مثلث دفاعی استقلال در اولویت تمدید

سه بازیکن دفاعی استقلال در اولویت تمدید قرار خواهند گرفت.

سه بازیکن دفاعی استقلال در اولویت لیست تمدید این باشگاه قرار دارند و با توجه به عملکرد خوبی که در ترکیب این تیم داشتند مسئولان استقلال در تلاش برای ادامه حضور آنها خواهند بود.

صالح حردانی ، ابوالفضل جلالی و روزبه چشمی سه بازیکن دفاعی استقلال بودند که فصل گذشته روند دفاعی و هجومی این تیم تاثیر مستقیم داشتند و تاکتیک تیمی آنها روی این 3 بازیکن بنا شده بود.

این 3 بازیکن با توجه به سابقه حضور و نقش تاثیرگذاری که در رختکن و تمرینات این تیم هم دارند از مهره‌های کلیدی حساب می‌شوند و علاوه بر مسائل فنی در ساختار تیمی آبی‌ها هم نقش کلیدی دارند و در اولویت قرار می‌گیرند.

مثلث دفاعی استقلال در اولویت تمدید

با توجه به درخشش آنها و روند سختی که در جذب جایگزین وجود دارد بعید به نظر می‌رسد که استقلالی‌ها در تمدید این 3 بازیکن تردید داشته باشند و اگر مهره‌ای هم در این پست‌های برای جذب در نظر داشته باشن به عنوان آلترناتیو و تقویت تیم خود بازیکنانی را در این دو پست جذب کنند.

البته استقلال در پست دفاع راست میلاد فخرالدینی و سامان تورانیان را در اختیار دارد و در پست دفاع چپ جعفر سلمانی را در لیست خود دارد که به نظر می‌رسد از بین این 3 بازیکن دو نفر از آنها در لیست خروج قرار بگیرند.

نقل و انتقالات استقلال هنوز سر و شکل رسمی نگرفته است و با توجه به اینکه احتمال بقای جواد نکونام افزایش پیدا کرده است به زودی این تیم به شکل جدی وارد نقل و انتقالات خواهد شد.