پرطرفدار ترین تفریح کودکان دهه 90 به اسم اسکوتر سواری

امروز در اکثر خیابان ها نظاره گر تفریحات جدید بچه های دهه 90 و 80 هستیم که با کورس هاوربرد در پارک ها و حتی صفحه مجاز اینستاگرامشان چشم ها رو به خودشون خیره کردن و از طرفی هم در خودشون احساس غرور به اندازه راندن یک پورش را دارند .

شما با خرید اسکوتر برقی برای کودکان خود می‌توانید همان حس و حال هنگام نشستن پشت ماشین پورش را برای آنها تداعی کنید. همان‌طور که شما با راندن خودروی بوگاتی احساس لاکچری و خاص بودن می‌کنید، کودکان نیز با سوار شدن و راندن اسکوتر شارژی همان احساس خاص بودن را در بین هم سن‌هایشان می‌کنند.

من به شما پیشنهاد میکنم برای آشنایی با انواع اسکوتر شارژی در اینجا کلیک کنید . ( قیمت اسکوتر برقی )

کاربرد اسکوتر شارژی چیست؟

* در زمان خریدهای سبک

* بهترین هدیه تولد برای بچه ها

* برای کاربری در محل کار استفاده می شود.

* کسی که از قسمت پا آسیب دیده و نمی تواند درست راه برود می تواند به راحتی از این وسیله استفاده کند.

* شاید باورتون نشه ولی استفاده از اسکوتر برقی برای تقویت عضلات ساق پا بسیار مفید است بطوری که می توانید از آن به عنوان یک وسیله مکمل کنار بدنسازی و ورزش استفاده کنید.

* در مکان هایی که مجبورید زیاد راه بروید مثل کارگاه ها، کارخانه ها، رستوران ها و پارکینگ ها

اسکوتر ناین بات

خرید انواع هاوربرد های هوشمند

اسکوتر برقی 6.5 اینچی :

رایج ترین نوع همین اسکوترهای برقی 6.5 اینچ هستند که نسبت به بقیه فراوانی بیشتری دارند. این اسکوترها از 30 تا 100 کیلوگرم را میتواند تحمل کند و همین ویژگی باعث شده افراد بالای 8 سال و حتی بزرگسالان به سراغ این اسکوتر بیایند. این اسکوتر برای آسفالت یا پیاده رو یک گزینه عالی است ولی اگر مسیرتان ناهمراه است استفاده از این اسکوتر پیشنهاد نمی شود.

اسکوتر برقی 8 اینچی:

تفاوت چندانی با اسکوتر 6.5 اینچی ندارد و تنها وجه تمایز آنها را میتوان ارتفاع از سطح زمین دانست، این را هم بدانید که سرعت اسکوتر های 6.5 اینچی بیشتر است و به همین دلیل اسکوترهای 8 اینچی طرفداران کمتری دارد.

اسکوتر برقی 10 اینچی ) اسکوتر با چرخ های بادی ایمن برای دختر خانم هایی با هیکل ظریف (

اگه دنبال یک اسکوتر مطمئن هستید حتما اسکوترهای 10 اینچ را امتحان کنید! این اسکوتر ها تفاوت زیادی با انواع دیگر دارند که بزرگی چرخ ها و از همه مهم تر یک سواری نرم و روان از ویژگی های فوق العاده این نوع اسکوتر است.

این اسکوترهای 10 اینچ یک وسیله عالی برای تردد در شهر هستند و میتوانند مسافت های طولانی را به روانی بپیمایند. 

محدودیت وزن اسکوتر برقی ۱۰ اینچی تا چقدر است ؟ 

. خوشبختانه مدل های ۱۰ اینچی می توانند تا 120 کیلوگرم وزن را تحمل کنند. اگر وزن شما همین مقدار است، می توانید از سوار شدن روی اسکوتر برقی خود لذت ببرید و به شما این امکان را می دهد که بدون نگرانی در مورد ایمنی و عملکرد، سرگرم شوید.

اگر وزن بیشتر از حد مجاز باشد چه اتفاقی رخ می دهد؟

بسیاری از مردم تصور می کنند که پا گذاشتن روی اسکوتر برقی ای که محدودیت وزنی کمی دارد، به این معنی است که نمی تواند حرکت کند. با این حال، این کاملا نادرست است. ولی اگر وزن شما بیش از حد مجاز باشد و سوار اسکوتر شوید، به کندی حرکت می کند ولی به برد آن فشار بسیار زیادی وارد می کند. در واقع، شما هنوز هم می‌توانید سوار آن شوید، اما با چند مشکل!

