گزارش الکاس از حضور تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی

به گزارش افکارنیوز، سایت الکاس قطر درباره حضور تیم ملی ایران در جام جهانی نوشته است: " کارلوس کی‌روش که در سال ۲۰۱۰ سرمربی پرتغال بود موفق شد، این تیم را به مرحله حذفی این مسابقات برساند. او امسال هم با صعود تیم ملی ایران به جام جهانی ۲۰۱۴ موفقیت بزرگی به دست آورد ولی سرمربی پیشین رئال مادرید(کی‌روش) اینبار می‌خواهد با تیم ایران از مرحله گروهی صعود کند ".

در ادامه این گزارش آمده است: تیم ملی ایران در مسابقات جام جهانی ۲۰۱۰ آفریقای جنوبی حضور نداشت. پس از آن کارلوس کی‌روش سرمربیگری ایران را برعهده گرفت و البته تصمیماتی هم گرفت که بعضی از آنها(کنار گذاشتن دو بازیکن از تیم ملی ایران) با رضایت مردم همراه نبود.

کارلوس کی‌روش در صحبت‌هایش گفته بود که برای گرفتن این تصمیمات کار ساده‌ای نداشته ولی پیام واضحی را از این طریق فرستاده است. وی همچنین گفت: " به نظرم این بازیکنان هستند که باید به تیم ملی خدمت کنند نه بر عکس آن ".

در پایان این گزارش هم به بازیکنان تاثیرگذار ایران اشاره شده است: "کیروش در صعود ایران به جام جهانی ۲۰۱۴ از ستارههای ایرانی همچون علی کریمی و مهدی مهدویکیا که از تیم ملی خداحافظی کرده بودند، بیبهره بود. هم اکنون جواد نکونام و اشکان دژاگه اصلیترین بازیکنان ایران به رهبری کیروش هستند".