راهنمای خرید تور جام جهانی، از مچ هاسپیتلایتی تا نمایندگان غیر رسمی

نماینده رسمی بودن به معنای فروش انحصاری یا ارائه بهترین قیمت نیست!! به خصوص اگر پای تور جام جهانی در میان باشد!

 اصل ماجرا از این قرار است که شما می‌توانید طی قراردادی و در ازای پرداخت مبلغی اسما و حتی رسما نماینده رسمی فروش یک محصول مثل تور جام جهانی قطر شوید. اما این به آن معنی نیست که جز شما کسی حق فروش آن را نداشته یا نتواند قیمتی پایین‌تر قیمت نمایندگان رسمی فروش تور جام جهانی قطر 2022 قطر ارائه دهد.

نمایندگی‌ فروش تور جام جهانی یعنی چه؟

اعطای نمایندگی فروش یکی از ده‌ها راه درآمدی فیفا از این مسابقات است که البته برای طرف مقابل هم مزایایی از جمله اثرگذاری بیشتر در بازار داشته و به عنوان اولین فروشنده‌ تور جام جهانی قطر محسوب می‌شوند. باید دقت داشته باشید که تورهای جام جهان قطر تنوع زیادی دارند و نمایندگان فروش هم فقط در فروش پکیج‌های ضیافت بازی یا مَچ هاسپیتالیتی (match hospitality) انحصار دارند.

پکیج‌ مچ هاسپیتالیتی تور جام جهانی به درد چه کسانی می‌خورد؟

از آن‌جا که چنین چیزی در هیچ‌یک از ورزشگاه‌های ایران وجود ندارد، توضیح آن کمی دشوار است. اما در وصف پکیج مچ هاسپیتالیتی باید گفت که بسیار گران بوده اما خدماتی ویژه‌ای به تماشاچیان جام جهانی ارائه خواهد داد:

1. بلیت مسابقه و صندلی مشخص بر اساس انتخاب مسافران در زمان خرید پکیج

2. فضای اختصاصی و پذیرایی از تماشاگران بازی، هنگام تماشای مسابقه توسط مهماندار

3. ارائه یک هدیه ویژه به خریداران این تور

4. ارائه پارکینگ اختصاصی برای میهمانان باز

راهنمای خرید تور جام جهانی، از مچ هاسپیتلایتی تا نمایندگان غیر رسمی

هر کشور چند نماینده رسمی فیفا دارد؟

بسیاری از کشورها نمایندگی رسمی خاصی ندارند. البته امکان خرید مستقیم پکیج جام جهانی از دفاتر فیفا در این کشورها وجود دارد. (پکیج‌ جام جهانی به مجموع بلیت بازی‌ها، هواپیما یا کشتی کروز و هتل‌ گفته می‌شود.) در اروپا فیفا تنها یک نماینده رسمی دارد. اما در برخی دیگر از کشورها علاوه بر دفتر، فیفا یک نماینده رسمی فروش نیز دارد. این نمایندگان می‌توانند انحصاری یا غیرانحصاری باشند.

نمایندگان انحصاری چه امتیازات دارند؟

همانطور که گفتیم نمایندگان انحصاری تنها یک تفاوت نسبت به سایر فروشندگان تور جام جهانی دارند و آن هم فروش پکیج‌های مچ هاسپیتالیتی است. در نتیجه انحصاری در فروش انواع دیگر پکیج‌ها وجود ندارد و آژانس‌های گردشگری نیز می‌توانند اقدام به فروش پکیج‌های دیگر تور جام جهانی حتی با قیمت پایین‌تر نمایند. در کشورهایی که نمایندگان غیرانحصاری فعالیت دارند، سایر شرکت‌ها نیز می‌توانند پکیج‌های هاسپیتالیتی را علاوه بر پکیج‌های دیگر به فروش برسانند.

قیمت تور جام جهانی قطر از طرف نماینده‌های رسمی

نماینده رسمی فیفا بودن خرج دارد و احتمالا خرید تور قطر از نمایندگان رسمی گران‌تر تمام خواهد شد. البته با توجه به امکان کلاهبرداری در این زمینه این پرداخت این هزینه برای برخی منطقی به نظر می‌رسد. این در حالی است که آژانس‌های معتبری دیگری نیز وجود دارند که خرید از آن‌ها هم معتبر باشد و هم به‌صرفه.

