پرسپولیسی‌ها در حال فحش دادن به بازیکن خودی هستند!

حامد کاویانپور در گفت‌وگوی تصویری با یکی از رسانه‌های ورزشی ادعاها و صحبت‌هایی را مطرح کرده که به مذاق هواداران پرسپولیس خوش نیامده و به شدت او را به باد انتقاد گرفتند. بخشی از صحب‌های جنجالی این پیشکسوت پرسپولیسی را در زیر می‌خوانید و در ادامه این مطلب، واکنش هواداران به این ادعاها آورده شده است.

پرسپولیسی‌ها در حال فحش دادن به بازیکن خودی هستند!

کاویانپور که به قول خودش سفره دلش باز شده بود، در انتقاد از علی پروین گفت: اولین گلایه من این است که چندین سال است از فوتبال دور هستم. در سال‌های اخیر از آقای پروین چند مرتبه از هافبک‌ها پرسیده‌اند، از شاگردان قدیمی‌اش پرسیده‌اند، ولی ایشان یک مرتبه هم از من اسم نبرد. این نشأت گرفته از ذات و ژن آقای پروین است.

این شایعه که می‌گویند علی پروین درون رختکن فحاشی می‌کرد را تایید می‌کنم. بله این اتفاق می‌افتاد. حتی گاهی اوقات بعضی از بازیکنان بزرگ تیم می‌گفتند اگر این بار علی آقا چیزی بگوید، جوابش را می‌دهیم! البته من و بعضی از بازیکنان جوان می‌رفتیم و داخل اتاق سونا قایم می‌شدیم.

او در ادامه گفت: علی پروین در زندگی به طرق مختلف و در زمان‌های گوناگون به من ضربه زده است. از ماجرای انتقالم به انگلیس گرفته تا ... نگاه سنتی علی پروین ید طولانی در فوتبال ما دارد. خدا را شکر ایشان در قید حیات هستند و هر کجا که صحبت اشتباهی مطرح می‌شود را می‌توانند پاسخ دهند. من با پرسپولیس زندگی کردم ولی به طرق مختلف ضربات جبران‌ناپذیری از آقای پروین خوردم. به عنوان مثال همین پیشنهاد نیوکاسل می‌توانست مسیر زندگی من را عوض کند.

او درباره پیشهادهایش گفت: اولین پیشنهاد من از تیمی بود که به تازگی به لیگ برتر انگلیس آمده بود که حاضر بودند برای سه سال یک میلیون و 200 هزار پوند بدهند. رقمی که حتی از قراردادهای علی دایی و کریم باقری در آلمان هم بالاتر بود. در این پیشنهاد مخالفت آقای عابدینی باعث شد که منتفی شود. بعد از آن باشگاه بولتون پیشنهاد داد اما باز هم سر اختلاف نظر مالی به توافق نرسیدیم ولی در پیشنهاد سوم که نیوکاسل بود ما بحث دیگری داشتیم.

کاویانپور درباره این ماجرا ادامه داد: در پیشنهاد نیوکاسل یک بحث ملی داشتیم که آقای بلاژویچ به من گفتند نرو، من مدیر بارسلونا را به ورزشگاه آزادی می‌آوردم تا بازی تو را ببیند و بعد هم قرارداد می‌بندی که در فوتبال حرفه‌ای چیز عجیبی نیست. من یکبار در شبکه درباره برانکو صحبت کردم و بعد از آن خیلی‌ها به من گفتند چرا روی مافیای فوتبال دست گذاشته‌ای؟ و من در جوابشان گفتم اصلا متوجه حرفتان نمی‌شوم.

ستاره سال‌های دور پرسپولیس در خصوص اختلاف نظر سرمربی تیم ملی و مدیرعامل پرسپولیس در آن زمان برای انتقالش نیز اظهار داشت: آن زمان یک آفیس (دفتر) بود که کار قانونی انجام می‌داد و بازیکنان زیادی از ایران را به اروپا فرستاد. مثل رحمان رضایی، علی سامره و خیلی‌های دیگر. آقای بلاژویچ هم که با رزومه سومی جام جهانی به ایران آمده، چنین حرفی به من زد و کمکی برای من بود و از من خواست نروم. در عین حال امیر عابدینی به من گفت به‌عنوان مدیر باشگاه به تو می‌گویم که باید بروی. ما هم رفتیم و توافقات انجام شد. آقای رابسون در دفترش کلی فیلم به من نشان داد و گفت ببین از بین این همه من بازی تو را دیدم و پسندیدم. از من خواستند هفته اول لیگ انگلیس را بازی کنم و بعد برای بازی با عربستان به ایران برگردم.

