پیشکسوت استقلال: نکونام استعفای کتبی نمی‌دهد

پیشکسوت باشگاه استقلال می‌گوید از اول هم مشخص بود تیم‌های ایرانی نمی‌توانند کار خاصی در لیگ نخبگان آسیا انجام بدهند. ادموند اختر در این باره گفت:

ما در لیگ نخبگان آسیا دست مان بالا است. ظرفیت مان همین بود، الغرافه را هم به خاطر چمن بردیم و اگر زمین داشتیم ستاره‌های الغرافه می‌توانستند بهتر باشند. البته الغرافه تیم ضعیفی است اما آنها هم از استقلال تیم بهتری هستند. از نظر من این اتفاق‌ها همه اش آه بازیکنانی است که اذیت شدند. یامگا که با این شرایط جدا شد حتما نفرین می‌کند. سهرابیان نفر قابل اعتماد بوده ولی به شکلی عجیب از این تیم کنار گذاشته شد. وقتی در هرکسی را به ناحق بزنی، با لگد درت را می‌شکنند. این واقعیت است و فکر می‌کنم استقلال دچار همین مشکل شده است.

مهاجم اسبق استقلال در مورد اشتباهات چشمی و حسینی در بازی با السد گفت: حسینی جزو بهترین دروازه‌بان‌های ایران و در همین بازی هم جزو بهترین بازیکنان استقلال بود ولی یک اشتباه فردی خیلی مبتدی انجام داد، روزبه خودش می‌داند اکرم عفیف بازیکن رونده ای است ولی دنبالش می‌دود و پایش را می‌زند. من فکر می‌کنم بضاعت استقلال همین بود.

اختر با انتقاد از هلدینگ خلیج فارس هم گفت: اگر استقلال السد را می‌برد باید به همه چیز شک می‌کردیم. ما هوادار استقلال هستیم، وقتی به هوادار احترام نمی‌گذارند و کمیته پیشکسوتان تشکیل نمی‌دهند همین اتفاق‌ها می‌افتد. فکر می‌کردیم با حضور هلدینگ مشکل حل می‌شود ولی مشکلات چندین برابر شد. مشکلات از فصل پیش و اوایل آمدن هلدینگ که علی خطیر را برکنار کردند، شروع شد. خطیر هیچوقت با نکونام درگیر نشد تا تیم وارد حاشیه نشود اما مدیرعامل فعلی، مشاورش می‌آید هفته دربی صحبت می‌کند و تیم را وارد حاشیه می‌کند.

او در مورد احتمال برکناری نکونام هم گفت: نکونام از ۲ هفته پیش رفته است و الان هم دارند کج و دار مریض همدیگر را تحمل می‌کنند. شما مطمئن باشید نکونام استعفای کتبی نمی‌دهد چون باید پولش را ببخشد و او این کار را نمی‌کند.