هتل های نزدیک فرودگاه کیش + آدرس و فاصله

اغلب فرودگاه ها در نقاطی خارج از شهر ساخته می‌شوند، بنابراین دسترسی به آن ها گاهی مشکل و زمان‌بر است. به همین دلیل ارزش هتل های نزدیک فرودگاه برای مسافران بسیار بالاست. هتل های نزدیک فرودگاه بین المللی کیش اغلب فاصله‌ی کمتر از 10 کیلومتر دارند و این موضوع امتیاز بزرگی برای آن ها محسوب می‌شود. این هتل ها ممکن است دارای ترانسفر فرودگاهی باشند که از این نظر رفاه مناسبی را برای مسافران کیش فراهم می‌کنند. از جمله هتل های نزدیک فرودگاه کیش می توان به لیلیوم کیش، هتل ایران کیش، هتل ارم، هتل پانوراما و غیره اشاره کرد.

هتل های 4 ستاره نزدیک فرودگاه کیش

این هتل ها می‌توانند یکی از هوشمندانه ترین انتخاب ها به لحاظ امکانات و قیمت برای افراد مقیم کیش باشند. هتل های ۴ ستاره کیش دارای قیمتی مناسب و امکانات لوکسی هستند که لذت اقامتی رویایی در جوار آبی آب‌های خلیج فارس را برای شما رقم می‌زند. هتل‌های ۴ ستاره دارای امکانات عمومی با کیفیت عالی و برخی از امکانات لوکس هستند. از جمله هتل‌های ۴ ستاره نزدیک فرودگاه کیش می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

نام هتل

آدرس هتل

فاصله تا فرودگاه بین المللی کیش

هتل ارم کیش

بلوار خیام

۷.۶ کیلومتر

8 دقیقه با ماشین

هتل لیلیوم کیش

میدان پردیس، بلوار رودکی

۶.۱ کیلومتر

۶ دقیقه با ماشین

 

 

 

 

 

 

 

 

هتل لیلیوم کیش

هتل لیلیوم یکی از هتل های رو به دریا جزیره کیش است که با داشتن ۸ طبقه و ۱۵۴ اتاق، با افتخار میزبانی مسافران کیش را انجام می‌دهد. این هتل در سال ۱۳۹۸ بنا شده و یکی از هتل های نوساز بلوار رودکی کیش محسوب می‌شود. نمای بیرونی این هتل کلاسیک و با پنجره هایی بزرگ است که محیط داخلی دلبازی را ایجاد می‌کند.

اتاق های هتل لیلیوم عبارتند از:

  • اتاق دو تخته به همراه صبحانه
  • اتاق دو تخته هافبرد
  • اتاق سه تخته با صبحانه
  • اتاق سه تخته هافبرد
  • اتاق سه تخته VIP
  • سوئیت یک خوابه دو نفره رو به دریا با صبحانه
  • اتاق چهار تخته با صبحانه
  • اتاق چهار تخته VIP
  • سوئیت یک خوابه دو نفره رو به دریا هافبرد

با توجه به امکانات لوکس این هتل رستوران با ظرفیت ۳۰۰ نفری، پارکینگ رایگان، ترانسفر فرودگاهی و کافی‌شاپ اقامت در آن می‌تواند تجربه‌ای مقرون به‌صرفه محسوب شود. فاصله هتل لیلیوم تا اسکله بزرگ تفریحی، تله کابین میکامال، پاراسل کیش و شهربازی هایلند کمتر از ۱ کیلومتر است.

01

هتل ارم کیش

بنای ۹ طبقه و منحصر به فرد هتل ارم کیش، یکی از زیباترین تصاویری است که می‌توان در بلوار خیام این جزیره مشاهده کرد. این هتل دارای ۲۴۳ اتاق و ۷۰۰ تخت برای پذیرایی از مهمانان کیش است همچنین در سال ۱۳۸۷ بنا شده و در سال ۱۳۹۸ مورد بازسازی قرار گرفت.

