نکونام توانایی بردن پرسپولیس را دارد

  محمد خرمگاه که جزء بازیکنان وفادار به پیراهن استقلال لقب گرفت و سال‌ها حضور مداوم در جمع آبی‌ها داشت، در گفت‌وگو با خبرنگار ما درباره حواشی اخیر این باشگاه گفت: «متاسفانه یکسری اتفاقات افتاد که به کار نابلد بودن مدیریت باشگاه برمی‌گردد. وقتی ما می‌توانیم در زمین خودمان مقابل الغرافه آن بازی خوب را انجام دهیم و سه گل بزنیم بلافاصله بعدش آن مشکلات را ایجاد می‌کنند جای شک باقی نمی‌ماند که این کارها را عمدی و برای ضربه زدن به باشگاه انجام می‌دهند. نظر شخصی من این است که همه این مسائل به منافع شخصی آقایان مربوط می‌شود و دودش به چشم هوادارانی می‌رود که با دل و جان استقلال را دوست دارند. به خاطر همه کارهایی که این آقایان انجام می‌دهند فقط می‌توانم بگویم متاسفم.»

او که به همراه برخی پیشکسوتان استقلال پیش از دربی در محل تمرین این تیم حاضر شدند، در این باره افزود: «وقتی از من خواستند که سر تمرین استقلال برویم با کمال میل قبول کردم چون می‌دانم که اگر اتفاقاتی که افتاد مدیریت نشود چه بر سر تیم می‌آید. بازیکنان فقط از نظر روحی روانی باید برای این بازی آماده شوند. امیدوارم حضورمان کمکی به موفقیت تیم کرده باشد. خدا را شکر وضعیت روحی بازیکنان خوب است و انشاالله در زمان بازی دربی به دور از تمام حواشی اخیر که متاسفانه برای استقلال رخ داد، نکونام و شاگردان با تمرکز کامل کارشان را انجام دهند.»

خرمگاه که مانند بسیاری از استقلالی‌ها به شدت نسبت به حواشی اخیر گلایه داشت، عنوان کرد: «نمی‌دانم چرا نمی‌گذارند استقلال به ساحل آرامش برسد. در همه این سالها هر وقت ذره‌ای حال استقلال خوب باشد آرامش را از تیم گرفتند. خودتان قضاوت کنید در 8 سال اخیر چه اتفاقاتی برای این دو تیم رقم خورده است. اسمی از کسی نمی‌برم. کافی است در این سال‌ها تعداد بازیکنان خروجی دو تیم رقیب را با هم مقایسه کنید. البته من با درایتی که از سردار شهریاری سراغ دارم مطمئنم زودتر به این شرایط باشگاه سر و سامان داده می‌شود و ایشان فکر اساسی به حال مدیریت باشگاه می‌کند.»

 وی در ادامه خاطرنشان کرد: «تنها درخواستی که دارم این است که ثبات به استقلال برگردد. لطفا مسئولان امر افرادی را منصوب کنند که توانایی اداره این باشگاه بزرگ را داشته باشند. کسانی را نیاورند که از استقلال استفاده ابزاری کنند. استقلال بزرگ نیاز به کمک دارد و بدخواهان هر کاری کنند این تیم همچنان بالا می‌ماند.»

پیشکسوت استقلال در پایان نظرش را درباره مصاف با پرسپولیس اینطور مطرح کرد: «بازی دربی بازی متفاوتی است. خدا را شکر تیم استقلال بزرگترهای خوبی دارد که می‌توانند به بقیه بازیکنان کمک کنند به لحاظ روانی برای این بازی آماده شوند. مطمئنم جواد نکونام و کادر فنی استقلال این توانایی را دارند تا از مصاف با پرسپولیس نتیجه لازم را بگیرند.»