نمونه سوالات مربیگری بدنسازی درجه 3 با جواب

مجموعه حاضر حاوی سوالات آزمون مربیگری درجه ۳ می باشد که در یک پکیج بوده و حاوی نمونه سوالات تئوری مربیگری درجه ۳ عمومی مطروحه از منابع اعلامی توسط کارشناسان نخبه و مربیان بدنسازی میباشد که همگی در یک بسته قابل دانلود می باشد.

در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از لینک دانلود نمایید:

دانلود نمونه سوالات مربیگری بدنسازی درجه 3 با جواب

مدارک و شرایط دریافت کارت مربی گری درجه ۳ بدنسازی

کارت مربی گری درجه ۱ داشتن، یعنی در اختیار داشتن فرصت های کسب و کار متنوع در داخل و خارج از کشور و این موضوع برای علاقمندان به مهاجرت تخصصی اهمیت زیادی دارد. برای گرفتن کارت مربی گری درجه ۱ بین المللی، می بایست دوره های مربی گری درجه ۲ و درجه ۳ را طی کرد و در آزمون های علمی و تئوری آن حد نصاب لازم را کسب کرد.

برای دریافت کارت مربی گری بدنسازی، اصلا سابقه حرفه ای در عرصه بدنسازی نیاز نیست و نیاز نیست که شما بدن ورزیده ای داشته باشید یا شکل و شمایل بدنسازها را داشته باشید! اما برای فعالیت حرفه ای در عرصه مربیگری بدنسازی، تنها کارت و مدرک و صلاحیت علمی کفایت نمیکند و بهتر است که از بدن ورزیده ای هم برخوردار باشید. اگر لیسانس تربیت بدنی داشته باشید، از گذراندن واحدهای تئوریک معاف هستید.

زمان دوره های تئوریک بدنسازی حدود ۱ هفته تا ۲ هفته است و چند کارگاه آموزشی هم دارد. حضور در کارگاه ها الزامی است و در پایان دوره، آموزشهای تئوری و عملی و سوالت مربیگری بدنسازی مطرح می شود. پس از برگزاری کلاس ها و موفقیت در آزمون و کسب حد نصاب، ظرف ۲ ماه ، کارت مربیگری بدنسازی درجه ۳ صادر می شود.

دریافت کارت مربیگری بدنسازی، هیچ تضمینی به صدور کارت تاسیس باشگاه بدنسازی نیست و برای تاسیس باشگاه می بایست مدارک و ضوابط مربوطه را طی کنید. کارت مربیگری درجه ۲، دو سال پس از دریافت کارت مربیگری درجه ۳ قابل دریافت است و کارت مربیگری درجه ۱ نیز سه سال پس از درجه ۲ صادر می شود. کارت بین المللی بدنسازی توسط فدراسیون بین المللی بدنسازی صادر می شود و برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت فدراسیون مراجعه کنید.

همچنین شما میتوانید از مطالب زیر نیز دیدن فرمایید:

دانلود تقویم لایه باز

خلاصه کتاب فارسی عمومی پیام نور