اولتیماتوم دایی به عالیشاه و صادقیان؛ مصاحبه نکنید، تمرین کنید!
گروه ورزشی

؛ پیام صادقیان و امید عالیشاه دو ستاره تازه وارد و جوان پرسپولیس هستند که با نظر مستقیم دایی به این تیم آمدند و در همین چند هفته ابتدایی توانسته‌اند در پرسپولیس بدرخشند.

به گزارشافکارنیوز؛ نتایج نسبتاً مطلوب و بازی‌های خوب و دور از انتظار جوانان تازه وارد پرسپولیس آن هم در سال اول بازی در این تیم توجه رسانه‌های مختلف را به پیام صادقیان، امید عالیشاه و … جلب کرده است و این روز‌ها نمی‌توانید روزنامه‌ای را بیابید که مصاحبه و عکس این دو ستاره تازه وارد و جوان پرسپولیس روی جلد آن نرفته باشد. از همین رو علی دایی این روز‌ها به شدت نگران آینده جوانان خود است.

جوانانی که میدرخشند و روی جلد نشریات میروند و مورد توجه رسانهها قرار میگیرند و این مسأله میتواند حرکت روی لبه تیز شمشیر باشد. در همین راستا در تمرینات اخیر پرسپولیس، علی دایی امید عالیشاه و پیام صادقیان دو مهره کارساز و جوان خود را فراخوانده و به شکلی خصوصی در همین رابطه با آنها به گفتوگو پرداخته است. محور این صحبتها مصاحبههای بیش از حد این دو جوان بوده و سرمربی پرسپولیس به صادقیان و عالیشاه توصیه کرده کمتر مصاحبه کنند و بیشتر تمرکز خود را روی فوتبال بگذارند و دل به تمرینات بدهند تا بتوانند کماکان برای پرسپولیس موثر باشند.