فرصت ویژه رئال برای جذب ستاره گلزن لیورپول

درحالی‌که رئال مادرید علاقه خود به جذب رایگان آلفونسو دیویس را همچنان پیگیری می‌کند، آن‌ها از سمت دیگر خط دفاع‌شان نیز غافل نشده و اکنون روی تقویت سمت راست متمرکز شده‌اند.

یکی از نام‌هایی نیز که این روزها بسیار پیرامون لوس بلانکوس مطرح می‌شود، ترنت الکساندر آرنولد ستاره لیورپول است. ستاره‌ای که البته قراردادش در پایان همین فصل به اتمام می‌رسد و همین موضوع او را تبدیل به یک گزینه جذاب کرده است.

درحالی‌که که گفته می‌شود مذاکرات لیورپول با ترنت الکساندر آرنولد بدون سروصدا دنبال می‌شود، اکنون رلوو گزارش داده این بازیکن 26 ساله تاکنون هیچ پاسخی به پیشنهادهای تمدید قرارداد لیورپول نداده است. قرمزهای آنفیلد هفته گذشته آخرین پیشنهاد خود را ارائه دادند و اکنون شرایط به شکلی پیش می‌رود که هر اتفاقی ممکن است رخ بدهد.

در همین هنگام، رئال مادرید با آرنولد ارتباط برقرار کرده و گام بعدی خود برای جذب این مدافع انگلیسی را برداشته است. لوس بلانکوس همچنین تماس‌های متعددی با اطرافیان آرنولد داشته تا این‌گونه از وضعیت او و همچنین شانس‌شان برای این بازیکن باخبر شوند.

در مادرید به خرید آرنولد به‌عنوان یک انتقال استراتژیک مانند آلفونسو دیویس، وینیسیوس جونیور و اندریک، نگاه نمی‌کنند، بلکه آن را یک فرصت طلایی در بازار نقل‌وانتقالات می‌دانند. این یک رویکرد رایج در بین مدیران مادریدی است که برای جذب بازیکنان با قرارداد آزاد اقدام کنند. قرارداد آرنولد با لیورپول نیز درست مانند دیویس با بایرن مونیخ در پایان همین فصل به اتمام می‌رسد.

رئال مادرید تنها نیست!

البته رئال مادرید تنها باشگاه علاقه‌مند به ترنت الکساندر آرنولد نیست و چندین باشگاه دیگر در اروپا نیز وضعیت او را زیر نظر دارند. ویژگی‌های فوق‌العاده این بازیکن و توانایی سازگاری‌اش برای حضور در چندین پست، او را تبدیل به گزینه‌ای جذاب در بازار نقل‌وانتقالات کرده است. جذب هم‌زمان دیویس و آرنولد برای هواداران مادرید می‌تواند بسیار رویایی باشد.

بهترین فرصت برای پوست‌اندازی

دنی کارواخال در سال 2025، 33 ساله خواهد بود و رئال مادرید به‌خوبی می‌داند که این بهترین زمان برای جذب بازیکنانی مانند ترنت الکساندر آرنولد است تا او بتواند به تدریج در ترکیب‌شان جا بیفتد. گفتنی است آرنولد در فصل جدید تاکنون در هشت بازی برای لیورپول ، موفق شده دو پاس گل بدهد.