هتل ارم دارای اتاق های متنوعی از قبیل کابانا گاردن (دو تخته، سه تخته و چهار تخته)، دونفره روبه باغ و دریا و سه تخته روبه دریا و باغ است. در همه اتاق‌های این هتل سرویس صبحانه به ‌صورت رایگان به مسافران ارائه می‌شود. در این هتل، سوئیت ویلایی نیز وجود دارد که می‌توان آن را رزرو کرد. رستوران، پارکینگ، کافی شاپ و سالن بیلیارد از امکانات لوکس این هتل هستند. جاهای دیدنی نزدیک به هتل ارم کیش عبارتند از:

  • صخره خرچنگ‌ها
  • قلعه وحشت
  • مرکز خرید میکامال

هتل های 5 ستاره نزدیک فرودگاه کیش

مطمئناً تجربه اقامت در هتل های ۵ ستاره کیش، کاملاً متمایز از هتل های دیگر است. این هتل ها امکانات جامع و لوکسی را به‌ اضافه امکانات عمومی به مسافران عرضه می‌کنند‌. هتل های ۵ ستاره نزدیک به فرودگاه، دسترسی مناسبی به دیگر مراکز مهم گردشگری نیز دارند. با وجود قیمت گران هتل های 5 ستاره کیش، به‌دلیل امکانات، منظره، سرویس های ویژه و معماری زیبایی که دارند تجربه اقامت رویایی را برای مهمانان رقم می‌زنند. از جمله محبوب ترین هتل های ۵ ستاره نزدیک به فرودگاه کیش می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

نام هتل

آدرس هتل

فاصله تا فرودگاه بین المللی کیش

هتل شایگان کیش

ابتدای بلوار رودکی

۵.۹ کیلومتر

6 کیلومتر با ماشین

هتل پانوراما

بلوار رودکی، روبروی برج دیپلمات

۵.۴ کیلومتر

5 دقیقه با ماشین

 

 

 

 

 

 

 

هتل پانوراما کیش

این هتل لوکس کیش در سال ۱۳۹۸ به‌صورت ۱۵ طبقه بنا شده است. هتل پانوراما کیش به‌دلیل امکانات رفاهی از قبیل رستوران با ظرفیت ۴۰۰ نفر، استخر، ترانسفر فرودگاهی و کافی شاپ یکی از بهترین هتل های 5 ستاره کیش محسوب می‌شود. اتاق های هتل پانوراما کیش مجهز به امکانات بسیار خوبی هستند و انواع آن عبارتند از:

  • اتاق دو تخته
  • اتاق سه تخته استاندارد
  • اتاق پانوراما لوکس دو تخته
  • اتاق پانوراما لوکس سه تخته
  • کانکت چهار نفره
  • کانکت لوکس 4 نفره

هتل پانوراما کیش به همراه صبحانه رایگان،آماده سرویس رسانی به مسافران است. از مزایای هتل پانوراما نیز می‌توان به دسترسی مناسب آن به اسکله بزرگ تفریحی، پاراسل، پارک هنگام و شهربازی هایلند اشاره کرد.

02

هتل شایگان کیش

شایگان، نام هتلی در کیش است که در سال ۱۳۸۲ به‌صورت ۳ طبقه و با نمای کلاسیک بنا شده است. در این هتل ۱۳۰ اتاق و بیش از ۲۵۰ تخت برای پذیرایی از مسافران وجود دارد‌. هتل ۵ ستاره شایگان در سال ۱۳۸۲ افتتاح شده است و با داشتن امکانات لوکسی مانند استخر، کافی شاپ، سالن ورزشی و سالن بیلیارد لذت اقامتی مرفه را برای شما رقم می‌زند. هتل شایگان کیش دارای اتاقث ها و سوئیت هستند که انواع آن ها عبارتند از:

  • دو تخته ویلایی و هتلی
  • سه تخته ویلایی و هتلی
  • سوئیت یک خواب

هتل شایگان کیش دسترسی مناسب به مکان های تفریحی کیش از قبیل پارک ساحلی ماهیگیر، پارک هنگام، مجتمع میکا مال و اسکله بزرگ تفریحی باعث شده که این هتل یکی از محبوب ترین مراکز اقامتی لوکس کیش باشد.

