3 میم کوین برتر برای خرید در ماه سپتامبر: Pepe Unchained، Crypto All-Stars، و  Shiba Shootout

با آغاز ماه سپتامبر، روند نزولی بازار رمزارزها ممکن است ادامه یافته و فرصت‌های سرمایه‌گذاری بسیار خوبی را به‌ویژه در کوین هایی که هنوز در صرافی‌ها فهرست نشده‌اند، ارائه دهد.

بیت کوین اخیراً زیر میانگین متحرک 9 ماهه خود در حدود قیمت 61000 دلار بسته شد. از نظر تاریخی، این نشانه افت احتمالی خط میانه کانال های کلتنر یا میانگین متحرک 20 ماهه است که احتمال کاهش بیشتر در کوتاه مدت را خواهد داشت.

این روند نزولی ادامه دار می تواند فرصت مناسبی برای خرید بیت کوین و آلتکوین های مختلف، به ویژه آنهایی که قبلاً در صرافی ها فهرست شده اند، مانند دوج کوین، شیبا اینو و فلوکی هستند، باشد. با این حال، زمان‌بندی موثر بازار نقش بسیار کلیدی برای سرمایه گذاری دارد و برخی منتظر یک ریزش مقطعی برای خرید بیشتر و دریافت حداکثر سود هستند.

از آنجایی که بازار در یک روند نزولی قرار دارد، تمرکز بر روی کوین هایی که هنوز به طور رسمی وارد بازار نشده اند، می تواند حرکت عاقلانه ای باشد. می توان این توکن‌ها را که هنوز در صرافی‌ها فهرست نشده‌اند، مستقیماً از طریق وبسایت رسمی آن‌ها با نرخ ثابت خریداری کرد، که فرصت سرمایه گذاری قابل پیش بینی تری را فراهم می کند.

برخی از کوین های آینده دار که هنوز به طور رسمی وارد بازار نشده اند، عبارتند از «پپه آنچِیند»، «کریپتو آل استارز» و «تیراندازی شیبا». همانطور که بازار همچنان در حال تکامل است، این کوین ها می توانند پتانسیل صعودی قابل توجهی داشته باشند.

2

پپه آنچِیند (Pepe Unchained)

«پپه آنچِیند» یک راه حل جدید لایه 2 برای اتریوم است که بر ترید میم کوین ها متمرکز شده است. این پروژه تاکنون موفق شده است بیش از 11.6 میلیون دلار در عرضه اولیه خود جمع آوری کند. سرمایه‌گذاران می‌توانند توکن‌های $PEPU را با قیمت 0.0094603 دلار در طول پیش‌فروش بخرند، اما قیمت در کمتر از 24 ساعت دیگر افزایش خواهد یافت، بنابراین بهتر است که سریعا اقدام کنید.

«پپه آنچِیند» با الهام از میم کوین پپه، اولین بلاکچین لایه ۲ اتریوم است که به طور خاص برای ترید میم کوین ها طراحی شده است. کاربران می‌توانند توکن $PEPU  و سایر میم کوین ها را در شبکه «پپه آنچِیند» با سرعت‌ بسیار بالا ترید کنند.

هدف این پروژه تبدیل شدن به زنجیره پیشرو برای ترید میم کوین ها و پیشی گرفتن از رقبایی مانند سولانا، بِیس و اولانچ است. در حالی که این هدف بلندپروازانه به نظر می رسد، «پپه آنچِیند» چندین مزیت کلیدی دارد. این پروژه جدید لایه 2 چیزی حدود 100 برابر اتریوم ظرفیت داشته و در مواقعی که سرعت اهمیت بیشتری پیدا می کند، انجام معاملات فوق سریع را امکانپذیر می کند.

علاوه بر این، «پپه آنچِیند» احتمالاً کارمزد تراکنش بسیار کمتری خواهد داشت که به $PEPU پرداخت می شود. با رشد ترید و توسعه میم کوین ها روی شبکه «پپه آنچِیند»، انتظار می رود تقاضا برای توکن $PEPU افزایش یابد. سرمایه‌گذاران پیش فروش می‌توانند امروز قیمتی با تخفیف برای توکن‌های  $PEPU دریافت کنند که می تواند سود بیشتری را برای آنها به ارمغان بیاورد.

