نظر بگوویچ درباره صعود شانسی تیم ها به لیگ برتر

وینگو بگوویچ درباره بازیتیمش مقابل نفت مسجد سلیمان که با نتیجه‌ یک بر صفر به سود گل گهر سیرجان به پایان رسید، اظهار کرد: ما نتوانستیم در نیمه اول بیش از دو، سه موقعیت را ایجاد کنیم ولی در نیمه دوم بهتر بازی کردیم و خوشبختانه در دقایق پایانی توانستیم به گل پیروزی برسیم و با تلاش و برنامه‌ای که داشتیم سه امتیاز مهم این دیدار را کسب کنیم.

سرمربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان درباره روند خوب این تیم پس از دیدار مقابل پارس جنوبی جم، عنوان کرد: به نظر من لیگ امسال، خیلی سخت است و تیم‌ها به هم نزدیک هستند. هم کیفیت بازی‌ها بالا رفته و هم قدرت تیم‌ها به هم نزدیک شده و نتیجه‌ بازی‌ها از پیش تعیین شده نیست. در این دیدارها هر تیمی شانس بیشتری داشته باشد و از نظر روحی – روانی آماده‌تر باشد، می‌تواند پیروز دیدار بیرون بیاید.

او با بیان این که هدف باشگاه این است که تا دو، سه سال آینده به لیگ برتر صعود کند، گفت‌: در حال‌ حاضر هشت تیم شانس صعود به لیگ برتر را دارند. تیم‌هایی مثل ملوان، سپیدرود، خونه به خونه، پارس جنوبی، اکسین و مس کرمان شانس‌های صعود به لیگ برتر هستند و نمی‌توان تا روز آخر  به قطع گفت‌ چه تیمی به لیگ برتر صعود می‌کند. حالا اگر شانس با ما همراه باشد ما هم تلاش می‌کنیم به لیگ برتر صعود کنیم.

بگوویچ افزود: گل گهر در این چند سال برای بقا در لیگ دسته یک تلاش می‌کرد ولی خوشبختانه امسال برای صعود به لیگ برتر می جنگد و این یک تجربه جدید برای باشگاه و حتی شهر سیرجان است. در حال‌ حاضر باید بیشتر از قبل تلاش کنیم تا به لیگ برتر صعود کنیم.

سرمربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان در پایان درباره دیدار آینده این تیم مقابل نساجی قائمشهر، بیان‌ کرد: نساجی یک تیم فوق‌العاده‌ خوب است. دیدار ما در دور رفت یکی از زیباترین بازی‌ها بود که با تساوی سه بر سه به پایان رسید. ۱۰۰ درصد با توجه به بازیکنان با کیفیتی که نساجی در اختیار دارد این بازی هم زیبا از آب در می‌آید. ما هم برنامه داریم و تلاش می‌کنیم تا بتوانیم سه امتیاز این دیدار را کسب کنیم.