ممنوعیت و محدودیت قطعی تردد در جاده‌های شمال کشور در تعطیلات عید فطر

سرهنگ احمد شیرانی، رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا با اعلام محدودیت تردد ایام عید فطر ، اعلام کرد: تردد موتورسیکلت از ساعت ۱۲:۰۰ ظهر روز سه‌شنبه «مورخ ۲۱ فروردین ۱۴۰۳» الی ساعت ۰۶:۰۰ روز شنبه «۲۵ فروردین ۱۴۰۳» از محورهای کرج-چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران-سمنان-مشهد و بالعکس ممنوع است. همچنین تردد موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا در خصوص تردد در جاده کرج-چالوس گفت: تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت در محور کرج-چالوس و بالعکس ممنوع است.

سرهنگ شیرانی در خصوص اعمال محدودیت قطعی تردد شمال به جنوب گفت: روز چهارشنبه «تاریخ ۲۲ فروردین ۱۴۰۳» ممنوعیت تردد برای انواع وسایل نقلیه، از ساعت ۰۸:۳۰ از مرزن‌آباد به سمت تهران، انسداد به صورت کامل اعمال می‌شود. (شمال به جنوب)، از ساعت ۱۰:۳۰ از ابتدای پل زنگوله (انتهای دهانه شمالی تونل البرز به سمت چالوس) یکطرفه اعمال می‌شود و از ساعت ۲۴:۰۰ یکطرفه اتمام یافته و از پل زنگوله تا مرزن‌آباد مسیر دوطرفه می‌شود.

او ادامه داد: پیش‌بینی محدودیت تردد در صورت پرحجم بودن ترافیک در روزهای سه‌شنبه و پنج‌شنبه «تاریخ ۲۱ و ۲۳ فروردین ۱۴۰۳» ممنوعیت تردد برای انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۰:۰۰ از مرزن‌آباد به سمت تهران انسداد به صورت کامل اعمال می‌شود. (شمال به جنوب)

ممنوعیت و محدودیت قطعی تردد در جاده‌های شمال کشور در تعطیلات عید فطر

از ساعت ۱۲۰۰ از ابتدای پل زنگوله (انتهای دهانه شمالی تونل البرز به سمت چالوس) یک‌طرفه اعمال می‌شود و همچنین از ساعت ۲۴:۰۰ یکطرفه اتمام یافته و از پل زنگوله تا مرزن‌آباد مسیر دوطرفه می‌شود.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا از اعمال محدودیت قطعی تردد جنوب به شمال خبر داد و گفت: روز جمعه «تاریخ ۲۴ فروردین ۱۴۰۳» ممنوعیت تردد برای انواع وسایل نقلیه از ساعت ۰۸:۳۰ از ابتدای آزادراه تهران شمال اعمال محدودیت تردد به مقصد چالوس انجام می‌شود. همچنین از ساعت ۹:۳۰، از ابتدای پل زنگوله (انتهای دهانه شمالی تونل البرز به سمت چالوس) ممنوعیت تردد اعمال می‌شود.

او ادامه داد: از ساعت ۱۱:۳۰ از مرزن‌آباد به سمت تهران یک‌طرفه اعمال می‌شود. (شمال به جنوب) و از ساعت ۲۴۰۰ طرح اتمام یافته و از پل زنگوله تا مرزن‌آباد مسیر دوطرفه می‌شود.

تردد از مسیر جاده قدیم کرج چالوس تا محدوده تونل کندوان برای ساکنین و افراد محلی آزاد بوده، ولی تردد خودروهایی که قصد عزیمت به چالوس در روزهای اعمال محدودیت جنوب به شمال را دارند، از ساعت ۰۷:۰۰ از میدان امیرکبیر به سمت چالوس ممنوع است.

سرهنگ شیرانی گفت: پیش‌بینی محدودیت تردد در صورت پرحجم بودن ترافیک در روز شنبه «تاریخ ۲۵ فروردین ۱۴۰۳» ممنوعیت تردد برای انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۰:۰۰ از ابتدای آزادراه تهران شمال اعمال محدودیت تردد به مقصد چالوس انجام می‌شود. همچنین از ساعت ۱۱:۰۰ از ابتدای پل زنگوله (انتهای دهانه شمالی تونل البرز به سمت چالوس) ممنوعیت تردد اعمال می‌شود. از ساعت ۱۳:۰۰ از مرزن‌آباد به سمت تهران یک‌طرفه اعمال می‌شود. (شمال به جنوب) و از ساعت ۲۴:۰۰ طرح اتمام یافته و از پل زنگوله تا مرزن‌آباد مسیر دوطرفه می‌شود.

او در خصوص تردد از مسیر جاده قدیم کرج چالوس تا محدوده پل زنگوله گفت: برای ساکنین و افراد محلی آزاد بوده، ولی تردد خودروهایی که قصد عزیمت به چالوس در روزهای اعمال محدودیت جنوب به شمال را دارند از ساعت ۰۸:۰۰ از میدان امیرکبیر به سمت چالوس ممنوع است.

ممنوعیت و محدودیت قطعی تردد در جاده‌های شمال کشور در تعطیلات عید فطر

سرهنگ شیرانی درباره تردد در محور هراز گفت: تردد انواع تریلر در محور هراز همچنان ممنوع است. همچنین تردد انواع کامیون و کامیونت به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۰۶:۰۰ روز سه شنبه تاریخ ۲۱ فروردین ۱۴۰۳ الی ساعت ۰۲:۰۰ بامداد روز شنبه تاریخ ۲۵ فروردین ۱۴۰۳ از رودهن به آمل و بالعکس ممنوع است. و در صورت افزایش حجم ترافیک و صلاحدید مأمورین پلیس راه محدودیت یکطرفه مقطعی از روز سه شنبه تاریخ ۲۱ فروردین ۱۴۰۳ الی روز جمعه تاریخ ۲۴ فروردین ۱۴۰۳ به صورت رفت و برگشت از محدوده پلور تا پلیس راه لاریجان و بالعکس انجام خواهد شد.

سرهنگ شیرانی درباره تردد در محور قدیم رشت-قزوین و بالعکس گفت: تردد انواع تریلرها و کامیون‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۰۷:۰۰ الی ۲۴:۰۰ روزهای سه شنبه، چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه تاریخ‌های «تاریخ‌های ۲۱ ، ۲۲، ۲۳ و ۲۴ فروردین ماه» در محور فوق ممنوع است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا درباره تردد در در محور آستارا-اردبیل و بالعکس گفت: تردد انواع تریلرها و کامیون‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۰۷:۰۰ الی ۲۴:۰۰ روزهای سه شنبه، چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه «تاریخ‌های ۲۱ ، ۲۲، ۲۳ و ۲۴ فروردین ماه» در محور فوق ممنوع است.