به گزارش افکارنیوز اميد نوروزي پس از مراسم تجليل از قهرمانان المپيك در گفتوگو با ایسنا، اظهار كرد: خوشحالم كه مسئولان به قول خود عمل كردند و با اين پاداشها انگيزه ورزشكارانشان را حفظ كردند. قهرمانان المپيك و البته همهي ورزشكاران ايران با تمام توان براي بالا بردن پرچم ايران در عرصه جهاني مبارزه ميكنند و براي ادامه كار خود به اين انگيزهها نياز دارند.

دارنده مدال طلای المپیک لندن با بیان این مطلب که با این مراسم ملی‌پوشان احساس غرور کردند، گفت: وقتی این مراسم برای تجلیل از قهرمانان برپا شد همه‌ی ملی‌پوشان احساس غرور کردند. این حمایت‌ها نشان داد که کاروان ورزشی ایران عملکرد قابل قبولی داشته و دل مردمش را شاد کرده است.

نوروزی در پاسخ به این سوال که آیا استاندار فارس نیز حمایت‌هایی از تو داشته یا نه؟ بیان کرد: صحبت‌هایی انجام شده است اما هیچ چیز قطعی نیست. استاندار فارس لطف می‌کند و مراسم تجلیلی برای من برگزار خواهد کرد اما حمایت‌هایی که قرار است از من شود تاکنون محقق نشده است. پس از رقابت‌های قهرمانی جهان هیچ پاداشی به من داده نشد اما حالا قرار است استاندار از من حمایت‌هایی داشته باشد.

وي در پاسخ به سوال ديگر ايسنا مبني بر اينكه آيا از استاندارتان دلخور بوديد؟ بيان كرد: ناراحتيها هميشه وجود دارد. من براي پرچم ايران كشتي ميگيرم و خوشحالم كه به مدال طلا رسيدم. استاندار نيز قولهاي خوبي به من داد و اميدوارم مانند هميشه از من حمايت كند.