هموطن رونالدو، مانع از قهرمانی کریستیانو!

دربی بزرگ و حساس شهر ریاض میان تیم‌های الهلال و النصر ، امشب در شهر جده برگزار می‌شود. دو تیم به فینال جام حذفی یا همان جام پادشاهی راه یافته و در پی کسب عنوان قهرمانی هستند.

 الهلال موفق شده که قهرمانی رقابت‌های لیگ و سوپرجام را به دست بیاورد و النصر نیز برای اینکه فصل را دست خالی به پایان نرساند، در پی قهرمانی در این مسابقات است.

روبن نوس، بازیکن پرتغالی الهلال کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی حضور یافت. او با بیان اینکه دمای بالای هوا تاثیری بر عملکرد این تیم نخواهد گذاشت، گفت: این تورنمنت در ادامه رقابت‌های فصل برگزار می‌شود. با همان تلاش و تمرکزی که داشته‌ایم، برای رسیدن به آن تلاش خواهیم کرد.

هموطن رونالدو، مانع از قهرمانی کریستیانو!

او ادامه داد: فاکتور آب و هوا تاثیری بر عملکرد من یا سایر بازیکنان الهلال ندارد و از زمانی که به عربستان آمده‌ایم، به آن عادت کرده‌ایم و در اقلیم‌های متفاوت بازی کرده‌ایم.

نوس در ادامه گفت: ما همچنین یک دستگاه آماده‌سازی ویژه داریم که به ما کمک می‌کند تا ریکاوری کنیم و تلاش بدنی بالایی داشته باشیم. تمرکز ما روی نحوه عملکرد قوی و رسیدن به پیروزی خواهد بود.

ستاره پرتغالی در پایان گفت: امروز و برای دیدار مقابل النصر هیچ بهانه‌ای وجود نخواهد داشت، چه خستگی، چه بازی در پایان فصل و چه رطوبت. همه بازیکنان آماده هستند و هدف ما رسیدن به جام است.