نبرد امیرحسین زارع با پتریاشویلی با چاشنی انتقام

وقتی امیرحسین زارع برابر پتریاشویلی بازنده شد با نگاهی تلخ و خنده ای تلخ تر به حریف گرجستانی پیام داد که سال آینده تو را شکست خواهم داد.

این پیام امیرحسین زارع قبلا هم قولی بوده که عملی شده است، او بعد از باخت برابر پتریاشویلی در المپیک او را 2 بار در فینال مسابقات جهانی با نتایج 9-2 و 11-0 شکست داده است.

او برابر پتریاشویلی 10-1 عقب افتاد اما در برگشتی تاریخی هشت امتیاز در وقت دوم از او گرفت و اگر فرصتی بود، می توانست حریف را شکست هم دهد که این اتفاق رخ نداد.

امیرحسین زارع که تنها 23 سال دارد با این سن اندک در مسابقات کشتی جهانی و المپیک 2 طلا، یک نقره و 2 برنز دارد و با توجه به خداحافظی طاها آکگل از کشتی تنها رقیب جدی او در مسابقات همین پتریاشویلی است که قطعا نه تنها در سال آینده بلکه در هر مسابقه ای که از این به بعد با امیرحسین زارع مسابقه دهد کار دشواری دارد.

امروز را به یاد داشته باشید، روزی که پیش بینی کردیم امیرحسین زارع حداقل تا 4 سال متوالی در مسابقات جهانی و المپیک مدال طلا خواهد گرفت، البته اگر اتفاقی غیر منتظره برایش رخ ندهد، او این فرصت را هم دارد که با دریافت بیشتر از 7 مدال طلای جهانی و المپیکی رکورد افتخار در کشتی ایران را هم بشکند.