پخش زنده لیدز یونایتد - منچستر یونایتد امروز 23 بهمن 1401

پخش زنده لیدز یونایتد - منچستر یونایتد امروز 23 بهمن 1401 را در افکارنیوز ببینید.

 

پخش زنده لیدز یونایتد - منچستر یونایتد امروز 23 بهمن 1401 اینجا کلیک کنید

 

پخش زنده منچستریونایتد و لیدزیونایتد ۲۳ بهمن ۱۴۰۱

image.png - 2023-02-12T140350.923

منچستریونایتد رده سومی و ۴۳ امتیازی که حالا با تساوی آرسنال برابر برنتفورد و بحران‌های پیش آمده برای سیتی امید مضاعفی برای کسب قهرمانی یافته، امروز به مصاف دشمن قدیمی خود، لیدز می‌رود. این در حالی است که دو تیم همین ۴ روز پیش در اولترافورد و در چارچوب بازی عقب افتاده هفته هشتم هم به مصاف هم رفتند و به تساوی ۲ بر ۲ رضایت دادند.

یونایتد اما این فصل با تن هاخ جانی دوباره گرفته و وضعیت ایده‌الی یافته است. به شکلی که جز تساوی هفته گذشته برابر لیدز، ۴ برد پیش از آن حاکی از بازگشت روزهای خوب شیاطین سرخ است.

از سوی دیگر لیدز رده هفدهمی و ۱۹ امتیازی در دو فصل اخیر از کاندیداهای اصلی سقوط به دسته پایین‌تر بوده است و در ۵ بازی آخر دو برد، دو تساوی و یک شکست به ثبت رسانده. آن‌ها البته بدون توجه به موقعیت جدول برابر یونایتد معمولا عملکرد خوبی دارند. البته در ۷ تقابل دو تیم در سالیان اخیر، ۵ بار یونایتد پیروز بوده و تنها ۲ بازی به تساوی انجامیده تا لیدز هیچگاه بر رقیب دیرینه پیروز نشده باشد. برای تماشای پخش زنده بازی منچستریونایتد و لیدزیونایتد ۲۳ بهمن ۱۴۰۱ در ساعت شروع مسابقه از لینک ابتدای مطلب استفاده کنید.