هواداران تراکتورسازی زودتر به ورزشگاه بروند

کاظم شهریاری با اشاره به دیدار فردا مقابل پرسپولیس اظهار داشت: با توجه به حساسیت‌های این دیدار از هواداران پرشور تیم تراکتورسازی می‌خواهیم چند ساعت پیش از شروع مسابقه در ورزشگاه حضور یابند و حضور در ورزشگاه را منتهی به ساعات نزدیک به مسابقه نکنند‌.

وی افزود: فردا در ورزشگاه دو ایستگاه در نظر گرفتیم که در حوالی شعبه‌های بلیت‌فروشی ورزشگاه، در ایستگاه نخست ثبت‌نام کارت هواداری تراکتورسازی در موسسه مالی و اعتباری کوثر صورت می‌گیرد و در شعبه دوم ثبت‌نام در باشگاه هواداری تیم تراکتورسازی انجام خواهد گرفت‌.

قائم‌مقام باشگاه تراکتورسازی خاطرنشان کرد: هواداران تراکتورسازی می‌توانند با افتتاح حساب در موسسه مالی و اعتباری کوثر بدون پرداخت ریالی به حمایت از تیم خود بپردازند و تراکنش‌های مالی خود را از طریق کوثر کارت انجام دهند‌.

شهریاری ادامه داد: برای ثبت‌نام و دریافت کوثر کارت هواداران نیازی به همراه داشتن کارت ملی یا شناسنامه در ورزشگاه ندارند و فقط کافی است مشخصات خود را در سکوهای استادیوم در فرم‌های مخصوصی که عوامل موسسه مالی و اعتباری کوثر در اختیارشان قرار می‌دهند، ثبت کنند تا در روزهای آینده برای افتتاح حساب و دریافت کوثر کارت با آن‌ها تماس گرفته شود‌.

وی تصریح کرد: برای عضویت در باشگاه هواداری تراکتورسازی نیز هواداران می‌توانند کلیه کارت‌های بانکی خود را که عضو شبکه شتاب است به همراه داشته باشند تا در کمتر از 30 ثانیه ثبت‌نام در ورزشگاه صورت گیرد.