت نماید . این حضور به منزله ارائه دفاعیات ، پرسش از شاهدان و نیز ارائه تمامی استدلال های حقوقی مورد نیاز به دادگاه می شود .

25

ویژگی های یک وکیل کیفری خوب :

  • مهارت های ارتباطی : یک وکیل کیفری خوب می بایست مهارت ارتباط گیری قوی داشته باشد تا در هنگام ارتباط با موکلان ، قضات ، دادستان ها و شاهدان به مشکلی برنخورد .
  • صداقت و امانتداری : وکیل کیفری می بایست کار خود را بر پایه صداقت و امانتداری بنا نماید تا موکل بتواند اطمینان خاطر کامل داشته باشد و همچنین مطمئن باشد که مدارک با دقت بررسی شده و به درستی مورد استفاده قرار می گیرد .
  • تجره و تخصص : از مهم ترین معیار ها در هنگام انتخاب بهترین وکیل کیفری آن است که این وکیل در زمینه حقوق کیفری تخصص و تجربه کافی را داشته باشد . و اما کسب تجربه یک وکیل به دلیل کار بر روی پرونده های مختلف و حضور عالی در دادگاه ها است که شما قبل از انتخاب وکیل خود می بایست به این نکته توجه داشته باشید .
  • تحلیل و استدلال حقوقی : توانایی تحلیل و استدلال می بایست در وکلای کیفری قوی باشد تا در دادگاه بتواند به طور عالی از موکل خود دفاع نماید .

پرونده هایی که یک وکیل کیفری برعهده میگیرد عبارتند از :

  • جرائم مالی : جرائم مالی شامل کلاه برداری ( کلاه برداری شخضی و یا تجاری ) و پولشوئی (دفاع از متهم در دادگاه ها و پرونده های مرتبط با انتقال پول به صورت غیر قانونی ) می شود .
  • جرائم جنسی : جرائم جنسی شامل تجاوز ( دفاع از متهم در پرونده های آزار جنسی و یا تجاوز به عنف ) و محتوای جنسی غیر مجاز ( پرونده هایی که مرتبط است با دریافت و یا توزیع محتوای جنسی غیر مجاز ) می شود .
  • جرائم خیابانی و عدم رعایت قوانین : جرائم خیابانی و عدم رعایت قوانین شامل تجمعات غیر مجاز ( پرونده های مرتبط با اعتراضات و یاشورش های خیابانی ) و دزدی و سرقت ( دفاع از متهم در دادگاه مرتبط با دزدی ، سرقت داخلی و سرقت ) می شود .
  • پرونده هایی که با نقض حقوق و یا دستگیری غیر قانونی مرتبط است .
  • پرونده های جنایی عمومی : پرونده های جنایی عمومی شامل ضرب و جرح ( وارد کردن آسیب به دیگران ) و قتل ( متمهم مرتبط با قتل عمد و یا قتل غیر عمد ) می باشد .
  • پرونده های مربوط به جرم های سازمان یافته : جرائم سازمان یافته آن دسته از جرائمی است که وکیل کیفری در پرونده می بایست از متهمانی دفاع می نماید که در فعالیت های غیر قانونی سازمان یافته و یا باند های جنایی نقش داشته اند .
  • جرائم مرتبط با سلاح : جرائم مرتبط با سلاح شامل استفاده از سلاح ( دفاع از متمهم در موارد استفاده های غیر قانونی از سلاح ها ) و یا نگهداری غیر قانونی سلاح ( پرونده هایی که به داشتن سلاح های غیر مجاز مرتبط است ) می شود .
  • موارد مرتبط با مواد مخدر : موارد مرتبط با مواد مخدر شامل استفاده غیر مجاز ( پرونده هایی که با مصرف غیر قانونی مواد مخدر مرتبط است ) و قاچاق مواد مخدر ( متهمانی که به نگهداری و یا قاچاق مواد مخدر متهم شده ) می شود .

بهترین وکیل حقوقی کرج

وکیل حقوقی شخصی است که صلاحیت های لازم در زمینه مشاوره و همچنین دفاع از تمامی حقوق موکل خود در دادگاه را داشته باشد . وکلای حقوقی می توانند در زمینه های مختلفی به اشخاص حقیقی و حقوقی در پرونده هایشان کمک نمایند . این دسته از وکیلان در زمینه هایی از جمله حقوق تجاری ، حقوق کار ، حقوق قراردادها و همچنین حقوق خانوداه فعالیت داشته باشند .

بهترین وکیل حقوقی کرج

وکلای حقوقی وظایف و مسئولیت هایی را در حیطه کاری خود دارند که می توان به چن مورد از آنها اشاره نمود :

  1. مشاوره حقوقی : وکیل حقوقی می بایست اطالاعاتی کافی را در اختیار موکل خود گذاشته و همچنین به صورت درست و قانونی موکل خود را راهنمایی کند .
  2. ارزیابی و تهیه اسناد : وکیل حقوقی می بایست تمامی اسناد را مورد بررسی قرار داده و برای دادگاه تمامی مدارک مورد نیاز را آماده نماید .
  3. تحقیق و تحلیل ماسئل حقوقی : یک وکیل حقوقی خوب شواهد مورد نیاز پرونده را جمع آوری می نماید و در روز موعود آنان را ارائه می دهد . ایشان با تحلیل های حقوقی که می داند می تواند نقاط قوت و ضعف پرونده را پیدا نماید و موقعیت موکل خود را بهتر نماید .
  4. دفاع در دادگاه : وکیل در دادگاه حضور داشته و مستندات جمع آوری شده را به قضات ارائه می دهد تا از موکل خود دفاع نماید .
  5. حل و فصل و همچنین مذاکره : وکیل حرفه ای با دعوت طرفین به صلح باعث می شود مشکلات پرونده بهبود یافته و رضایت طرفین را جلب نماید و مشکل بر طرف شود .
  6. نمایندگی موکل در جلسات رسمی : حضور و نمایندگی موکلان در جلسات و نشست ‌های رسمی و نیمه ‌رسمی .

