وضعیت آب و هوا در ۲۴ فروردین ۱۴۰۱؛ آسمان غرب و جنوب غرب کشور غبارآلود است

بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی طی ۲۴ ساعت آینده در غرب، جنوب غرب، مناطقی از مرکز و جنوب کشور و به تدریج شمال غرب آسمان غبارآلود است و در بعضی ساعات وزش باد افزایش می‌یابد.

همچنین در شمال آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی، سواحل شمالی کشور، دامنه‌های جنوبی البرز واقع در سمنان، تهران، البرز و قزوین در مناطقی از جنوب غرب همچنین در استان‌های اصفهان، فارس و بوشهر رگبار پراکنده گاهی وزش باد شدید رخ می‌دهد.

پنجشنبه در استان‌های ایلام، لرستان، مرکزی، خوزستان، دامنه‌های جنوبی البرز واقع در قزوین و البرز، سواحل شمالی کشور و مناطقی از استان‌های اصفهان، فارس، بوشهر و کرمان نیز رگبار پراکنده گاهی رعد و برق و وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.

جمعه در استان‌های همدان، مرکزی، قم، تهران، البرز، ارتفاعات در لرستان، شرق خوزستان، اصفهان و کرمان بارش پراکنده رخ می‌دهد. شنبه در شمال غرب، شرق سواحل دریای خزر، خراسان شمالی، دامنه‌های جنوبی البرز رگبار باران پیش‌بینی می‌شود.

وضعیت آب و هوا در ۲۴ فروردین ۱۴۰۱؛ آسمان غرب و جنوب غرب کشور غبارآلود است

یکشنبه گستره بارش به نوار شرقی کشور کشیده خواهد شد و در استان‌های خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، شمال سیستان‌وبلوچستان، یزد، سمنان، برخی مناطق شرقی تهران و سواحل دریای خزر موجب ابرناکی و رگبار باران خواهد شد.