کدام هتل های کیش هافبرد هستند؟

جزیره کیش یکی از ارزان‌ترین مقاصد گردشگری در ایران است. هتل‌های مختلف در این جزیره زیبا در فصل تابستان واحدهای اقامتی خود را با کمترین قیمت ممکن به مهمانان ارائه داده و از این رو بهترین فرصت برای اقامت در هتل‌های لوکس و پنج ستاره است. در تابستان گرم کیش می‌توان با استفاده از خدمات مختلف هتل‌های پنج ستاره مانند هتل دریایی ترنج کیش تجربه‌ای متفاوت را از سفر خود به این جزیره کسب کرد.

یکی از خدماتی که هتل‌های مختلف در کیش ارائه می‌دهند، خدمات هافبرد است. در این مطلب از سفرانه بهترین هتل‌های هافبرد کیش را معرفی خواهیم کرد. برای رزرو هتل‌های کیش می‌توانید به سایت سفرانه مراجعه کرده و با بیشترین تخفیف ممکن رزرو خود را انجام دهید. سفرانه سایت تخصصی رزرو هتل در سرتاسر ایران است که با بهترین قیمت و تخفیف همیشگی، هتل‌های مختلف در ایران را برای مهمانان در سریع‌ترین روند ممکن رزرو می‌کند.

هتل هافبرد چیست؟

اتاق هافبرد به اتاقی در هتل اطلاق می‌شود که دارای وعده غذایی صبحانه و ناهار یا شام قابل رزرو است. این امکان در رزرو هتل به مهمان این اجازه را می‌دهد تا در زمان اقامت خود یکی از وعده‌های نهار و یا شام را در رستوران هتل بدون پرداخت هزینه اضافه میل کنند. مهمان اتاق‌های هافبرد با پرداخت هزینه اتاق امکان استفاده از منو و بوف صبحانه را به صورت رایگان داشته و در صورت اختیار می‌تواند یکی از دو وعده نهار و ی شام را از بین منو و بوفه‌ انتخابی رستوران هتل به صورت رایگان استفاده کنند.

هتل های هفبرد کیش نیز چنین خدماتی را به مهمانان خود ارائه داده و مسافران این جزیره زیبا می‌توانند با رزرو هتل هافبرد در سایت سفرانه از این دسته خدمات استفاده کنند.

کدام هتل های کیش هافبرد هستند؟

هتل دریایی ترنج کیش

هتل ترنج کیش یکی از خاص‌ترین هتل‌های ایران است که در میانه آب‌های نیلگون خلیج فارس قرار دارد. هتل ترنج تنها هتل بر روی آب در ایران است که علاوه بر ظاهر متفاوت خدمات متفاوتی نیز دارد. به عنوان یکی از تاپ‌ترین هتل‌ های کیش و تنها هتل دریایی ایران، هتل ترنج کیش از امکانات و خدمات پرشماری برخوردار است. هتل با اینکه فاصله زیادی از جاهای دیدنی و مراکز خرید جزیره کیش دارد اما در محوطه خود هتل توانسته جذابیت‌های مختلفی را ایجاد کنند.

هتل ترنج کیش در مجموع دارای 100 اتاق و سوئیت است که به صورت کلبه‌های چوبی در کنار هم با متراژها، امکانات و چشم‌اندازهای متفاوت ارائه می‌شوند. تمامی اتاق‌ها بر روی اسکله‌ای چوبی و یک کیلومتری ساحل قرار دارند. در بین واحدهای اقامتی این هتل تعدادی اتاق نیز به صورت هافبرد به مهمانان ارائه می‌شوند. این واحدها شامل اتاق دو تخته رو به دریا هافبرد، دو تخته رو به غروب هافبرد، سوئیت رویال رو به دریا هافبرد، سوئیت رویال رو به غروب هافبرد و سوئیت امپریال هافبرد است.

هتل ترنج کیش در زمره هتل‌های پنج ستاره و گران قیمت کیش است که با استفاده از خدمات هافبرد واحدهای اقامتی در این هتل می‌توان وعده‌های غذایی خود را با قیمتی کمتر و با کیفیتی مناسب از رستوران‌های هتل تهیه کرده و در فضای زیبا محیط هتل و رستوران آن میل کرد.

کدام هتل های کیش هافبرد هستند؟

هتل مارینا پارک کیش

هتل مارینا از خاص‌ترین هتل های کیش است که با ظاهر و معماری متفاوت مهمانان بسیاری را به خود جذب کرده است. این هتل پنج ستاره در فضایی 10 هکتاری در نوار ساحلی کیش واقع شده و دارای امکانات متفاوتی مانند ساحل اختصاصی، اسکله، باغ و فضای سبز بسیار بزرگ و با صفا است.

هتل مارینا پارک کیش بهترین هتل کیش در بین سایر هتل‌های پنج ستاره جزیره است که خدمات هافبرد نیز بر روی واحدهای اقامتی خود ارائه می‌کند. این هتل پنج ستاره با امکانات و خدماتی کامل دارای 190 باب واحد اقامتی، رستوران، کافی‌شاپ 24 ساعته، استخر، اسپا، سونا، جکوزی، سالن بدنسازی، انواع ماساژ، پارک و فضای سبز بسیار زیبا و... است.

واحدهای اقامتی که در هتل مارینا پارک به صورت هافبرد در نظر گرفته شده‌اند شامل اتاق دو نفره رو به پارک هافبرد، اتاق دو نفره رو به دریا هافبرد، سوئیت جونیور یک‌خوابه دو نفره هافبرد، سوئیت یک‌خوابه دو نفره هافبرد، سوئیت ویژه دو خوابه چهار نفره هافبرد و سوئیت رویال شش نفره هافبرد است. با رزرو هتل مارینا پارک کیش می‌توان از خدمات رستوران و کافی‌شاپ‌های هتل با سرو غذاهایی بسیار خوش‌طعم و باکیفیت استفاده کرد.

کدام هتل های کیش هافبرد هستند؟

هتل لوتوس کیش

اگر به دنبال هتلی ارزان قیمت با امکانات لوکس در جزیره کیش و همچنین اتاق‌هایی هافبرد هستید، هتل لوتوس انتخابی مناسب است. هتل لوتوس در میدان امیرکبیر کیش واقع شده و به بسیاری از جاذبه‌های گردشگری دسترسی بسیار خوبی دارد. این هتل توسط یک فضای سبز و باغ بسیار بزرگ احاطه شده و از این رو فضای اطراف آن دیدنی است.

هتل لوتوس کیش در ساختمان 3 طبقه خود دارای 72 باب اتاق به صورت اتاق‌های دو تخته، سه تخته، چهار تخته و پنج تخته است. تمامی واحدهای اقامتی در این هتل به صورت هافبرد بوده که دارای رستورانی با ظرفیت 135 نفر است. این رستوران انواع غذاهای ایرانی با منو انتخابی را در اختیار میهمانان قرار می دهد تا مهمانان بتوانند مطابق با میل خود غذای مورد علاقه را صرف کنند.

کدام هتل های کیش هافبرد هستند؟