شرکت در مذاکرات تجاری و قرارداد های شرکت ‌ها به نمایندگی از موکل .

حوزه های فعالیت بهترین وکیل حقوقی :

  1. حقوق تجاری : نمایندگی شرکت ها در دعاوی تجاری ، مشاوره دادن به شرکت های مختلف در زمینه هایی مانند تاسیس شرکت ، ورشکستگی و ادغام .
  2. حقوق کار : مشاوره در زمینه کار و حل و فصل اختلافات کارگری ، دفاع از حقوقی کارگران .
  3. حقوق مدنی : مشاوره درباره مسائل حقوقی روزانه ، رسیدگی به دعاوی مرتبط با مالکیت ، اموال و همچنین مسائل ملکی .
  4. حقوق قراردادها : مشاوره در زمینه تنظیم و اجرایی کردن قراردادها ، بررسی و تهیه قراردادهایی مانند استخدامی ، تجاری ، ملکی و ... که قرار دادهای مهمی هستند .
  5. حقوق خانواده : ارائه مشاوره حقوقی به خانواده ها و حل دعواهای خانوادگی ، مسائل مرتبط با طلاق ، حضانت فرزندان ، ازدواج و مسائل ارثی .

26

وکیل حقوقی نقش بسیار مهمی در حمایت از حقوق و منافع موکلان خود دارد . آن ‌ها با دانش و تخصص خود می ‌توانند به افراد و سازمان‌ ها در حل و فصل مسائل حقوقی کمک کنند و با ارائه مشاوره و دفاعیات حقوقی ، از منافع موکلان ‌شان به بهترین نحو محافظت کنند . همکاری با یک وکیل حقوقی متخصص و باتجربه می ‌تواند تأثیر زیادی بر نتیجه پرونده‌ های حقوقی داشته باشد و از بروز مشکلات قانونی پیچیده جلوگیری کند .

نوع پرونده هایی که یک وکیل حقوقی می گیرد چگونه است ؟

وکلای حقوقی معمولاً در زمینه ‌های مختلفی فعالیت می‌ کنند و می ‌توانند پرونده‌ های متنوعی را مدیریت کنند . در زیر ، برخی از انواع پرونده‌ هایی که یک وکیل حقوقی ممکن است به آن ‌ها رسیدگی کند ، آورده شده است :

پرونده‌ های ورشکستگی : مشاوره و نمایندگی در پرونده‌ های ورشکستگی و ناتوانی مالی .

پرونده‌ های حقوق اداری : مشاوره و نمایندگی در برابر نهاد های دولتی و کمیسیون‌ های تنظیم مقررات .

پرونده‌ های درمانی و حقوقی پزشکی : دعاوی مرتبط با سهل ‌انگاری پزشکی و نقض حقوق بیماران .

پرونده‌ های حقوق جزا : کیفری ( دفاع در برابر اتهامات جنایی مانند دزدی ، قتل و یا قاچاق مواد مخدر ) ، جرائم مالی ( مواردی مانند کلاهبرداری ، پولشویی و خلاف‌ های مالی )

پرونده‌ های آسیب ‌شناسی و صدمات شخصی : رسیدگی به دعاوی ناشی از تصادفات ، نقص‌ های پزشکی و آسیب ‌های ناشی از سهل ‌انگاری .

پرونده‌ های حقوق مدنی : اختلافات خانوادگی ( طلاق ، حضانت ، نفقه و تقسیم اموال ) ، پرونده‌ های قرارداد ( نقض قرارداد ، مشاوره در مورد قرارداد ها )

پرونده‌ های حقوق مالکیت معنوی : ثبت و دفاع از اختراعات ، علائم تجاری و حقوق نویسندگان .

پرونده‌ های حقوق کار : مشاوره به کارمندان و کارفرمایان در موارد نقض حقوق کار، اخراج ناعادلانه و تبعیض ‌های شغلی .

پرونده‌ های مربوط به املاک و مستغلات : مشاوره در معاملات خرید و فروش املاک ، اجاره ‌نامه‌ ها و دعاوی مالکیت .

وکلای حقوقی بر اساس زمینه تخصصی ‌شان، ممکن است در یک یا چند نوع از این پرونده ‌ها فعالیت کنند . که بهترین وکیل کرج سعید اکبری در موسسه حقوقی عدالت می تواند در تمامی زمینه ها به شما کمک کرده و اجازه ندهد تا حق شما ضایع شود .

شما میتوانید برای ارتباط با ما با شماره های درج شده در ارتباط باشید.

شماره تماس ما : 09123673786 و 09126942637