به علاوه، توکن‌های $PEPU را می‌توان به راحتی به $ETH بریج کرد که به تریدرها این امکان را می‌دهد تا سرمایه خود را در کل اکوسیستم اتریوم جابجا کنند. سرمایه گذاران همچنین می توانند توکن های $PEPU خود را برای کسب درآمد غیرفعال استیک کنند. در طول مرحله پیش فروش «پپه آنچِیند»، این پروژه سود مرکب سالیانه تا 172% «جوایز دوگانه» استیکینگ را ارائه می دهد.

تا کنون بیش از 928 میلیون توکن PEPU  (بیش از نیمی از کل عرضه پیش فروش) برای کسب جوایز استیک شده است. این فرصتی را برای سرمایه‌گذاران فراهم می‌کند تا پیش از آنچه که می‌تواند به یکی از بزرگترین عرضه‌های توکن سال تبدیل شود، توکن‌های  $PEPU خود را تهیه کنند.

برای شرکت در پیش فروش توکن  $PEPU، به وبسایت  pepeunchained.com مراجعه کنید.

 کریپتو آل استارز (Crypto All-Stars)

«کریپتو آل استارز» یک ارز دیجیتال جدید است که به کاربران امکان آن را می دهد تا میم کوین های خود را استیک کرده و پاداش غیرفعال کسب کنند. اگرچه این توکن هنوز در بازار عرضه نشده است، اما در حال حاضر در مرحله پیش فروش به سر می برد و توجه بسیاری از سرمایه گذاران را به خود جلب کرده است. پیش فروش آن به تازگی از 900 هزار دلار فراتر رفته است و تحلیلگران سودهای بزرگی را برای این پروژه پیش بینی می کنند.

قیمت هر توکن $STARS در حال حاضر 0.0014191 دلار است، اما به محض اینکه عرضه اولیه (ICO) به بودجه مورد نظر خود در این مرحله پیش فروش برسد، انتظار افزایش قیمت وجود خواهد داشت. می توانید برای خرید توکن های مورد نظر خود در پیش فروش، با استفاده از اتریوم، بی.ان.بی، تتر یا کارت های اعتباری استفاده کنید. سرمایه گذاران می توانند از راهنمای ما در مورد  نحوه خرید توکن های کریپتو آل استارز در اینجا دیدن کنند.

این پروژه قوی است و دو ممیزی کامل و دقیق را پشت سر گذاشته است - یکی از SolidProof و دیگری از Coinsult - هر دو تأیید می کنند که قرارداد هوشمند «کریپتو آل استارز» هیچ مشکلی ندارد.

«کریپتو آل استارز» یک پلتفرم استیکینگ به نام MemeVault است که به کاربران امکان می دهد میم کوین ها را از هر شبکه بلاکچینی که هست، استیک کنند. انتظار می رود MemeVault از کوین های محبوبی مانند فلوکی، دوج، پپه، شیبا اینو و بانک، و همچنین از میم کوین های کوچک تر مانند میلیدی، توربو و ماگ کوین پشتیبانی کند.

این پروژه از استاندارد ERC-1155 اتریوم استفاده می‌کند و به MemeVault اجازه می‌دهد از هر ارز دیجیتال روی هر شبکه بلاکچین پشتیبانی کند. این کار، به حل کردن مشکل تکه تکه شدن بازار که نقدینگی بر اساس سازگاری کیف پول پراکنده شده بود، کمک می کند. «کریپتو آل استارز» یکی از معدود پروژه های میم کوین است که تمرکز آن بر روی قابلیت همکاری بین بلاکچین ها است.

