مصاف پرسپولیس و استقلال در هفته آینده لیگ برتر

پرسپولیس روز قبل موفق شد مقابل تیم انرژیک و جوان شمس آذر به پیروزی رسیده و با ۲ گل علی علیپور و وحید امیری با نتیجه دو بر صفر به پیروزی برسد.

پرسپولیسی ها که پیش از این بازی در ۳۰ مهر مقابل تیم السد شکست تلخی را تجربه کردند حالا پس از بازی با شمس آذر باید به دیدارهای بعدی خود در آبان ماه فکر کنند. جایی که سرخ‌ها باید چهار مسابقه حساس برگزار می‌کنند که سه بازی در لیگ برتر و یک بازی نیز مقابل الغرافه در چارچوب رقابت های لیگ نخبگان خواهد بود.

پرسپولیس باید در فاصله زمانی ۴ روز پس از بازی با شمس آذر به اهواز رفته و با استقلال خوزستان بازی کند. پس از بازی با استقلال خوزستان گاریدو و شاگردانش ۵ روز بعد از آن میزبان الغرافه در هفته چهارم لیگ نخبگان خواهند بود با این تفاوت که عملا میزبان نیستند و باید در یکی از ورزشگاه های شهر دبی از این تیم قطری میزبانی کنند.

بعد از بازی با استقلال خوزستان و الغرافه، پرسپولیس باز هم باید در خارج از تهران به میدان برود. این گونه که سرخ پوشان باید در سیرجان بازی عقب افتاده از هفته چهارم خود را در مقابل گل‌گهر انجام دهند. پس از بازی با گل گهر باز هم شاهد فیفادی خواهیم بود و پرسپولیس پس از پایان تعطیلات باز هم باید در یک بازی خارج از خانه به میدان برود؛ بازی با الریان در قطر!

همین مسابقات نشان از برنامه سخت بازی های پرسپولیس در روزهای آینده دارد. به معنای دیگر پرسپولیس باید در آبان ماه تمام بازی هایش را در خارج از تهران برگزار کند.