چرا هتل شایگان کیش قیمت بالایی دارد؟

می‌دانیم که جزیره کیش یکی از مهم ترین جزایر خلیج فارس و از  نقطه های مهم گردشگری و توریستی هست . این جزیره مربوط به استان هرمزگان و شهرستان بندر لنگه است.قابل توجه این که جزیره کیش از قدیمی‌ترین جزایر خلیج فارس و مهد فروشگاه ها و مراکز خرید بزرگ و مکان های گردشگری متعدد به همراه هتل های شیک و لوکس برای اقامت و گذران اوقات فراغت و تفریح است.

از جمله هتل های لوکس این جزیره می توان به هتل شایگان کیش و هتل میراژ کیش اشاره کرد که شما می توانید با این رزرو این هتل های شیک و لوکس  از سایت های معتبر مانند علی بابا یک سفر راحت و دلنشین را تجربه کنید.

تاریخچه و ویژگی های جزیره بزرگ کیش

اگر بخواهیم کمی در مورد جزیره زیبا و دیدنی کیش توضیح بدهیم می توان به این موارد اشاره کرد که شکل کلی و جغرافیایی جزیره کیش همانند یک بیضی است که در تصاویر هوایی نیز این امر را به خوبی می توان مشاهده کرد جزایر دیگری که در اطراف این جزیره وجود دارند شامل جزیره هندورابی جزیره فارور و جزیره سیری است از نظر تاریخی جزیره کیش به احتمال زیاد در قرن چهارم قبل از میلاد مسیح به دست یک دریا سالار یونانی و در زمان اسکندر کشف شده لازم به ذکر است برای ۳ نقشه های تاریخی اسم جزیره کیش در زمان قاجار نام داشت و بعدها در دوران پهلوی جزیره کیش تغییر پیدا کرده.

وجه تسمیه

از نظر معنا کیش معنای تیردان دارد و علت این نام گذاری به خاطر این است که بلندی های اطراف این جزیره همانند تیر هستند.جزیره زیبای کیش در دوره‌های اشکانیان و هخامنشیان و ساسانیان عضو ایران بود اما در دوره خلفای اموی جزیره کیش از سلطه ایران خارج شده و بعد از آن در دوره آل بویه دوباره به سلطه ایران درآمد.

هتل شایگان کیش

مساحت و جمعیت

مساحت کیش چیزی نزدیک به ۹۰ کیلومتر مربع و طول آن ۴۵ کیلومتر است و جمعیت این جزیره چیزی بیش از ۳۹ هزار نفر محاسبه شده و در واقع این جزیره مرکز شهرستان بندرلنگه به شمار می رود و میتوان گفت حدود ۹۰ درصد جمعیت این شهرستان در شهر کیش سکونت دارند خدمات این شهر استفاده می کنند.

جالب است بدانید در جزیره کیش چیزی حدود ۲۵۰۰ تا ۳۰۰۰ در درخت نارگیل وجود دارد و در بین این درخت ها آلاچیق‌هایی را همراه با امکانات رفاهی و خدمات مطلوب تعبیه کردند تا مسافران و توریست ها از این خدمات در ساحل های این جزیره بهره ببرند.از مهمترین خیابان های جزیره کیش می توان به خیابان فردوسی اشاره کرد به صورت چشمگیری از اصول شهرسازی مدرن پیروی کرده و نور پردازی عالی را در این خیابان می توان مشاهده کرد از طرف دیگر شرایط مناسبی را برای پیاده روی های شبانه بهترین خیابان فراهم کردند لازم به ذکر است که مهمترین مراکز خرید و مراکز تجاری و هایپر مارکت های بزرگی در خیابان فردوسی جزیره کیش واقع شده است که نظر بسیاری از مسافران و  توریست ها را برای خرید و گردش در این مراکز را جلب کند.  

هتل شایگان کیش

بررسی هتل های لوکس جزیره کیش

 در ابتدای مطلب بدو هتل یعنی  هتل شایگان کیش و هتل میراژ کیش هتل های لوکس و زیبای جزیره بزرگ کیش هستند اشاره کردیم در ادامه ویژگی ها و نقاط قوت و ضعف این دو هتل می پردازیم.

هتل شایگان  هتل پنج ستاره واقع در جزیره کیش است. این هتل در یکی از بهترین نقاط جزیره قرار گرفته که  یکی از نقاط قوت آن دسترسی آسان مراکز تجاری و اماکن دیدنی و توریستی به شمار می رود.از موارد قابل توجهی که نزدیک به این هتل لوکس یعنی هتل شایگان کیش قرار دارند می توان به بازارهای زیتون، مرکز تجاری پانیذ،  پردیس های شماره ۱ و شماره ۲،  رویا مال و در طرف دیگر ساحل نیلگون  و زیبای خلیج فارس،  اسکله های تفریحی که  امکانات زیادی مانند غواصی، قایق سواری، جت اسکی و غیره را دارند.

واحدهای اقامتی و اتاق های این هتل طراحی چشمگیر با سبک مدرن را دارند از طرف دیگر با توجه به ۵ ستاره بودن هتل شما از امکانات رفاهی زیادی مانند تهویه مطبوع،  تخت خواب های استاندارد و راحت،  مبل نشیمن بسیار راحت، چای ساز،  یخچال و مینی بار  برخوردار هستید.

اگر بخواهیم به سایر نقاط قوت هتل شایگان کیش بپردازیم می توانیم به رستوران ها و کافه هایی که در این  هتل وجود دارند اشاره کنیم

به عنوان مثال رستوران شانی در طبقه اولین هتل قرار گرفته که انواع غذاهای ایرانی و خارجی و غذاهای دریایی را به همراه موسیقی زنده ای که در رستوران وجود دارد به مهمانان خود ارائه می دهد.

مسافران و توریست آن گذران اوقات خود در این هتل می توانند لحظات لذت بخشی را تجربه کند.خالی از لطف نیست که بدانیم در این هتل زیبا و مجلل چایخانه سنتی صبا انواع غذاهای اصیل ایرانی نظیر آبگوشت آش و کباب را به مهمانان خود ارائه می دهد و در نتیجه مهمانان و مسافران این هتل می‌توانند هم از غذاهای فست فودی مانند پیتزا و همبرگر و سایر غذاهای فست فودی خارجی و هم از غذاهای ایرانی اصیل لذت ببرند.

قیمت اقامت به ازای هر شب برای یک بزرگ سال

قیمت هر اتاق در هتل برای یک بزرگسال به ازای یک شب چیزی نزدیک به یک میلیون و سیصد و بیست هزار تومان است و در واقع علت قیمت بالای این هتل یعنی هتل شایگان کیش که مانند هتل میراژ کیش هتلی مجلل و پنج ستاره است را  می توان سرویس دهی خوب،دسترسی مناسب به اکثر نقاط مهم جزیره کیش،شیک و مجلل بدون هتل ها،غذا های با کیفیت در تنوع بسیار بالا و در نظر گرفتن انواع سلیقه های مهمان ها،اتاق های مجهز و لوکس و ... دانست.