بازیکنان با کیفیت در جمع زردپوشان اصفهانی

محمد کریمی در حاشیه اردوی آماده‌سازی این تیم که در کشور ترکیه برگزار می شود، اظهار کرد: تیم ما در حال حاضر در دو نوبت صبح و عصر تمرینات پرفشاری را پشت‌سر می‌گذارد و بازیکنان تیم با انگیزه قابل توجهی در این اردو کار می‌کنند.

وی با اشاره به دیدار دوستانه سپاهان مقابل یک تیم ترکیه‌ای در عصر امروز گفت: امیدواریم بتوانیم امسال تیم پرقدرتی را در لیگ برتر و آسیا داشته باشیم.

کاپیتان تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان با اشاره به حضور بازیکنان جدید در ترکیب سپاهان و عملکرد این بازیکنان در اردوی ترکیه افزود: خوشبختانه بازیکنان جوان و خوبی به جمع بازیکنان سپاهان اضافه شده‌اند که از کیفیت خوبی برخوردارند و امیدوار هستم که هرچه سریعتر به شرایط ایده‌آل برسند.

وی اضافه کرد: از سوی دیگر در چند پست به بازیکن نیاز داریم و مسئولان باشگاه در تلاش هستند که بازیکنان خوبی در این پست‌ها جذب کنند که امیدوارم این اتفاق هرچه سریع‌تر رخ دهد.

کریمی درباره وضعیت تیم سپاهان در مقایسه با سال گذشته گفت: تیم ما به نسبت به پارسال بسیار جوان‌تر شده و بازیکنان تیم خیلی باانگیزه‌تر تمرین می‌کنند و سرحال‌تر هستند.

دیدار حساس سپاهان مقابل شباب الاهلی امارات

وی افزود: تمرینات روزانه پرفشار است اما بچه‌ها با توجه به انگیزه‌ای که دارند، خوب تمرین می‌کنند و امیدوارم فصل خوبی را داشته باشیم.

کاپیتان تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان پیرامون دیدار حساس سپاهان مقابل شباب الاهلی امارات در مرحله پلی‌آف لیگ نخبگان آسیا گفت: این بازی قطعا بازی سختی به شمار می‌رود زیرا تیم مقابل ما، حریف بسیار خوبی است و شرایط خوبی دارد.

وی افزود: سپاهان تمرینات خود را به تازگی و شاید کمی دیر شروع کرده و زمان بیشتری نیاز است تا به مرز آمادگی برسیم.

هافبک تیم سپاهان تصریح کرد: با توجه به تمرینات خوبی که پشت سر می‌گذاریم، امیدوارم به مرز آمادگی برسیم و بازی خوب داشته باشیم و در این بازی حساس به پیروزی برسیم؛ در این اردو نیز سه یا چهار بازی تدارکاتی پیش‌رو داریم تا زودتر به آمادگی مدنظر کادر فنی برسیم.

وی درباره هواداران سپاهان اضافه کرد: قلباً هواداران، شهر اصفهان و باشگاه سپاهان را دوست دارم و به نظر من قهرمانی جام حذفی فصل گذشته، کم‌ترین حق هواداران سپاهان بود.

کریمی: به فکر کسب لیگ و حذفی هستیم

کریمی افزود: امسال هم تلاش می کنیم تا حداقل یک جام برای این تیم به ارمغان بیاوریم اما به فکر کسب لیگ و حذفی هستیم.

دروازه‌بان تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان نیز درخصوص اردوی آماده‌سازی این تیم در کشور ترکیه گفت: کمپ و اردوی سپاهان باکیفیت و مناسب است و امیدوارم بتوانیم بهره مناسب را از این شرایط اردویی کسب کنیم.

نیما میرزازاد افزود: در روزهای گذشته تمرینات خود را خیلی خوب شروع کردیم و قرار است طی روزهای آینده چند بازی دوستانه نیز برگزار کنیم.

وی اضافه کرد: تیم‌هایی مانند هاتای اسپور، آنالیو اسپور و استانبول اسپور در این کمپ حضور دارند و این موضوع اتفاق بسیار مثبتی است.

دروازه‌بان تیم فوتبال سپاهان گفت: محل کمپ سپاهان آب و هوای بسیار مناسب، اکسیژن بالا و چمن خوبی دارد تا تیم‌ها اردو بزنند، تمرین کنند و خود را به آمادگی مناسب برسانند و ما در این کمپ چهار بازی تدارکاتی برنامه‌ریزی کرده‌ایم.

میرزازاد: بازی های تدارکانی را با قدرت شروع می کنیم

میرزازاد با اشاره به شرایط بازی‌های تدارکاتی سپاهان ادامه داد: امیدوارم از همین ابتدای بازی‌ها، بسیار پرقدرت شروع کنیم و بازیکنان جدید با تیم هماهنگ شوند.

وی درباره دیدارهای تدارکاتی و کیفیت این بازی‌ها افزود: بدون شک کادر فنی در تلاش است که در این بازی‌ها به دستاورد مورد نیاز خود برسد و امیدوارم گام اول را مقابل الاهلی محکم برداریم.

گفتنی است کاروان تیم فوتبال سپاهان برای برگزاری اردوی آماده‌سازی پیش ‌فصل و افزایش تمرینات، روز پنجشنبه اصفهان را به مقصد ترکیه ترک کرد.

تیم‌ فوتبال سپاهان ایران از سری بازی‌های پلی‌آف لیگ نخبگان آسیا ١۶ مرداد امسال در ورزشگاه «نقش جهان» اصفهان میزبان تیم «شباب الاهلی» امارات خواهد بود.