اگرچه MemeVault هنوز راه‌اندازی نشده است، اما سرمایه‌گذاران هنوز هم می‌توانند با $STARS پاداش‌های زیادی کسب کنند. قابلیت استیکینگ هم اکنون راه اندازی شده است و سود مرکب سالیانه 1526٪ را ارائه می دهد، اما این نرخ به مرور زمان کاهش می یابد، به این معنی که پذیرندگان اولیه بیشترین پاداش را دریافت خواهند کرد. برای داشتن ایده ای درباره آینده این پروژه، می‌توانید مطلب ما درباره   پیش‌بینی‌ قیمت $STARS  را از اینجا مطالعه کنید.

$STARS  فقط برای استیکینگ نیست و دسترسی به MemeVault را باز می کند. هرچه کاربران، توکن های $STARS بیشتری نگه دارند، درآمد بیشتری خواهند داشت. «کریپتو آل استارز»  با پلتفرم منحصر به فرد استیکینگ چند توکنی خود، پتانسیل بالایی دارد که می تواند باعث افزایش قابل توجه ارزش $STARS شود.

برای شرکت در پیش فروش توکن  $STARS، به  cryptoallstars.io مراجعه کنید.

تیراندازی شیبا  (SHIBASHOOT)

یک میم کوین جدید که با نماد سگ معرفی شده است، «تیراندازی شیبا (SHIBASHOOT)» نام دارد. این میم کوین از زمان معرفی اش در حال افزایش محبوبیت بوده و برخی از تحلیلگران آن را یکی از بهترین ارزهای دیجیتال برای خرید در بازار کنونی می‌دانند .

این کوین بیش از 1 میلیون دلار در پیش فروش خود به دست آورده است و در حال حاضر 0.0201 دلار قیمت دارد. قیمت در مرحله پیش فروش بعدی افزایش خواهد داشت، بنابراین حالا زمان خوبی برای خرید است. برای سرمایه گذاری بر روی این پروژه، کافی است به وب سایت آن وارد شده، کیف پول خود را متصل کنید و اتریوم، تترو بی.ان.بی را با توکن های $SHIBASHOOT مبادله کنید. همچنین می توانید از کارت های بانکی نیز استفاده کنید.

«تیراندازی شیبا» پس از موفقیت هایی مانند نات کوین و همستر کامبت، موقعیت خوبی برای بهره مندی از روند گیمفای دارد. بازی Shiba Sharpshooter در حال حاضر در اپ استور و گوگل پلی موجود است و تاکنون هزاران بار دانلود شده است.

3

بازیکنان می‌توانند به مسابقه کریپتو بپیوندند، در دوئل‌ها رقابت کنند و توکن‌های  $SHIBASHOOT برنده شوند. برای کسانی که اهل بازی نیستند، «تیراندازی شیبا» مزایای دیگری را ارائه می دهد. برنامه Posse Rewards به سرمایه گذاران این امکان را می دهد که پیوندهای ارجاع ایجاد کرده و با معرفی دوستان و اطرافیان خود 5٪ از تمام سرمایه گذاری های پیش فروش انجام شده از طریق آنها کسب کنند.

برنامه بخت آزمایی «کمند خوش شانس» به سرمایه گذاران اجازه می دهد تا از توکن های $SHIBASHOOT برای شانس بردن جوایز بزرگ استفاده کنند که بخشی از درآمد آن صرف امور خیریه می شود.«داستان های کنار آتش» فضایی را برای به اشتراک گذاشتن تجربه‌های ارزهای دیجیتال و میم کوین فراهم می‌کند، و «گردهمایی های حکمرانی» به دارندگان توکن اجازه می‌دهد در تصمیم‌گیری‌ها شرکت کرده و بیانگر روحیه دموکراتیک یک شهر غرب وحشی باشد.

علاوه بر این، تیراندازی شیبا دارای ویژگی «کاکتوس استیکینگ» است که نرخ درآمد غیرفعال بالای 879٪ را برای خریداران پیش فروش ارائه می دهد. با این مزایا، جای تعجب نیست که کارشناسان، تیراندازی شیبا را به عنوان یکی از بهترین ارزهای دیجیتال برای خرید در حال حاضر توصیه می کنند.

برای شرکت در پیش فروش توکن $SHIBASHOOT، به وبسایت  shibashootout.com مراجعه کنید .