مهدی طارمی: هیچ بازی آسان نیست

مهدی طارمی روز چهارشنبه در نشست خبری پیش از مسابقه ایران و قرقیزستان افزود: این که ظرفیت بالایی داریم، واضح و اولویت ما صعود است اما قطر، امارات، ازبکستان و بقیه تیم‌ها نیز قوی هستند و نباید حریفان را کوچک بشماریم.

وی اضافه کرد: پیش از این چند دوره یک‌بار به جام جهانی می رفتیم اما در سال های اخیر پشت سر هم صعود کردیم و این ارزش کار ما را نشان می دهد.

این مهاجم تیم ایران تصریح کرد: بی شک حریف خیلی خوب تیم ما را آنالیز کرده، برنامه و طرح دارد و در خط دفاعی خوب و در ضد حملات قوی است.

طارمی ادامه داد: من و بقیه بازیکنان برای کم کاری نیامده اند و من نیز با افتخار در خدمت تیم خواهم بود تا دل مردم شاد شود.

وی در ارتباط با مسوولیت خود درباره جوان ها گفت: باید کار خود را به‌خوبی انجام دهم، بقیه کار من را ببینند و اگر دوست داشتند سرلوحه آنها شوم، من پدر و بزرگترشان نیستم اما اگر کسی سوالی دارد پاسخ می دهم و رفتارم باید معرف من باشد.

طارمی با بیان اینکه هواداران ما از همه جای کشور هستند، تصریح کرد: از مردم خوب اصفهان تشکر می کنم، جو بسیار خوبی حکمفرما بوده و بحث رنگ و باشگاه ها مطرح نیست، لذا همه را به‌عنوان بازیکن تیم ملی ببینند و ما را حمایت کنند.

تیم‌های ملی فوتبال ایران و قرقیزستان در اولین بازی خود در مرحله سوم مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ روز ۱۵ شهریور در ورزشگاه فولادشهر اصفهان به مصاف یکدیگر می‌روند.

این بازی ساعت ۱۹:۳۰ فردا (پنجشنبه) برگزار خواهد شد.