معرفی ادکلن‌های مردانه با پخش بوی بسیار بالا

عطرهای مردانه ای که پخش بوی بالایی دارند، معمولا در دسته عطرهای گرم و زمستانی قرار می گیرند. آمواج اینترلود مردانه، شیخ گلد ادیشن، آمواج اپیک مردانه و کرید اونتوس نمونه هایی از این عطرهای لوکس هستند. نت های متشکل از رایحه های نعناع هندی، جوز و روایح دودی در بیشتر این عطرها مشترک بوده و رایحه لوکس و کاریزماتیکی ایجاد می کنند.

معرفی ادکلن‌های مردانه با پخش بوی بسیار بالا

آمواج اینترلود مردانه

آمواج اینترلود مردانه یکی از معروف ترین عطرهایی است که در سال ۲۰۱۲ ارائه شد. این عطر مردانه شیک با رایحه شرقی و چوبی خود توانسته توجه مردان شیک پوش و خوش سلیقه را به خود جلب کند. از مهم ترین ویژگی های آمواج اینترلود مردانه می توان به پخش بوی بالای آن اشاره کرد. پخش بوی این عطر عمانی گرم به قدری بالا است که قبل از ورود شما به مکانی رایحه ملایم تان احساس می شود.

همچنین اگر می خواهید پس از ترک هر مجلسی رد پای خود را با بوی عطرتان باقی بگذارید، توصیه می شود یکبار عطر آمواج اینترلود مردانه را امتحان کنید. اگر به دنبال یک عطر لاکچری برای مهمانی های رسمی مخصوصا در شب های فصول خنک مانند پاییز و زمستان هستید، آمواج اینترلود بهترین انتخاب است. نت اولیه این عطر از رایحه ترنج، فلفل و پونه کوهی تشکیل شده است. سپس نت میانی با رایحه کهربا، لابدانیوم، اوپوموناگس و روایح دودی از راه می رسد و در نهایت نت پایانی به مشام می رسد که ماندگاری بالابی دارد. نت پایانی آمواج اینترلود از نعناع هندی، چوب صندل سفید، چرم و عود تشکیل شده است.

شیخ اپویلنت شیخ گلد ادیشن مردانه

شیخ اپویلنت شیخ گلد ادیشن مردانه که به آن شیخ گلد مردانه هم گفته می شود، در دسته عطرهای لاکچری و گران قیمت مردانه ای قرار می گیرد که پخش بوی بالایی دارند. این عطر طرفداران خاصی بین مردان شیک پوشی که به دنبال عطری برای درخشیدن در هر مجلسی در شب های پاییز و زمستان هستند، دارد شیخ گلد عطری بحرینی است که به گروه بویایی شرقی تعلق دارد. اولین رایحه هایی که پس از اسپری این عطر به مشام می رسد، ترکیبی از رایحه فلفل، فلفل صورتی و زعفران است. نت میانی آن از رایحه رز، اسطوخودوس و شمعدانی تشکیل شده و در نهایت بوی دانه توکا، کهربا، چوب صندل سفید و عود است که باقی می ماند .

آمواج اپیک مردانه

عطر آمواج اپیک مردانه که به آن آمواژ اپیک هم می گویند یکی دیگر از عطرهای عمانی با پخش بوی بالا است. این عطر به گروه بویایی شرقی و چوبی تعلق داشته و رایحه گرم دل نشینی دارد. آمواژ اپیک مخصوص مردانی طراحی شده که می خواهند ابهت مردانه خود را به رخ بکشند. اگر به دنبال عطری هستید که اعتمادبه نفس شما را در هر مجلسی دوچندان کند، آمواج اپیک مردانه مناسب شماست. با استفاده از این عطر ترکیبی از رایحه های گرم مانند هل، جوز، فلفل صورتی، زعفران، چرم، عود و بوته وحشی را احساس خواهید کرد. با استفاده از آمواژ اپیک در مهمانی های فضای باز شب های پاییز و زمستان توجه همه را به صورت ناخودآگاه به خود جلب خواهید کرد. این عطر مخصوص مردانی است که همواره دوست دارند از لوازم لوکس و معتبر استفاده کنند .

معرفی ادکلن‌های مردانه با پخش بوی بسیار بالا

اینیتیو پارفومز پرایوز عود فور گریتنس

اینیتیو پارفومز پرایوز عود فور گریتنس که به آن عود فور گریتنس هم گفته می شود، عطری لوکس فرانسوی است که در سال ۲۰۱۸ ارائه شد. این عطر چوبی ادویه ای به دلیل رایحه متفاوت و پخش بوی بالای خود طرفداران زیادی بین مردان خوش ظاهر دارد . اگر می خواهید به قراری رمانتیک در یک شب سرد زمستانی بروید، با استفاده از عود فور گریتنس می توانید تاثیری شگفت انگیز روی طرف مقابل بگذارید. با اولین اسپری از این عطر روی پوست یا لباس خود بوی رازآلود و دلپذیری که از رایحه های اسطوخودوس، جوز، زعفران، مشک و نعناع هندی را احساس خواهید کرد.

کرید اونتوس

عطر اونتوس کرید در دسته پرفروش ترین عطرهایی که پخش بوی بالایی دارند، قرار می گیرد. این عطر توجه مردانی که به عطرهای تلخ و خنک علاقه دارند را جلب می کند. از ترکیبات متمایز این عطر می توان به رایحه مرکباتی نظیر آناناس، انگور فرنگی سیاه، ترنج و سیب اشاره کرد. کرید اونتوس به عنوان نمادی از قدرت و اعتمادبه نفس بالای مردانه شناخته می شود. در نت میانی آن رایحه های نعناع هندی، یاس، رز و در نت پایانی رایحه مشک، عنبر و وانیل گنجانده شده است. با استفاده از این عطر منحصربه فرد می توانید تاثیری شگفت انگیز روی اطرافیان خود بگذارید.

بلک افغان

بلک افغان ادکلن معروف هلندی است که آن را می توان با سه کلمه سنگین، پرقدرت و سیاه تعریف کرد. این عطر رایحه گرم و تندی دارد و در شیشه ای کوچک و جذاب عرضه می شود. بلک افغان مناسب فصول خنک بوده و اکثرا توسط مردان خوش پوشی استفاده می شود که به برداشت دیگران از ظاهر و شخصیت شان اهمیت می دهند . این عطر با پخش بوی بالای خود رایحه های بی نظیر گیاهان سبز، تنباکو، روایح دودی و عود را تا فاصله دوری منتشر می کند.

هیستوریز د پارفومز مارکوئس د سد ۱۷۴۰

هیستوریز د پارفومز مارکوئس د سد ۱۷۴۰ یکی از بهترین عطرهای با پخش بوی بالا است که قیمت مناسبی هم دارد. این عطر که در سال ۲۰۰۰ وارد بازار شده است رایحه گرمی دارد. خرید این عطر به مردانی که به دنبال ادکلنی فرانسوی و باکیفیت هستند، توصیه می شود. هیستوریز د پارفومز مارکوئس د سد ۱۷۴۰ به گروه بویایی شرقی چوبی تعلق داشته و رایحه کاریزماتیک آن توجه هر مرد خوش سلیقه ای را جلب می کند. با استفاده از این عطر لوکس می توانید استایل کلاسیک و شیک خود را تکمیل کنید. هیستوریز د پارفومز مارکوئس د سد ۱۷۴۰ ترکیبی از رایحه های ترنج، هل، گشنیز، واتیل، لابدانیوم و گل جاوید تشکیل شده است.