تمجید خاص رانگنیک از هالند: به گرد پایش نمی‌رسند!

ارلینگ هالند فصل ۲۰۲۵-۲۰۲۴ را فوق‌العاده آغاز کرد و در سه بازی ابتدایی لیگ برتر هفت گل به ثمر رساند. او در فصل گذشته نیز عملکردی خیره‌کننده داشت و در ۴۵ بازی در تمامی رقابت‌ها ۳۸ گل زده بود.

پپ گواردیولا معتقد است که هیچ چیزی نمی‌تواند هالند را از گلزنی بازدارد «حتی اسلحه»، اما از سوی دیگر امباپه پس از ناکامی در یورو ۲۰۲۴ با فرانسه و شروع کند در لالیگا با رئال مادرید ، مورد انتقاد قرار گرفته است.

رالف رانگنیک، سرمربی تیم ملی اتریش، احساس می‌کند که هالند با فاصله زیادی از رقبای خود، از جمله امباپه، متمایز شده است. او پیش از دیدار با نروژ در لیگ ملت‌ها گفت: «تا چند ماه پیش، من هالند و امباپه را بهترین مهاجمان جهان می‌دانستم. اما در حال حاضر هالند بهترین است، البته یک دلیلش هم این است که کیلیان در فرم ایده‌آل خود نیست.»

رانگنیک همچنین افزود: «هالند تقریباً هیچ نقطه ضعفی ندارد. با توجه به جثه‌اش، بسیار سریع و چابک است و قدرت پرش فوق‌العاده‌ای دارد.»

این دو مهاجم که هر دو شانس کسب توپ طلا را دارند، پس از پایان بازی‌های ملی در این هفته، به باشگاه‌هایشان بازخواهند گشت و به دنبال بهبود رکورد گل‌هایشان خواهند بود.