راه گلزنی ایران در امارات!

 تیم ملی فوتبال ایران در بازی با قرقیزستان 20 ضربه به سمت دروازه این تیم شلیک کرد که فقط 3 ضربه درون چهارچوب قرار گرفت و این آمار عجیبی از بازیکنان تیم ملی در این مسابقه بود.

بازیکنانی مانند سردار آزمون، امید نورافکن و علی‌قلی‌زاده بیشترین ضربه به سمت چهارچوب را داشتند که در این بین نورافکن موفق شد روی ریباند، مهدی طارمی را در مقابل دروازه خالی قرار دهد و در دیگر صحنه‌ها اتفاق خاصی رقم نخورد و ایران به گل نرسید.

اگر بازیکنان تیم ملی ایران در بازی با امارات هم در از دست دادن موقعیت‌های گلزنی به این شکل کار کنند قطعا تنبیه خواهند شد و بازی برای تیم ملی سخت خواهد شد، امارات روی ضدحملات و استفاده از فضاهای خالی در زمان حمله حریف بسیار خوب عمل می‌کند و تیم سطح بالاتری از قرقیزستان است که می‌تواند برای تیم ملی مشکل‌ساز باشد.

2078708

در نظر گرفتن برنامه‌های تمرینی برای رفع مشکل گلزنی منطقی به نظر نمی‌رسد و بازیکنان حاضر در تیم ملی از تجربه سال‌ها حضور در فوتبال و توانایی‌های فردی بالایی برخوردار هستند و نیاز به تمرینات خاص برای رفع یک مشکل سطحی ندارد و به نظر می‌رسد که امیر قلعه نویی باید با شرح وظایف مشخص و همچنین مسئولیت‌پذیری به بازیکنان نسبت به شوت‌زنی مفید و به موقع برنامه‌هایی در نظر بگیرد.

یکی از راه‌های گلزنی تیم ملی در بازی با امارات ضربات از راه دور و پشت محوطه جریمه خواهد بود که اگر به کیفیت بازی با قرقیزستان باشد فرصت چندانی نصیب ملی‌پوشان نخواهد شد!