کاویانپور لحظاتی که این انتقال منتفی شده را اینطور روایت کرد: از آقای عابدینی درخواست کردم که اجازه دهید من به فوتبال انگلیس بیایم. با این حال داخل دفتر بابی رابسون بودم که علی پروین تلفنی به من گفت "حامد آنجا نشستی و چی برای خودت فکر می‌کنی؟ بیا اینجا فصل را تمام کن و بعد هر کجا خواستی برو." تا خواستم توضیح دهم دیدم ایشان تلفن را قطع کرده است. بابی رابسون تا لحظه آخر پیگیر این انتقال بود، اما هیچوقت نفهمید چرا باشگاه ایرانی اجازه این انتقال را نداده است!

کاویانپور در ادامه گفت: علی پروین به صورت خصوصی به خود من گفت: "هیچکس در فوتبال ایران بند کفش من هم نمی‌شود" البته  تاکید داشت که پرویز قلیچ خانی تنها فوتبالیستی بوده که از او بهتر بوده است.

در مقطعی از بهار سال ۱۳۸۰ پرسپولیس دو شقه شده بود. یک گروه با علی پروین تمرین می‌کردند و نصف تیم هم با احمدرضا عابدزاده! در چنین شرایطی نهایتاً آقای عابدزاده را از پرسپولیس کنار گذاشتند و به جای اینکه برای چنین بازیکن بزرگی مسابقه خداحافظی ترتیب بدهند، کاری کردند او از پرسپولیس برود.

کاویانپور درباره توطئه‌ای که علیه هاشمی‌نسب در پرسپولیس رخ داده بود مدعی شد: مهدی هاشمی نسب بازیکن عجیبی بود. تفکرات و اعتقادات خودش را داشت و هر بازی که می گفت گل می‌زند، گل می زد. او در دربی ۴ گل هم زده بود و حسابی محبوب شده بود. در یک بازی آسیایی او ۲ کارته شده بود و به دلیل محرومیت حضور نداشت. او از کادرفنی اجازه گرفت و به ورزشگاه نیامد و در خانه ماند. در آن بازی ۸۰ هزار نفر از هواداران پرسپولیس در حالی که هاشمی نسب در ورزشگاه نبود، او را تشویق کردند و این باعث تلنگری در آقای پروین شد که بازیکنی وجود دارد که محبوبیتش از او بیشتر شده. همین مساله باعث شد تا دسیسه ای علیه مهدی بچینند.

کاویانپور درباره اتفاقات عربستان و دعوایی که بین هاشمی نسب و قلیچ رخ داد گفت: من شاهد این بودم که قرار گذاشتند علیه مهدی کودتا کنند. قبل از مراسم شام به مهدی گفتم ماجرا چنین است و اگر هر اتفاقی رخ داد تو ری‌اکشن نشان نده. مهدی هم اخلاق خاصی دارد و نمی تواند چیزی را بی جواب بگذارد. کودتا علیه مهدی هم این بود که قلیچ بیاید و دعوا با هاشمی نسب را شروع کند و بعدش هم بگویند او با یکی از اعضای کادرفنی درگیر شده و باید از تیم کنار گذاشته شود. این را بگویم که بی احترامی را قلیچ شروع کرد و مهدی فقط جوابش را داد.

او ادامه داد: اگر حتی بحث حداکثر پرداختی و به قول معروف سقف قرارداد را هم در نظر بگیریم، مهدی هاشمی نسب باید بعد از احمدرضا عابدزاده بیشترین پول را در پرسپولیس می‌گرفت. باور کنید کاری کردند که او از پرسپولیس برود در غیر این صورت هاشمی نسب حتی حاضر بود بدون افزایش قراردادش هم در پرسپولیس بماند.

پدرام، یکی از هواداران پرسپولیس در رشته توییتی ادعاهای کاویانپور را بررسی کرد: مصاحبه کاویانپور رو دیدم
یه جاهایی رو راست گفت
یه جاهایی دروغ گفت
یه جاهایی رو نگفت
چند تا بخشش رو من چیزی که یادمه رو میگم
۱.کاویانپور‌‌ گفت میخواستم برم نیوکاسل پروین نذاشت
کاملا درسته اما جای گله نداره! تحت قرارداد باشگاه بودی و پروین نمیخواست ستاره تیم رو از دست بده!

پرسپولیسی‌ها در حال فحش دادن به بازیکن خودی هستند!

