مهاجم بنفیکا و والنسیا مقابل استقلال و پرسپولیس

تیم فوتبال الغرافه قطر که یکی از حریفان سرخابی‌های فوتبال ایران در فصل جدید لیگ نخبگان آسیا به‌شمار می‌رود و روز دوشنبه هفته آینده در نخستین دیدارش در این رقابت‌ها به مصاف استقلال خواهد رفت، یک مهاجم سرشناس اسپانیایی به خدمت گرفت.

رودریگو مورنو که سال گذشته با انتقال 3 و نیم میلیون یورویی از لیدز یونایتد انگلیس به الریان قطر پیوست و فصل موفقی در لیگ ستارگان قطر پشت سر گذاشت، اکنون با امضای قراردادی راهی باشگاه الغرافه شد تا در ادامه فصل و به ویژه لیگ نخبگان این تیم را همراهی کند.

2079209

این مهاجم 33 ساله اسپانیایی در فصل اخیر لیگ ستارگان 15 بازی انجام داد و توانست هفت گل به ثمر رساند و پنج پاس گل بدهد و در سایر جام‌های فوتبال قطر نیز 6 بازی انجام داد و چهار گل برای الغرافه زد، اما اکنون تصمیم به جدایی از این تیم و انتقال به الغرافه گرفت.

رودریگو که تجربه 26 بازی و 8 گل ملی برای اسپانیا را هم در کارنامه دارد، یکی از مهم‌ترین خریدهای الغرافه در نقل و انتقالات تابستانی به‌شمار می‌رود و این باشگاه هم پیش‌تر با خوسلو، ستاره سابق رئال و فلورینل کومان رومانیایی قرارداد بسته بود.

این مهاجم اسپانیایی در حالی در فاصله 6 روز مانده به بازی با استقلال در لیگ نخبگان آسیا به الغرافه قطر اضافه شده که دوران درخشانی در بنفیکا پرتغال، والنسیا و لیدز یونایتد داشته و دو فصل قبل در لیگ برتر انگلیس 31 بازی انجام داده و 13 گل به ثمر رسانده بود.