قتل زن تنها سر سجاده نماز / قاتل عاشق زن بیوه شده بود و...

همسر قربانی به پلیس گفت: برای خواندن نماز به مسجد رفتم اما وقتی برگشتم و در زدم همسرم در را باز نکرد. نگران شدم و فرزندانم را خبر کردم اما آنها بعد از شکستن قفل در با جنازه خونین مادرشان روبه رو شدند.

بررسی های پلیس نشان می داد همه طلا و جواهرات قربانی سرقت شده است.

تلاش برای ردیابی قاتل آشنا آغاز شده بود که مرد جوانی به کلانتری رفت و گفت: نوه 27ساله قربانی به نام آرش سراغ وی رفته و برای فروش حدود 200 گرم طلا از وی کمک خواسته است.

اطلاعاتی که این مرد به پلیس داد تحقیقات را وارد مرحله تازه ای کرد و آرش بازداشت شد.

وی به قتل مادربزگش با انگیزه سرقت اعتراف کرد و گفت: مدتی قبل با زن 26 ساله ای که مطلقه بود ودو فرزند داشت آشنا شدم. من به او علاقمند شده بودم و تصمیم به ازدواج داشتم اما پولی در بساط نداشتم. به همین خاطر به فکر سرقت طلاهای مادربزرگم افتادم. به آنجا رفتم و کیسه ای را دور گردن مادر بزرگم که سر سجاده نماز بود انداختم و کشیدم تا بی حال شد. همان موقع با کارد آشپزخانه چند ضربه به او زدم و پس از دزدیدن طلاهایش فرار کردم.

این پسر صبح سه شنبه 6 مهر ماه امسال در شعبه دوم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی محمد امین مقدم زهرا و با حضور دو قاضی مستشار پای میز محاکمه ایستاد و در حالی به تشریح جزییات جنایت پرداخت که همه فرزندان قربانی از جمله مادر آرش برای وی حکم قصاص خواستند.

آرش گفت: باور کنید قصد کشتن مادربزرگم را نداشتم. من فقط می خواستم ازدواج کنم ولی پولی نداشتم. دو روز قبل از این ماجرا مشروب و قرص خواب خورده بودم که فکر سرقت طلاهای مادربزرگم به ذهنم رسید.

بنا به این گزارش، در پایان این جلسه هیات قضایی وارد شور شد تا رای صادر کند.