پاسخ سرمربی منسچتر به انتقاد از سبک بازی شیاطین سرخ

اریک تن هاخ طی دو سال حضور در اولدترافورد، به ندرت فوتبالی که آژاکس او به نمایش می‌گذاشت را ارائه کرده است. تن هاخ علت این موضوع را به مصدومیت بازیکنان و فقدان بازیکنان لازم نسبت می‌دهد و در سال گذشته هم اعلام کرده بود که منچستریونایتد نمی‌تواند مانند آژاکس بازی کند، دیدگاهی که برخی انتقادها را به دنبال داشت. فوتبالِ شیاطین سرخ طی این مدت زیر ذره‌بین منتقدها قرار گرفته، به ویژه زمانی که در چهار هفته ابتدایی فصل جدید لیگ برتر، با دو پیروزی و دو شکست، نیز نشانه‌ای از فوتبال پویا و مالکانه مدنظر گروه اینئوس نیز دیده نشده است.

مطابق گزارش‌ها، بیش از آن که نتایج اریک تن هاخ اهمیت داشته باشد، سبک بازی تیم او مهم‌ترین عامل در ارزیابی مالکان باشگاه است. گروه اینئوس امیدوار است در فصل سوم سرمربی هلندی، فوتبالی که او در ابتدای کارش وعده داده بود، دیده شود. منچستریونایتد تا ساعاتی دیگر در چارچوب دور سوم لیگ کاپ میزبان بارنزلی خواهد بود. اریک تن هاخ پیش از دیدار امشب، در مورد سبک بازی تیمش گفته است:

    سوال در مورد سبک بازی، بسیار کلی است. انتظار دارید در عرض یک دقیقه در مورد مدل بازی منچستریونایتد صحبت کنم؟ غیرممکن است. با این حال، ما می‌توانیم تیمی را متصور شویم که فوتبال فعال، مبتکرانه و با سرعت بازی می‌کند. تیمی که توپ را به خوبی انتقال می‌دهد و در مالکیت توپ هم خودش را به حریف دیکته کند. سال گذشته بازیکنان زیادی در اختیار نداشتیم و تیم را بر اساس بازیکنان در دسترس، ساختیم. سبک بازی را برای فصل جدید جدی می‌گیریم، روی الگوها و روتین‌ها کار خواهیم کرد.