۲.واسه‌ پایان رافت هم همینو گفت که از باشگاه اماراتی پیشنهاد داشت ولی پروین نذاشت که نبایدم میذاشت!

+در مورد عابدزاده،‌ پروین و عابدزاده اوایل خیلی با هم خوب بودن ولی هیچوقت معلوم نشد چرا انقدر با هم به مشکل خوردن(بنظر من قلیچ دو به هم زنی کرد)
حتی میگفتن عابدزاده باند درست کرده

پرسپولیسی‌ها در حال فحش دادن به بازیکن خودی هستند!

۳.بعضی ها هم میگفتن پروین چشم دیدن محبوب تر از خودش رو نداره و عابدزاده به معنای واقعی محبوب بود
دلیل هر چی که بود الان سالهاست این ۲ نفر با هم هیچ مشکلی ندارن

+در مورد هاشمی نسب کاویانپور میخواست سفیدش کنه و میگه از اونجایی که خدا میخواست هاشمی نسب توی دربی به پرسپولیس گل زد!

پرسپولیسی‌ها در حال فحش دادن به بازیکن خودی هستند!

۴.هاشمی نسب فقط سر پول رفت،اینکه بدون پول واسه پرسپولیس بازی میکرد دروغ بزرگیه!
هاشمی نسب از نسل اون زمان زودتر آپدیت شد و مثل فوتبالیستهای امروزی بنده پول بود
این آدم خودش گفت فحش خوردم ولی پولدار شدم!
بعد از رفتنش به استقلال وقتی گل دربی رو زد جوری خوشحالی کرد که غش کرد!

پرسپولیسی‌ها در حال فحش دادن به بازیکن خودی هستند!

۵.در مورد فحاشی و بددهنی پروین همش درسته و اینکه معمولا با بزرگها و ستاره های تیم به مشکل میخورد
دایی، کریمی، مایلی،عابدزاده و حتی خوردبین
البته اون زمان حتی توی فوتبال اروپا هم این رفتارها وجود داشت و سرالکس با استوک سر بکهام رو شکوند!
حجازی هم توی استقلال همین داستان رو داشت

پرسپولیسی‌ها در حال فحش دادن به بازیکن خودی هستند!

۶.اما چیزی که کاویانپور نگفت اینه چی شد که توی ۲۷ سالگی فوتبالش تموم شد و پارتی رفتنهای شبانش کار دستش داد!
مجری ورزش ۳ هم حسابی بهش دنده میداد و بارها حرف توی دهنش گذاشت
در مورد اشتباهات پروین قبلا توییت زدم ولی حس میکنم زدن پروین این روزها بیشتر شبیه پروژه هست تا یادآوری گذشته!

پرسپولیسی‌ها در حال فحش دادن به بازیکن خودی هستند!

هادی در توییتی خطاب به کاویانپور نوشت: اقای کاویانپور

کی شمارو کشف کرد؟
کی بهت میدون داد تا دیده بشی؟
کی سفارش کرد که دعوت بشی تیم ملی؟
کی پیگیر شد تا محرومیتت رفع بشه؟
هشتگ نمک نشناس

کاربر ردلند در واکنش به حمایت کاویانپور از هاشمی‌نسب نوشت: کاویانپور ک این استوری رو میزاره قبلا،

حتما این حرف هایی ک جدیدا  زده با همکاری و هماهنگی یک اتاق فکری بوده و قطعا اخریش هم نبود و ادامه داره
مهدی هاشمی نسب همیشه همون بی اصل و نسب خواهد ماند.

پرسپولیسی‌ها در حال فحش دادن به بازیکن خودی هستند!

سعید که از مصاحبه پیشکسوت تیمش تعجب کرده گفت: از کاویانپور انتظار این مصاحبه رو نداشتم ، علی پروین ، خوب یا بد شناسنامه فوتبال ایرانه …. احترامش مثل نماز واجبه ….

رضا شکیب، در توییتر به فرد مصاحبه‌کننده با کاویانپور حمله کرد و با انتشار تصویر زیر خطاب به هواداران پرسپولیس نوشت: کسی که مصاحبه کاملا سفارشی رو از کاویانپور گرفته :
از پرسپولیس متنفرم
ارزوی باختش رو دارم
صحنه و صف بندی مشخصه یا بیشتر باز کنیم و توضیح بدیم ؟
اگه با اینا هم ساید هستی تجدید نظر کن بیشتر از این بی ابرو نکنید خودتونو
تا سفید کردن هاشمی نسب پیش رفتید 

پرسپولیسی‌ها در حال فحش دادن به بازیکن خودی هستند!