اسکوتر برقی ناین بات: 

نخستین تفاوت این اسکوتر های برقی با دیگر مدل ها در ظاهر است، در همه اسکوترهای برقی دو کفه وجود دارد که با فشار بر آنها میتوان سرعت یا جهت اسکوتر را تغییر داد ولی در این نوع اسکوتر یک اهرم در وسط قرار دارد که وظیفه آن حرکت دادن به اسکوتر است.

اسکوترهای ناین بات با موتور الکتریکی  750واتی نسبت به بقیه اسکوتر ها قدرتمند تر میباشد و این را هم بگوییم که سایز چرخ آنها 10 اینچ است. باتری ناین بات معمولا یک باتری لیتیوم یونی 54 ولتی است که این امکان را به شما می دهد که تا 25 کیلومتر را با یک بار شارژ کامل پیمایش کنید. از ویژگی های دیگر آنها می توان به سیستم اتوبالانس و اپلیکیشن موبایل اشاره کرد.

اسکوتر سواری

اسکوتر برقی دسته دار :

اسکوترهای دسته دار می توانند جهت حرکت را مشخص و به راحتی به چپ یا راست حرکت کنند. این نوع دارای نمایشگر سرعت و شارژ می باشند که از آنها می توان در پارک یا فضاهای آزاد به راحتی حرکت کرد. یک دسته جلوی اسکوتر برای تنظیم وجود دارد که باید با توجه به سن و قد آنرا تغییر داد.

اسکوتر برقی آفرود :

اسکوترهای آفرود مخصوص کسانی است که علاقه به جنگل یا مسیرهای هموار دارند؛ چراکه این نوع اسکوتر برخلاف مدل های قبلی که برای راندن باید سطح صاف و بدون مانع وجود داشته باشد، بدون هیچ مشکلی میتواند در مسیر های مختلف حرکت کند.

استفاده از اسکوترهای برقی چه مزیت هایی دارد؟

اسکوتر در واقع وسیله ای است که دارای یک بدنه اصلی است که بر روی دو چرخ پلاستیکی مقاوم برقرار است که توانایی حرکت را موتورهای آن تامین می کنند. این وسیله مزیت های مختلفی دارد که در ادامه به بررسی آن ها می پردازیم.

  1. 1سبک و قابل حمل

اسکوترهای برقی در بین تمامی وسایل نقلی دیگر سبک تر و در حمل کردن راحت تر می باشند، درست است بعضی از مدل های اسکوتر برقی از دوچرخه سنگین تر است ولی با استفاده از این اسکوترهای برقی دیگر نگران به سرقت رفتن آن نباشید چرا که می توانید آنهارا به راحتی به کمک کیف های مخصوص حمل کنید.

  1. 2کمک به محیط زیست

در اسکوتر های برقی از باتری های لیتیومی استفاده شده است و توانایی شارژ مجدد را دارد. با توجه به شرایط آلودگی هوا این وسیله بهترین گزینه برای جا به جایی می باشد چرا که از سوخت های فسیلی استفاده نمی کند. این وسیله برای حرکت به شارژ نیاز دارد و هیچگونه آلودگی ای تولید نمی کند.

  1. 3بدون سر و صدا حرکت کن

یکی از مشکلات شهرهای بزرگ علاوه بر آلودگی هوا، سرو صدای زیاد نیز می باشد که می تواند این سر و صدا گاهی آزار دهنده باشد. استفاده از وسایل نقلیه دیگر همچون اتوبوس، ماشین، موتور و.... آلودگی صوتی ایجاد می کند ولی با استفاده از اسکوترهای برقی می توانید هر زمان که خواستید به راندن آن اقدام کنید.

راهنمای خرید اسکوتر هوشمند

هنگام خرید اسکوتر هوشمند شارژی خوب به چند نکته می‌بایست توجه کرد که در اینجا سعی می‌کنیم  چند مورد از مهم‌ترین‌های آنها را برای شما بیان کنیم. در ابتدا باید توجه داشته باشیم که برای چه سنی می‌خواهیم اسکوتر برقی را خرید کنیم. یعنی سن فرد مورد نظر برای خرید اسکوتر هوشمند مهم است.

با توجه به اینکه سایزهای مختلفی برای اسکوتر شارژی در بازار موجود می‌باشد، می‌توان گفت: سایز ۴.۵ اینچی اسکوتر برای کودکان تا سن هشت سال مناسب می‌باشد. اسکوترهای ۶.۵ اینچی برای سنین تا ۱۳ یا ۱۴ سال مناسب بوده و اسکوترهای هوشمند هشت و ده اینچی برای تمامی گروه‌های سنی مناسب می‌باشد.

آیا در هر مکانی می توان از اسکوتر شارژی استفاده کرد؟

بهتر است در مکان های باز و خلوت راندن اسکوتر صورت گیرد و در مکان های بسته یا در شرایط لغزنده و بارانی بهتر است والدین کودک همراه او باشند تا مشکلی پیش نیاید.

