معرفی 6 مدل آباژور جدید و شیک

در این خبر قصد داریم تا 6 مدل آباژور جدید و شیک که از محبوب‌ترین و پر فروش‌ترین محصولات لایتینگ و روشنایی محسوب می‌شوند را به شما معرفی کنیم، اغلب انتخاب و خرید آباژور جدید برای هر فضایی با توجه به دکوراسیون و سبک کلی آن سالن صورت می‌گیرد، اما نیاز است به یک سری نکات نیز توجه شود تا در نهایت یک آباژور مناسب و زیبا انتخاب گردد، در ادامه در کنار معرفی تک به تک این مدل از آباژورها، نحوه انتخاب و خرید درست را نیز شرح خواهیم داد.

فروشگاه چراغ دستی یکی از برترین و معتبرترین ارائه دهندگان آباژورهای وارداتی و ایرانی در کاربری‌ها و سبک‌های مختلف است، این فروشگاه با تولید آباژورهای باکیفیت و استفاده از متریال درجه یک و همچنین آباژورهای اورجینال وارداتی در تنوع بی نظیر و بالا امکان انتخاب راحت را برای تمامی ایرانیان فراهم کرده است.

7

با خرید آباژور از چراغ دستی و با حذف واسطه‌ها مستقیم و بدون واسطه از شرکت خریداری می‌کنید و تمامی محصولات را با ضمانت کیفیت، تضمین اصالت کالا، بسته بندی و باکس ایمنی و همچنین ارسال رایگان، محصول خود را در سراسر کشور درب منزل تحویل خواهید گرفت.

طبق تحقیقات انجام شده از ارائه دهندگان، فروشندگان و مخاطبین این محصول جذاب این مدل از آباژورها از پر طرفدارترین و کاربردی‌ترین محصولات شناخته شده‌اند که به ترتیب در زیر آمده‌اند:

  1. آباژور مدرن: اخیرا با رواج سبک مدرن در منازل و ایجاد سادگی در فضا استفاده از آباژورهای مدرن نیز برای تکمیل نورپردازی دکوراسیون استفاده می‌شود و تاثیر دلپذیری بر فضای کلی می‌گذارد.
  2. آباژور نئوکلاسیک: اغلب ایرانیان از این سبک استفاده می‌کنند، آباژورهای نئوکلاسیک می‌توانند بهترین گزینه برای فضاهایی که در این سبک چیدمان شده‌اند هستند. این محصولات با تلفیقی از مدرنیته و کلاسیک تلفیق شده و از جلوه‌ای خاص برخوردارند.
  3. آباژور کلاسیک: این محصولات با ظاهری مجلل و شکیل به فضای شما جلال و شکوه می‌افزایند و گزینه‌ای ایده آل برای سالن‌هایی هستند که در سبک کلاسیک دکور شده‌اند، آباژورهای کلاسیک یکی از افزودنی‌های ضروری در این سبک دکوراسیون است.
  4. آباژور بوهو و روستیک: اغلب در سوشال مدیا می‌بینید که آباژورهای سبک بوهو و روستیک نیز دارای کاربردی منحصر به فرد این فضاست، سبک بوهو با ترکیبی از متریال طبیعی مانند کناف، پنبه، چوب و غیره طبیعت را با فضای شما تلفیق می‌کند.
  5. آباژور مینیمال: این محصولات عموما از طراحی‌های بسیار ساده و کاربردی برخوردارند با توجه به این موضوع می‌توانند توانایی عملکردی و کاربردی جالبی را در اختیار شما قرار دهند، آباژورهای مینیمال و ساده تقریبا مشابه آباژورهای مدرن با تفاوت‌های جزئی هستند.
  6. آباژور تجسمی: امروزه نیز آباژورهای تجسمی از محبوبیت بالایی برخوردارند، آباژورهای تجسمی با طراحی جالب و مجسمه‌ای می‌توانند در طرح‌ها و المان‌های گوناگون و منحصر بفرد مانند: گوزن، اسب، تنه انسان و غیره نیز باشند، استفاده از این سبک آباژورها می‌تواند انتخابی هوشمند برای ایجاد یک دکوراسیون جذاب باشد.