خدمات آژانس‌های مسافرتی برای مسافران قطر

شما می‌توانید در کنار دریافت خدماتی مانند رزرو هتل و بلیط هواپیما، انواع بلیط مسابقات جام جهانی (کتگوری 1 تا 3) را از آژانس‌های معتبر تهیه کنید. همچنین در تور جام جهانی ترانسفر هتل کاملا رایگان بوده و علاوه‌بر آن با در اختیار داشتن هایا کارت، رفت‌وآمد داخل شهر نیز رایگان است. در واقع خدمات تور جام جهانی ارائه شده توسط آزانس‌های معتبر تفاوتی با خدمات نمایندگی‌های رسمی نداشته و حتی ممکن است در جهت مشتری مداری، خدمات بیشتری نیز ارائه دهند.

چالش‌های خرید تور جام جهانی و چند راه‌حل ساده!

بحث خرید جام جهانی به خریدن یا نخریدن از نمایندگان رسمی خلاصه نمی‌شود و چالش‌های دیگری نیز برای مسافران قطر وجود دارد. موضوعاتی مثل اتمام یا نحوه خرید بلیت بازی‌ها نیز از مشکلات متقاضیان خرید تور جام جهانی قطر است که در ادامه راه‌حل‌هایی برای رفع آن‌‌ها پیشنهاد داده‌ایم.

آخرین مهلت خرید بلیط مسابقات به نقل از سایت فیفا

اگرچه فیفا 25 مرداد یا 5 جولای را آخرین مهلت خرید بلیط بازی‌های جام جهانی اعلام کرده است اما امکان خرید بلیت در تاریخ‌های دیگر نیز وجود دارد.

راهنمای خرید تور جام جهانی، از مچ هاسپیتلایتی تا نمایندگان غیر رسمی

چه زمان‌هایی برای خرید بلیط مسابقات وجود دارد؟

اولین فرصت خرید بلیت جام جهانی بعد از تاریخ 25 مرداد ماه، زمان باز فروش بلیط‌های قدیمی است. در این زمان افرادی که به هر دلیلی قادر به سفر به قطر نیستند، بلیط‌های خود را در سامانه طراحی شده توسط فیفا برای فروش قرار می‌دهند. خبر خوش اینکه احتمال بازفروش برخی از بلیط‌های فررخته شده توسط فدراسیون فوتبال ایران نیز مجددا از طریق همین فدراسیون و به صورت ریالی وجود دارد.

خرید بلیط تک یا رزرو تور؛ کدام بهتر و به‌صرفه است؟

خرید بلیت تک از نظر قیمتی مناسب‌تر است اما به‌شرط اینکه بتوانید در زمان مقرر بلیط را تهیه کنید. همچنین پس از خرید بلیط اگر نتوانید تور خود را برای زمان برگزاری بازی رزرو کنید با دردسر مواجه خواهید شد. در این صورت بهتر است اقدام به رزرو تور نمایید. به طور کلی تور قطر جام جهانی با وجود قیمت بالا امکانات بیشتری را در اختیار مسافرین قرار می‌دهد.

رزرو تور جام جهانی قطر از چه طریق ممکن است؟

تور جام جهانی قطر را می‌توانید از آژانس‌های معتبر گردشگری تهیه کنید یکی از این شرکت‌های معتبر در زمینه ارائه‌ی تور دوحه قطر، نهال گشت است که تجربه و اعتبار زیادی در برگزار انواع تور آسیایی و نیز تورهای مناسبتی ویژه‌ ایونت‌ها و رویدادها از جمله تور اکسپو دبی 2022 دارد. برای مطلع شدن از شرایط و قیمت تور جام‌جهانی نهال گشت می‌توانید به وبسایت این شرکت مراجعه کرده و یا از طریق تماس با شماره تلفن 02191008111 از راهنمایی‌های مشاورین سفر نهال گشت استفاده کنید.