چه اسکوتری برای کودکان مناسب است؟

قد و وزن از ملاک های مهم در خرید اسکوتر برقی است ولی به طور معمول برای کودکان 5 تا 10 سال اسکوتر برقی 6.5 اینچ مناسب تر است چرا که سایز و اندازه آن مناسب کودکان است.

اسکوتر برقی به چه شکل روشن می شود ؟

در کنار اتصال کابل شارژ به اسکوتر برقی یک دکمه وجود دارد که برای روشن و خاموش‌کردن دستگاه اسکوتر برقی به کار می‌رود. شما با استفاده از این دکمه اسکوتر را روشن کرده و آماده برای حرکت می‌شوید.

نحوه صحیح ایستادن بر روی اسکوتر برقی

در ابتدای کار، حتما برای سوار شدن از دیگران کمک بگیرید یعنی با تکیه به دیگران یا ستون می‌توانید به‌راحتی سوار اسکوتر شوید. وقتی می‌خواهید سوار اسکوتر شوید اول پای راست خود را بر اسکوتر قرار داده و وقتی چراغ‌ های بدنه اسکوتر که علامت آماده بودن اسکوتر برای حرکت است، روشن شد بلافاصله پای دیگر خود را برروی اسکوتر قرار دهید.

چگونه تعادل خود را بر روی اسکوتر برقی حفظ کنیم

زمانی که سوار اسکوتر برقی شدید باید بدن خود را راحت و شل بگیرید و نباید خود را زیاد به‌ طرف جلو خم کنید. این کار خودش باعث می‌شود که تعادلتان به هم بخورد. با ایستادن صحیح روی دستگاه با خیالی راحت حرکت می‌کنید و هر زمان احساس خطر کردید و نیاز به توقف داشتید یکی از پاهای خود را از اسکوتر برداشته و از پشت اسکوتر بر زمین قرار دهید.

چگونه با اسکوتر برقی به جلو و عقب حرکت کنیم؟

 موقعی که کاربر اسکوتر می‌خواهد به‌طرف جلو حرکت کند باید با پنجه پا به پایین فشار بیاورد. این کار باعث می‌شود که اسکوتر حرکتش به‌طرف جلو باشد و اگر کاربر بخواهد به‌طرف عقب حرکت کند، با پاشنه پا بر اسکوتر خود فشار می‌آورد با این کار اسکوتر به عقب حرکت می‌کند.

اسکوتر برقی

غول اسکوترهای برقی روی جاده!

برای کسانی که مشتاق لذت بردن از فضای باز به شیوه‌ای منحصربه‌فرد هستند، نادیده گرفتن هاوربردهای آفرود سخت است. بر خلاف اسکوترهای برقی دیگر که به جاده ای صاف و بدون مانع نیاز دارند، هاوربرد های آفرود بدون هیچ محدودیتی می توانند شمارا در هر جاده ای حمل کنند. باران و برف، گل یا چمن و... هیچ چیزی نمی تواند جلوی آنها را بگیرد. این اسکوترهای برقی سرعت، ثبات و برد را در حین حرکت در گوشه‌ها، بالا رفتن از تپه‌ها و صخره‌ها و دست اندازها به آسانی فراهم می‌کند.

بیشتر مردم دوست دارند با هاوربرد سریع بروند. این بخش بزرگی از سرگرمی است. سرعت هاوربرد اغلب با مشخصات موتور و باتری همراه است، بنابراین هاوربردهای مقرون به صرفه تری را در سراسر زمین خواهید دید که فقط 6 مایل در ساعت حرکت می کنند در حالی که گرانترها می توانند به سرعت 10 مایل در ساعت برسند. ولی شما با اسکوترهای برقی آفرود می توانید با سرعتی معادل 16 کیلومتر بر ساعت حرکت کنید.

قیمت اسکوتر برقی 6.5 اینچ چقدر است؟

رایج ترین نوع اسکوتر برقی همین اسکوتر برقی 6.5 اینچ است که نسبت بقیه فراوانی بیشتری دارد. این اسکوتر ها مناسب برای کودکان و بزرگسالان است که می تواند تا 100 کیلوگرم را تحمل کند. این مدل در بازار از 5 میلیون تومان به فروش می رسد که شما می توانید با خرید از سایت ما علاوه بر تضمین کیفیت، از قیمت پایین تر نیز بهره مند شوید. پس اگر دنبال یک اسکوتر برقی ارزان قیمت برای کودک خود هستید می توانید از لینک زیر سفارش خود را ثبت کنید.

