حال و هوای تمرین سپاهان عوض شد

فصل گذشته رقابت‌های فوتبال در ایران اگرچه با قهرمانی سپاهان در جام حذفی تمام شد اما با توجه به اینکه مورایس و چند بازیکن کلیدی تیم عزم رفتن کرده بودند و سپاهان نیز در کمترین زمان ممکن باید آماده دیدار پلی آف برابر الشباب و سپس الغرافه می‌شد، نگرانی‌های زیادی پیرامون نماینده ایران در آسیا وجود داشت.

با این حال طی یکی دو هفته اخیر با خرید ۷ بازیکن و حفظ نفراتی همچون محمد کریمی شرایط در اردوی طلایی پوشان فوتبال ایران قابل قبول پیش می‌رود و این امیدواری وجود دارد که مورایس بتواند با اتکا به بازیکنان قدیمی و جدید تیم منسجمی را مهیای دیدار برابر نماینده امارات در تاریخ ۱۶ مرداد ماه در ورزشگاه نقش جهان کند. 

البته کادر فنی سپاهان و مدیران این تیم همچنان به دنبال جذب یک مهاجم و همینطور یک هافبک هم هستند که خارجی خواهند بود و انتظار برای اضافه شدن وحدت حنانوف به اردوی تیم هم وجود دارد.

در این شرایط می‌توان گفت اوضاع سپاهان نسبت به گذشته و روزهایی که مورایس در پرتغال حضور داشت و وضعیت بازگشتش نامشخص بود کاملاً عوض شده و این تغییر روحیه را می‌توان در چهره بازیکنان این تیم نیز در کمپ ترکیه به وضوح مشاهده کرد.

سپاهان از پنجشنبه هفته گذشته در کمپ ارزروم ترکیه حضور دارد و سه‌شنبه دومین بازی تدارکاتی خود را با پیروزی پشت سر گذاشت. آنها چند بازی دیگر هم برای رسیدن به آمادگی بیشتر پیش از بازگشت به ایران برگزار خواهند کرد.