هتل های 3 ستاره کیش نزدیک فرودگاه

تنوع هتل ها در جزیره کیش باعث می‌شود که در کنار هتل های ۵ ستاره، هتل های ۳ ستاره با قیمت ارزان نیز وجود داشته باشند تا برای افراد با بودجه کم سفر گزینه مناسبی باشند. هتل های ۳ ستاره کیش دارای امکانات عمومی باکیفیت و بعضاً امکاناتی لوکس هستند و مطمعناً نیاز مخاطب خود را برآورده می‌کنند. برخی از این هتل ها از نظر موقعیت مکانی به فرودگاه کیش نزدیک هستند و این موضوع ممکن است برای برخی افراد اولویت داشته باشد. از جمله نزدیک ترین هتل های ۳ ستاره کیش به فرودگاه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

نام هتل

آدرس هتل

فاصله تا فرودگاه کیش

هتل آفتاب شرق کیش

میر مهنا، ابتدای بلوار جاسک

۷.۶ کیلومتر، ۸ دقیقه با ماشین

هتل لوتوس کیش

میدان امیر کبیر، مقابل پاساژ مروارید

۵.۳ کیلومتر ،۶ دقیقه با ماشین

 

 

 

 

 

هتل لوتوس کیش

این هتل ۳ ستاره در سال ۱۳۸۳ بنا شده و در سال ۱۳۹۰ مرمت شده است. هتل لوتوس کیش، ۷۲ اتاق، با منظره‌ای رو به اسکله زیبا خلیج فارس را دارد. معماری هتل لوتوس کیش، یادآور بناهای هخامنشی است و به‌زیباترین شکل بنا شده است. اتاق های هتل لوتوس در قالب دو تخته، سه تخته، چهار تخته و پنج تخته هستند که در همه آن‌ها وعده ناهار به‌صورت رایگان سرو می‌شود. هتل لوتوس امکاناتی از قبیل رستوران، کافی شاپ، اینترنت و پارکینگ دارد و از نظر موقعیت مکانی به جاهای دیدنی کیش که در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم، نزدیک است:

  • پارک برفی پنگوئن
  • مرکز خرید مروارید
  • شهربازی هایلند
  • اسکله ساحلی دریا

هتل آفتاب شرق کیش

هتل آفتاب شرق کیش، در سال ۱۳۸۶ گشایش شد و دارای ۳ طبقه و ۴۷ اتاق مناسب برای مهمانان کیش محسوب می‌شود. این هتل دارای محوطه باغ بسیار دلباز با طبیعت ساحلی و حوض‌های پر از آب است. بنای بیرونی هتل آفتاب شرق در شب با نورپردازی حرفه‌ای، منظره‌ی زیبایی را برای عکاسی به‌ وجود می‌آورد.

03

اتاق های هتل آفتاب شرق در قالب دو تخته، سه تخته، چهار تخته و پنج تخته وجود دارند. همچنین هتل آفتاب شرق دارای امکانات عمومی بسیار خوبی نظیر رستوران با ظرفیت ۸۵ نفر، پارکینگ سرپوشیده، کافی شاپ و مبلمان در اتاق ها است. این هتل برای کسانی که مایلند از جاهای سنتی کیش مانند خانه مردم شناسی بومیان، بازار عرب ها و شهرک سنتی میرمهنا دیدن کنند، بسیار مناسب است‌. علاوه بر این هتل آفتاب شرق دسترسی مناسبی به بازار ماهی فروشان و مرکز خرید آرین دارد.