8

آباژورهای جدید بر اساس کاربری

باید توجه داشته باشید که آباژور را برای چه فضایی می‌خواهید استفاده کنید، آباژورها با توجه به طراحی و مدل‌های متنوع آنها از کاربری‌های مختلفی برخوردارند از این رو به دو دسته کلی تقسیم می‌شوند:

  • آباژور ایستاده: این مدل از آباژورها را با نام کنارسالنی نیز می‌شناسند، آباژورهای ایستاده را می‌توانید در هرفضایی برای تکمیل نورپردازی خود استفاده کنید مانند: سالن پذیرایی، راهروها، اتاق خواب، اتاق محل کار، هتل‌ها و غیره.
  • آباژور رومیزی: این مدل از آباژورها اغلب با دیگر المان‌های دکوراسیون ست شده و قطعه‌ای مهم و ضروری برای دکوراسیون شماست، از آباژورهای رومیزی می‌توانید در روی میز کنسول، روی میز غذاخوری، اتاق محل کار و اتاق خواب نیز استفاده کرد.

به نقل از ویکی پدیا انتخاب سبک و نوع روشنایی مناسب، تأثیر عمیقی بر زیبایی و دکور محل، علاوه بر تأمین روشنایی لازم دارد. در ایران مردم بیش‌تر روشنایی را متمرکز در محیط و به صورت چلچراغ و لوستر گزینش می‌کنند و در کنار آن از آباژور بیشتر برای تزئین بهره می‌جویند، در حالی که سامانه‌های روشنایی غیر-متمرکز مانند آباژور و چراغ‌های توکار هالوژن به زیباتر نشان دادن محیط و همچنین آرامش بخشی بر روی افراد ساکن در محل کمک زیادی خواهند کرد.

به طور کلی آباژورها به دو دسته آباژور ایستاده و رومیزی تقسیم می‌شوند که با توجه به مکان مورد استفاده و کاربری مورد نیاز انتخاب می‌شوند، حتی می‌توانند در یک سالن نیز مکمل یکدیگر باشند.

9

نکات انتخاب و خرید آباژور

خرید آباژور برای دکوراسیونتان می‌تواند یک انتخاب هوشمندانه و بسیار هیجان انگیز باشد چرا که آباژورها وظیفه نوررسانی و روشنایی بخش خاصی از فضا را بر عهده دارند و با نورهای ملایم هارمونی خاصی از تلفیق روشنایی و گرما به سالنتان می‌بخشند، برای انتخاب و خرید آباژور جدید لازم است که نکاتی را مورد توجه قرار بدهید تا بتوانید یک آباژور مناسب با فضای مورد نیاز تهیه کنید که در زیر آورده شده‌اند:

سبک: برای انتخاب و خرید آباژور ابتدا به سبک کلی دکوراسیونتان توجه کنید و متناسب با سبک اقدام به خرید آباژور دلخواهتان کنید.

کاربری: در نظر بگیرید که برای کجا و با چه نیازهایی احتیاج به آباژور دارید، آیا یک آباژور برای کنار سالن است یا اتاق خواب؟ این نکته می‌تواند به انتخاب مناسب کمک کننده باشد.

میزان روشنایی: توجه داشته باشید به چه میزان نور از آباژور نیازمندید، برخی آباژورها با توجه به طراحی آنها از شید یا کلاهک استفاده می‌کنند که نور ملایمی را ایجاد می‌کنند، برخی دیگر نیز بدون داشتن کلاهک و مستقیم نور دارند که با توجه به نیاز فضا انتخاب خواهند شد.

زیباشنایی: علاوه بر در نظر گرفتن همخوانی با سبک، باید به زیبایی شنایی نیز توجه کرد زیرا که برخی مدل‌ها با سبک شما همخوانی دارند ولی از نظر زیبایی شنایی گزینه‌ای مطلوب نخواهند بود، پرسیدن عیب نیست به راحتی می‌توانید برای این مورد از مشاوره‌های رایگان فروشگاه چراغ دستی کمک بگیرید.

قیمت: توجه به قیمت و میزان بودجه‌ای که برای خرید آباژور در نظر گرفته‌اید را در نظر داشته باشید، آباژورها می‌توانند با توجه به ویژگی‌های مختلفشان از قیمت‌های متغییری برخوردار باشند، از جمله مواردی که بر قیمت آباژورها تاثیر گذارند، متریال، اندازه، کشور سازنده، پیچیدگی در طراحی و نوع تولید آنهاست. 

به طور کلی در این خبر 6 مدل از جدیدترین و شیک‌ترین آباژورها را به شما معرفی کردیم همچنین نکات قابل توجه برای انتخاب و خرید این محصول کاربردی را بیان کردیم، اگر قصد خرید آباژور را دارید فروشگاه چراغ دستی یک منبع معتبر و متخصص محصولات روشناییست که می‌توانید آباژورهای متنوعی را هم به صورت آنلاین از وبسایت این فروشگاه به آدرس https://cheraghdasti.com و یا با شماره تلفن‌های فروشگاه 02122736332 و 09129336329 - 09128995948 و هم به صورت حضوری اقدام به تهیه آباژور مورد نظرتان کنید.