بهترین خاطرات امسالم پشت میز رقم خورد!

بلینگام در پنجره نقل و انتقالات تابستانی سال گذشته دورتموند جدا شد و به رئال مادرید پیوست و خیلی زود توانست خودش را با شرایط این تیم سازگار کند و به یکی از مهره‌های کلیدی و ستاره‌های درخشان در ترکیب کارلو آنچلوتی تبدیل شود که تحسین بسیاری از جمله بازیکنان با تجربه رئال را هم به همراه داشت.

او تنها یک سال فرصت پیدا کرد که با کروس هم بازی باشد و در واکنش به تصمیم او برای خداحافظی از فوتبال هم به این موضوع اشاره کرد اما حداقل یک سال دیگر هم در کنار مودریچ بازی خواهد کرد و امیدوار است که بتواند از تجربیات ارزشمند او در درون و بیرون زمین بهره بیشتری ببرد.

جود بلینگام

این ستاره انگلیسی در گفتگو با تلویزیون رئال مادرید در پاسخ به این سوال که آیا کروس و مودریچ در آستانه فینال لیگ قهرمانان برابر دورتموند توصیه‌ای به او داشته‌اند اظهار داشت:« بله. من خیلی با آنها صحبت می‌کنم. من رابطه بسیار خوبی با هر دو نفر آنها در درون و بیرون زمین دارم.

بعضی از بهترین خاطرات من در سالی که گذشت این بود که همه ما دور میز می‌نشستیم و به تجربیات کروس و مودریچ گوش می‌کردیم. این که می‌توانم با آنها خاطره سازی کنم بسیار خوب است و امیدوارم که یک روز بتوانم این تجربیات را خودم هم با دیگران به اشتراک بگذارم.»