روایت فرشاد فرجی از سخت‌گیری های گاریدو

فرشاد فرجی در مورد اولین بازی که برای پرسپولیس در این فصل مقابل آلومینیوم انجام داد، حضورش به عنوان دفاع راست در این بازی، شرایط پرسپولیس پیش از دربی با استقلال و ... صحبت‌هایی را انجام داد.

اول در مورد بازی با آلومینیوم بگو، بعد از بازی گاریدو حسابی از تو تعریف کرد.

بازی سخت و نفسگیری بود، بعد از بازی الاهلی و قبل از دربی نیاز به برد داشتیم خداروشکر توانستیم با یک بازی خوب نتیجه خوب بگیریم. آقای گاریدو لطف دارند. من فقط تمام تلاشم را برای موفقیت تیم انجام دادم و سعی کردم نکات و دستورات فنی سرمربی را به خوبی انجام بدهم.

در بازی با آلومینیوم در پست غیر تخصصی دفاع راست بازی کردی، در این مورد صحبت می‌کنی؟

من دفاع راست زیاد بازی کردم ولی در پرسپولیس فقط در دربی‌ها راست بازی کردم خداروشکر توانستم سربلند باشم. با پست دفاع راست غریبه نیستم و می‌دانم باید چطور در این قسمت زمین بازی کنم.

شرایط پرسپولیس این فصل چطور است؟ می‌شود به قهرمانی دوباره تیم شما امیدوار بود؟

تیم بسیار خوب و منسجمی داریم. بازیکنای باکیفیتی داریم و انشالله با همدلی و تلاش فراوان بتوانیم نتایج خوب و باب دل هوادارانمان را کسب کنیم و دوباره آخر فصل جام قهرمانی را بالای سر ببریم.

چهارشنبه این هفته دربی رفت در اراک برگزار می‌شود، در مورد این بازی چه صحبتی داری؟

دربی همیشه حساسیت‌های خاص خودش را دارد. برخلاف نظر خیلی‌ها شرایط دربی با بقیه بازی‌ها فرق می‌کند.. پرسپولیس تیمی شجاع و دربی بازی شجاعت است و باید جسور و مقتدرانه بازی کنیم. تمام تلاش خودمان را می‌کنیم با جان و دل بازی کنیم تا هواداران‌مان را شاد کنیم.

کار با گاریدو چطور است؟ ظاهرا سرمربی سخت گیری است؟

گاریدو خیلی مربی با دانش و باکیفیتی است و در سطح اول اروپا مربیگری کرده. از همه مهم‌تر روانشناس بسیار خوبی است. او با همه بچه‌ها رفتار صمیمی و دوستانه دارد ولی در زمان تمرین و بازی بسیار سختگیر و جدی است. 

این فصل سه بازیکن جدید یعنی ایوب، گندوز و میلاد محمدی به سیستم دفاعی پرسپولیس اضافه شدند، در مورد این بازیکنان چه نظری داری؟

هر سه نفر بازیکنای با کیفتی هستند و سابقه ملی دارند. آنها خیلی زود در شکل تیمی جا گرفتند و کیفیت مناسب خود را به همه نشان دادند. هر سه بازیکن تجربه بالایی دارند و از خریدهای خوب امسال هستند.