واکنش فدراسیون به فرار وزنه‌بردار تیم ملی زنان

وحید ربیعی دبیر فدراسیون وزنه برداری در خصوص پیگیری های فدراسیون در خصوص ترک هتل تیم ملی توسط فاطمه کشاورز و ناپدید شدن وی گفت: پلیس، دوربین های هتل را چک کرده و در حال بررسی است تا ببیند کشاورز چگونه از هتل خارج شده و به کدام سمت رفته است. همگی افراد حاضر در آنجا پیگیر هستند اما متأسفانه هنوز خبری نیست. او در اتاق خود خواب بوده اما به یکباره افراد می بینند که نیست و پاسپورت خود را برداشته است. بعد از اطلاع نبود او، به پلیس اطلاع می دهند که این کار ۳ تا ۴ ساعت طول می کشد.

وی در پاسخ به این سوال که فدراسیون چه واکنشی نسبت به قصور افراد نشان می دهد گفت: فدراسیون هر کاری که می توانست قبل از اعزام کند را انجام داد. یکی از آن موارد نبود پاسپورت در دست خود ورزشکاران بود و حتی از آنها ضمانت نامه و سفته گرفتیم. نمی توان افراد را در هتل زندانی کرد. افراد در حال حاضر درگیر مسابقات هستند و شاید یک لحظه بخواهند از هتل بیرون بروند. هرکاری که می شد را انجام دادیم و بعید می دانم در آینده پروتکل هایی سخت تر از این بتوان در نظر گرفت. بعضی موارد واقعا از دست فدراسیون خارج است. تنها دعایمان برای کشاورز این است که هر جا که هست، سلامت باشد. باتوجه به صحبت مقام عالی وزارت، همه این عزیزان فرزندان ما هستند. این اتفاق هم زمان با کسب مدال عباسپور شد و ما نمی دانستیم ناراحت باشیم یا خوشحال. از لحاظ فکری بهم ریخته ایم.

دبیر فدراسیون وزنه برداری در این خصوص که اگر کشاورز برگردد چه رفتاری با او خواهد شد تأکید کرد: ان شالله برگردد کنار تیم و دوباره با ما تمرین کند. قطعا مشکلات او را می شنویم. شاید واقعا گله هایی داشته باشد که باید به آنها رسیدگی شود. دو سال پیش که اتفاق مشابه این مورد برای یک خانم رخ داد، هم سن کشاورز بود و زیر 20 سال بود. باید به حرف های آنهایی که رفتند نیز گوش سپرد تا ببینیم مشکل چه بوده است.