قیمت اسکوتر برقی 8 اینچ چقدر است؟

این اسکوتر برقی تفاوت زیادی با اسکوترهای 6.5 اینچ ندارد. تنها تمایز آنها ارتفاع از سطح زمین و سایز لاستیک ها می باشد. اسکوتر برقی 8 اینچ برای کار های روزمره مناسب است و به راحتی می توانید با آن به خرید و گشت و گذار بپردازید. اسکوترهای شارژی 8 اینچ از رنج قیمت 5 و نیم میلیون تومان آغاز می شوند و شما می توانید با مشاهده این مدل از سایت ما ارزان تر خریداری کنید. پس تا دیر نشده نسبت به خرید این اسکوتر برقی ارزان قیمت از لینک زیر اقدام کنید.

قیمت اسکوتر برقی 10 اینچ چقدر است؟

اگر شما در جایی زندگی می کنید که جاده و خیابان سطح مناسبی ندارد، پیشنهاد ما به شما استفاده از اسکوتر برقی 10 اینچ است. شما با استفاده از آنان تثریبا هیچ مانعی برای تردد داخل شهر ندارید. قیمت این مدل نیز حدودا 7 میلیون تومان است که شما با خرید از سایت ما از تخفیف ویژه برخوردار می شوید.

قیمت اسکوتر برقی آفرود چقدر است؟

هیجان بالا و مقاومت عالی در برابر انواع جاده ها از ویژگی های بارز این اسکوترهای آفرود است. شما با داشتن این اسکوترها دیگر نگران گیرکردن لاستیک ها و ماندن در جاهایی که پستی و بلندی دارد، نیستید. قیمت اسکوترهای شارژی آفرود حدودا 7 میلیون تومان است و شما می توانید با قیمت مناسب تری از سایت ما خریداری کنید. اگر دنبال هیجان و قدرت هستید از طریق لینک زیر به خرید اسکوتر برقی آفرود با قیمت کاملا مناسب و ارزان، اقدام کنید.

چگونه از اسکوتر برقی پیاده شویم؟

پیاده شدن از اسکوتر برقی مانند سوارشدن بر اسکوتر برقی بسیار اهمیت دارد و لازم به آشنایی با این کار داریم. برای این کار تا جایی که امکان دارد سرعت اسکوتر را کم کرده و یکی از پاها را از روی اسکوتر بردارید و از پشت اسکوتر پای خود را بر روی زمین قرار دهید و با حفظ تعادل پای دیگر خود را نیز از اسکوتر بردارید.

چگونه با اسکوتر برقی به راست و چپ حرکت کنیم؟

موقعی که با اسکوتر برقی در حال حرکت هستید. اگر قصد کنید، به سمت راست بپیچید با پنجه پای راست خود به‌ طرف راست اسکوتر فشار وارد کنید و از وارد کردن فشار با پای چپ خود به دستگاه اجتناب کنید. با این کار خواهید دید که دستگاه به سمت راست می‌چرخد. اگر همین کار را با پای چپ انجام دهید یعنی با نوک پا به سمت چپ فشار وارد کرده و با پای راست هیچ فشاری را بر دستگاه وارد نکنید، اسکوتر به سمت چپ حرکت می‌کند.

خرید آنلاین و حضوری اسکوتر برقی با گارانتی

شما می‌توانید به دو روش حضوری و غیر حضوری از اسکوتر شارژی و هاوربرد ساپتک ایرانیان خرید کنید. در روش غیر حضوری و از طریق فروشگاه اینترنتی ساپتک ، محصول مورد پسند خود را به سبد خرید اضافه کرده و با برداخت از طریق درگاه بانکی معتبر، اسکوتر خریداری شده از طریق تیپاکس یا دیگر روش‌های ارسال در سریع ترین زمان ممکن، درب منزل تحویل داده می شود. اسکوترهای خریداری شده، قبل از ارسال، تست سلامت و کارایی شده، پس از اطمینان از سلامت کامل اسکوتر و متعلقات آن بطور مناسب بسته بندی و ارسال می‌گردد.

خرید اسکوتر برقی با تخفیف ویژه از بزرگترین مرکز فروش

محصولات اسکوتر شارژی و هاوربرد ساپتک دارای گارانتی معتبر و بی قید شرط می‌باشد. این گارانتی بصورت کتبی در فاکتور قید شده و در صورت بروز هرگونه مشکل در اسکوتر شما، متخصصین این مجموعه اسکوتر را بررسی و مشکل آن را در سریع‌ترین زمان برطرف می‌کنند. بعد از پایان مدت گارانتی نیز اسکوتر، دارای خدمات پس از فروش بوده و قطعات و لوازم مورد نیاز مشتریان عزیز عرضه می گردد. این مجموعه با برخورداری از مرکز مجهز تعمیرات و گارانتی با و متخصصین  با سابقه می‌باشد. برای مشاوره در خرید اسکوتر و دریافت راهنمایی و اطلاعات بیشتر با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید.

منبع : سایت bhbh