برانکو ما را دید شروع کرد فارسی حرف زدن!
رضا جباری در مورد حضورش در محل تمرین پرسپولیس در گفت‌وگویی که بیشتر حالت گپ زدن داشت، به ما گفت: «مردم زلزله‌زده غرب کشور هنوز به کمک همه ما احتیاج دارند و نباید آنها را تنها بگذاریم. ما هم می‌خواهیم در حد توان‌مان، بخشی از خواسته آنها را برآورده کنیم و به همین خاطر به دیدار پرسپولیسی‌ها رفتیم.»

او اضافه کرد: «با برانکو هم چند دقیقه‌ای گپ زدیم. برانکو تا ما را دید، شروع کرد به فارسی حرف زدن و من از این ماجرا واقعاً تعجب کردم. می‌گفتند برانکو اصلاً بلد نیست فارسی صحبت کند اما نظرمان را عوض کرد. او واقعاً آدم باشخصیتی است. من در تیم ملی نیز شاگردش بودم و فهمیدم حتی یک درصد هم شخصیتش دچار تغییر نشده است.»

جباری گفت: «به بازیکنان هم گفتم نباید مغرور شوید. باید یکی، یکی بازی‌ها را ببرید و با افتخار و قدرت قهرمان لیگ شوید. این تیم، شرایط بسیار خوبی دارد و توانایی‌هایش هم مشخص است. همه مردم خوشحال هستند اما یادتان نرود که تیم هنوز قهرمان نشده است.»

هافبک پیشین پرسپولیس که تکنیک قابل قبولی در هنگام فوتبالش داشت، در نهایت گفت: «کریم باقری هم بود و کلی با او گفتیم و خندیدیم. خاطرات زمان اخراج من از پرسپولیس هم مرور شد. البته آقاکریم در آن زمان کار خاصی نکرد اما به هر حال خودش هم در تیم بود! کریم گفت چرا موهایت را از ته تراشیدی؟ من هم گفتم چون دیدم مُد شده، موهایم را زدم. البته در زمان فوتبالم هم موهای بلندی نداشتم و ریزش موهایم از همان زمان وجود داشت.»