رونمایی از گلر این فصل بارسلونا

بولکا یکی از گلرهای مطرح فوتبال لهستان است. فصل دیدنی‌اش در نیس او را در کانون توجهات قرار داده است و او نیز از این قضیه استقبال می‌کند. بارسا یکی از تیم‌هایی است که به دنبال دروازه‌بان برای فصل بعد است و بولکا را زیر نظر دارد.

مارسین بولکا که در رده جوانان عضو چلسی بود و بین 2019 تا 2022 در عضویت پی‌اس‌جی قرار داشت، در دو فصل اخیر برای نیس بازی می‌کند. او در نشست خبری بازی با پرتغال حاضر شده بود و از وی در مورد علاقه بارسا سوال شد

بولکا در پاسخ گفت: «بارسا؟ همان‌طور که می‌گویند، در هر شایعه‌ای همیشه درصدی از حقیقت وجود دارد. وقتی صحبت از مسائل نقل و انتقالات به میان می‌آید، ترجیح می‌دهم ایجنتم صحبت کند. من همیشه سعی کرده‌ام در بهترین فرم باشم و ارزش‌هایم را به همه نشان دهم. قطعاً وقتی صحبت از بارسلونا و باشگاه‌های بزرگ مطرح می‌شود، یک انگیزه اضافی در من ایجاد می‌شود.»

بولکا ادامه داد: «این نشان می‌دهد که کارم را خوب انجام داده‌ام و در غیر این صورت چنین پیشنهاداتی به من نمی‌رسید. فعلا روی تیم ملی، نیس و بازی‌های این فصل تمرکز کرده‌ام. فصلی طولانی در پیش است و می‌خواهم نشان دهم شایسته این علاقه باشگاه‌های بزرگ هستم.»

لازم به ذکر است که بارسا اخیرا با شزنی برای یک فصل قرارداد بست و تراشتگن نیز تا یک سال دیگر در دسترس نیست. اسپورت هم نوشته است، بارسا بولکا را بهترین گزینه برای رقابت با گلر آلمانی در فصل آینده می‌بیند.